Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakkotoisto on yksi hyvä esimerkki tällaisista ryhmistä. Muita voivat olla esim. koululuokka, työpaikka, harrastus, perhe yms. Jokainen kuuluu johonkin ryhmään ja useat useampaankin.Annatko esimerkin ryhmästä? Meinaan, itse en kyllä tunne kuuluvani mihinkään ryhmään ja ihan kivaa elämä on.
Voiko nettiforumia verrata IRL tapahtuvaan kanssakäymiseen?Pakkotoisto on yksi hyvä esimerkki tällaisista ryhmistä. Muita voivat olla esim. koululuokka, työpaikka, harrastus, perhe yms. Jokainen kuuluu johonkin ryhmään ja useat useampaankin.
Voiko nettiforumia verrata IRL tapahtuvaan kanssakäymiseen?
Haiskahtaa vähän koulutehtävältä tmv.
Periaatteessa joo, ja pakkiskamat ovat aika hyvä todiste siitä. Muutenkin tulee pakkiksen kautta tutustuttua ihmisiin, joita ei ehkä muuten koskaan tapaisi.Voiko nettiforumia verrata IRL tapahtuvaan kanssakäymiseen?
Duunissa/opiskelijana mun pitää näennäisesti olla ryhmän jäsen, mut "siviilissä" haluan olla lähinnä vain omassa seurassani. Jään mielelläni "vapaaehtoisten ryhmien" ulkopuolelle - taijjanpa olla introvertti.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Introvertti_ja_ekstrovertti
Koen "ulkopuolisena"/erakkona menettäväni vain sen, etten saa naissuhteita (SEKSIÄ). On jäänyt sosiaalinen pelisilmä harjaannuttamatta... Oon lisäks sellainen, että inhoan itestäni riippumattomia muutoksia arjessani (en mielelläni lähde mukaan muiden suunnitelmiin).
No joo... Ihan kiva töissä ja salilla on jutella tuttujen tyyppien kanssa (salilla olen usein jopa liian puhelias...), mutta onneks kotona saa olla rauhassa :D On mulla peräti yksi kaveri, mut nään sitä noin parin kuukauden välein. Ihan hyvä että se vaivautuu pitämään yhteyttä - ite en oikein saa edes soitettua, vierailemisesta puhumattakaan.
Jee, viikonloppu! Tää pelimies pelaa pleikkarilla - yksin, en verkossa
Jee, viikonloppu! Tää pelimies pelaa pleikkarilla - yksin, en verkossa