Ryanairilla Londoniin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ketjupökäle
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by screwdriver

Anyway, toi kortti maksoi muistaakseni 36 EUR 3 päivää ja sillä sai rajattomasti rullata metroissa jne. Eikä tartte koko ajan pulata niiden metrolippujen kanssa..

13 puntaa 3 päivää
19 puntaa 7 päivää :thumbs:

edit: Nämä oli vyöhykkeet 1 ja 2. Eli muuta ei tartte jos matkustelee normaalisti turisti-Lontoon alueella. Juna Stanstedistä keskustaan on muistaakseni 22 puntaa meno-paluu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by PekkaL
13 puntaa 3 päivää
19 puntaa 7 päivää :thumbs:

edit: Nämä oli vyöhykkeet 1 ja 2. Eli muuta ei tartte jos matkustelee normaalisti turisti-Lontoon alueella. Juna Stanstedistä keskustaan on muistaakseni 22 puntaa meno-paluu.

Mulla oli zonet 1-3 ja sillä pääsi juurikin keskusta-alueella mihin vaan. Muistaakseni 22 puntaa makso 7 päivää tai jotain siihen suuntaan. Ei mun mielestä ees enempää tarvinnut, ja toi kolmonenkin vaan siitä syystä, että pääsi Greenwichiin.

Kukaan ei tainnut vielä mainostaa tässä ketjussa uutta halpisyhtiötä eli VBirdiä. Itse olen lähdössä kevättalvella Vbirdin lennoilla 40 euron yhteishintaan reissulle Muncheniin. Kyseinen yhtiö lentää tällä hetkellä ainoastaan Helsingistä Muncheniin ja Dysseldorfiin mutta jatkolentoja on mahdollista tietysti varata vielä muuallekkin. Käykääs tsekkaamassa, vielä on paljon 19,90 euron lentoja jäljellä! www.vbird.com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom