Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä oli sitten hoitaja vieressä ja mua alko aivastuttamaan.
Heti kun olin aivastanut, niin hoitaja sano, että sun rytmi muuttu oikeaksi !
Lääkkeitäkään ei siis tarvittu, minusta aika erikoinen homma, että aivastus korjasi rytmin, toivottavasti ei toimi toisinpäin.:kippis1:
P.S.AINA JOS RYTMIHÄIRIÖT KESTÄÄ VUOROKAUDENKIN, NIIN LÄÄKÄRIIN!
Otin eilen kaljaa jasitten alko rytmihäiriöt, tuntu tosi pahalta rinnassa.
No, otin beetasalpaajan, olo helpottu jonkun verran.
minusta aika erikoinen homma, että aivastus korjasi rytmin, toivottavasti ei toimi toisinpäin.:kippis1:
P.S.AINA JOS RYTMIHÄIRIÖT KESTÄÄ VUOROKAUDENKIN, NIIN LÄÄKÄRIIN!
Eikös se ole juuri päinvastoin? Olen jo tovin uskonut että kammiolisälyönnit ovat vaarattomia.Vaarattomat on eteislisälyöntejä. Terveellä ihmisellä ei ole kammioperäisiä lisälyöntejä.
Eikös se ole juuri päinvastoin? Olen jo tovin uskonut että kammiolisälyönnit ovat vaarattomia.
Mitäs siinä tiputuksessa sitten annetaan, vissiin lääkettä siinä on seassa, ei kai se korjaannu pelkällä suolavedellä ?:DSattuipa sopivasti. itselläni oli flimmeri viime perjantaina ja se hoidettiin tiputuksella. Aikaa meni noin 5-6 tuntia. Sitä ennen flimmeri iski 8 vuotta sitten ja silloinkin homma hoidettiin tiputuksella.Eli jos flimmeri kyseessä niin kannattaa mennä lekuriin, vaarana nimittäin on veritulppa pahimmassa tapauksessa.
Tuohan viittaa jo ihan sydänvikaan ?Mulla on yks treenikaveri herännyt kyykkysarjan jälkeen ea-polilta. Oli tullu kevyet rytmärit:D
Mitäs siinä tiputuksessa sitten annetaan, vissiin lääkettä siinä on seassa, ei kai se korjaannu pelkällä suolavedellä ?:D
Muuten, täällä kun on asiantuntevaa porukkaa, niin sellasta vielä, että multa mitattiin sydämen happisaturaatio (sormesta !) ja se oli 90, onkohan se hyvä vai huono jos ajatellaan sen tasoa raskaan kuntosaliharjoittelun kannalta.
Ilmeisesti se kuitenkin on ihan tavallinen arvo, koska siitä ei sanottu sen kummempaa.
Muuten, täällä kun on asiantuntevaa porukkaa, niin sellasta vielä, että multa mitattiin sydämen happisaturaatio (sormesta !) ja se oli 90, onkohan se hyvä vai huono jos ajatellaan sen tasoa raskaan kuntosaliharjoittelun kannalta.
Ilmeisesti se kuitenkin on ihan tavallinen arvo, koska siitä ei sanottu sen kummempaa.