Ryan Reynoldsin muutos Blade III- elokuvaa varten

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Luin kaiken ja olen seurannut threadia alusta alkaen. Tarkoitin tota sun kommenttia joukon6:lle, että heti on muka sen mielestä joku dropittanut, jos on sitä isompi. Sulta täysin aiheeton huomautus eikä ole tällä forumilla ainoa sellainen.

Käsitin oikein hyvin kantasi, mutta toin tuossa sen asian esille, että tässä threadissä sellaiset, joiden tietämys on jo muissakin threadeissä vuosien mittaan todistettu, ovat olleet harvinaisen yksimielisiä siitä, että ko. näyttelijä on todennäköisesti joutunut tuossa aikavaatimuksessa ottamaan lääkeaineita, jotta se pala olisi kasvanut tarpeeksi isoksi. Voit jatkaa elämääsi mielipiteinesi, mutta mikset sinä sitten pystyisi samaan? Produsheikkiä naamariin vaan ja malmi liikkumaan! Ja se vielä, että kun sitä nenää pitkään kaivaa, voipi se alkaa vuotamaan ajan mittaan.

Edit: lisäilyä

Kyllä kai näyttelijöille aika paljon sanellaan mitä saa sanoa promohaastatteluissa, että kaunistellaan vähän sun treeniaikoja ja sanot että meni viisi kuukautta, vaikka ootkin treenannu ennen sitä. Eihän kukaan niitä faktoja pysty kukaan tarkistelemaan, kuinka paljon niissä on hollywood-lisää.

Nykynäyttelijöissä on vähän sellaisia oikeasti isoja jotka voi esiintyä vaikka koko elokuvan ajan paidatta tai käsivarret paljaana.Arska ja Sylvesterkin oli parhaimmillaan sellainen.He todella treenasivat punttia harrastuksenaan eikä heille tarvinnut keksiä feikkiprojekteja joilla voidaan muka todistetaan kuinka he valmistautiuvat rooliin.
Jos näyttelijä esiintyy leffassa yhteensä vain kymmenen minuutin ajan kohtauksissa joissa vaaditaan lihaksien näkyvän niin tuotantokoneistolle on ihan pikku nakki parannella niitä kuvia,jos on tarvetta.

"Ehrman" oli tuo ukko dropittanut tai ei niin ei se mua isompi ole,tiukempi kylläkin.Mä olen treenannut kylläkin jo kohta kahdeksan vuotta.

Suurimmalle osalle täällä, jotka eivät ole ikinä vetäneet rasvoja kunnolla kropasta pois, on todella helppoa väittää että tuollaiseen muodonmuutokseen tarvitaan välttämättä roinaa. 5 kuukautta on pitkä aika jos treenausta ja syömistä voi oikeasti tehdä ammattimaisesti ja ammattilaisen opein. Lisäksi noissa kuvissa ensimmäinen on tehty yleisvalossa, joka latistaa kropan kaikki muodot pois kun taas jälkimmäinen on pimeässä kirkkaalla pistevalolla, missä varjojen kontrasti tuo kaikki lihat optimaalisesti esiin.

En tiedä, tehtiinkö tämä nimenomainen muodonmuutos ilman roinia vai niiden avulla, mutta jos on yhtään lahjoja kasvattaa pihviä ja jonkinlainen peruskunto pohjalla, täältä ääni sille, että ilman muuta tuohon kuntoon pääsee natikkana kun on mahdollisuus panostaa lajille 24/7.

Jälkimmäiseen kuvaan SM-tason bodari viereen niin olis aika selvää kuka on treenannut vasta 5kk...

joukon6 sanoi:
"Ehrman" oli tuo ukko dropittanut tai ei niin ei se mua isompi ole,tiukempi kylläkin.Mä olen treenannut kylläkin jo kohta kahdeksan vuotta.

Otetaan rasvat pois sulta, oletko sitten isompi? Eikun odota, mua ei kiinnosta :)

"ei se ole mua isompi, kireempi kyllä"

mä taas sanon:

"Ei se oo mua isompi, läskimpi kyllä"

Otetaan rasvat pois sulta, oletko sitten isompi?

:offtopic: Mut tää lause tulee usein esille pakkiksella ja se ärsyttää mua suuresti :curs: Musta tollanen jossittelu on aivan helvetin turhaa. Jos oisin reenannu 10 vuotta ni kai mäkin olisin tollanen? Jos tädillä ois munat, se ois setä...

number_one sanoi:
:offtopic: Mut tää lause tulee usein esille pakkiksella ja se ärsyttää mua suuresti :curs: Musta tollanen jossittelu on aivan helvetin turhaa. Jos oisin reenannu 10 vuotta ni kai mäkin olisin tollanen? Jos tädillä ois munat, se ois setä...

Mä en jossitellut.

Ei nyt liity ihan tähän, mutta just oli Conanissa Hilary Swank, joka kertoi treenanneensa "MIllion dollar baby" -leffaan 3kk, ja saaneen tuona aikana 8,5kg lihasta. 2h salia plus 2,5h nyrkkeilyä päivässä. Juonu kananmunan valkuaisia ja protskujuomaa yms. yms. Tässä kuva leffasta:

Liitteet

• photo_16_hires.webp
    photo_16_hires.webp
    28,4 KB · Katsottu: 886
No tossa on jo vähä vitusti holliwuudlisää kiloissa ja tarinoissa :D
Tosin ohan tuo jo ihan jees naiseksi, varmaa vähä kiinteytyny tai jotain vaan..

SITTE :offtopic:
Minäkin olen seuraillut ehermannin seikkailuja palstalla. Haluaisin hänelle bannit, harmi että en ole admin. Kaveri väittää kaikessa vastaan, puhuu mitä sattuu, argumentit tyyliä "mun isi voittas sun isin" alkaa kyllä todellakin ärsyttämään ei vittu! Jotain sulle sanoo ni sanot takaisin joka kerta: No etpä ymmärtänyt minun älykkäitä kommenttejani LUEPPA KOKO VITUN PALSTA UUDESTAAN ETTÄ VOIT TAJUTA MINUA! EI MINUSSA OLE VIKAA SINÄ SANOT VÄÄRIÄ ASOITA JA MINÄ OLEN OIKEASSA VAIKKA PUHUNKIN TÄYSIN RISTIIN KAIKISSA ASIOISSA JA KAIKEN LISÄKSI PUHEENI ON TÄYTTÄ PASKAA SUURIMMAN OSAN AJASTA.

Kiitos ja anteeksi.

Kun ton nyt leffana tsiigaili, niin se näkyvin osa mikä mieleen jäi, niin suht hyvässä kunnossa olevat olkapäät vähillä rasvoilla, siitä se isous illuusio lähtee. ;) Aika ohut rinta/selkä kuitenkin sillä vielä näytti olevan, toi 22 vaimitäseoli paunaa, kuulostaa vähän liioittelulta... No en tiedä. Mut kun kattelin just ton The Machinistin, niin se Balen muodonmuutos ihmetyttää kyllä h.koht. enemmän kuin Reynoldsin. Jumaliste se on karun näköinen naru siinä, vois sitoa luistimet koko äijällä. Kaikki luut paistaa läpi, ygh. Millähän eväillä siitä Batmanin viittaa vedetään harteille...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ohut sanoi:
Mut kun kattelin just ton The Machinistin, niin se Balen muodonmuutos ihmetyttää kyllä h.koht. enemmän kuin Reynoldsin. Jumaliste se on karun näköinen naru siinä, vois sitoa luistimet koko äijällä. Kaikki luut paistaa läpi, ygh. Millähän eväillä siitä Batmanin viittaa vedetään harteille...

Ihan hyvillä eväillä niinkuin Equilibriumin nähneet tietävät. Ja siinä pätkässä miehellä oli reilusti enemmän lihasta kuin tässä kuvassa, kundi on kuuluisa kovista treeneistään.

Liitteet

• christian bale4.webp
    christian bale4.webp
    14,3 KB · Katsottu: 1 146
Pforce sanoi:
SITTE :offtopic:
Minäkin olen seuraillut ehermannin seikkailuja palstalla. Haluaisin hänelle bannit, harmi että en ole admin. Kaveri väittää kaikessa vastaan, puhuu mitä sattuu, argumentit tyyliä "mun isi voittas sun isin" alkaa kyllä todellakin ärsyttämään ei vittu! Jotain sulle sanoo ni sanot takaisin joka kerta: No etpä ymmärtänyt minun älykkäitä kommenttejani LUEPPA KOKO VITUN PALSTA UUDESTAAN ETTÄ VOIT TAJUTA MINUA! EI MINUSSA OLE VIKAA SINÄ SANOT VÄÄRIÄ ASOITA JA MINÄ OLEN OIKEASSA VAIKKA PUHUNKIN TÄYSIN RISTIIN KAIKISSA ASIOISSA JA KAIKEN LISÄKSI PUHEENI ON TÄYTTÄ PASKAA SUURIMMAN OSAN AJASTA.

Kiitos ja anteeksi.

:offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:

Tuolla YLEISELLÄ KESKUSTELU palstalla on kuule niitä treenistä/ravinnosta poikkeavia topikkeja mihin voi mennä väittelemään.

Väitän vastaan, koska mulla on omat mielipiteet. Eikö saisi olla omia mielipiteitä? Jos joku alkaa turhaamaan mun mielipidettä, mä puolustan mun mielipidettä. Sä sanoit, että väitän koko ajan vastaan, niin kyllä itsekin väität koko ajan vastaan, koska itse aloitat/tit inittämään mun mielipidettä vastaan.

Vitsi kun olisit mode?! mitä? Eli sitten bannaisit kaikki, kenestä et pidä vai? Eikös maailma ole juuri sellainen, että kaikista ei voi pitää. Sinun pitää oppia kuule puolueettomaksi.

Pforce sanoi:
Jotain sulle sanoo ni sanot takaisin joka kerta

Ilman muuta. Jos kyseinen asia tulee ikään kuin, "ehrman, olen isäsi, tottelet minua, et saa enää kirjoittaa ollenkaan, olet väärässä". Mitä sinä luulet minun tuollaiseen vastaavan.

Kyllä se Rahkamies sullakin helpottaa kunhan tuo murrosikä väistyy pikkuhiljaa.... :hyper:

Dbol sanoi:
Kyllä se Rahkamies sullakin helpottaa kunhan tuo murrosikä väistyy pikkuhiljaa.... :hyper:

Joo, toivottavasti tulee päivä, jolloin en enää tunne ärsyyntymistä kun mulle auotaan päätä kerta toisensa jälkeen, ihan vaan sen takia kun olin toista mieltä jonkun kanssa (en kyllä usko, että murkkuiällä on mitään tekemistä jutun kanssa...)

:hyper:

Ehrmann sanoi:
Joo, toivottavasti tulee päivä, jolloin en enää tunne ärsyyntymistä kun mulle auotaan päätä kerta toisensa jälkeen, ihan vaan sen takia kun olin toista mieltä jonkun kanssa (en kyllä usko, että murkkuiällä on mitään tekemistä jutun kanssa...)

:hyper:

No näköjään murkkuiällä on tekemistä, koska ärsyynnyt siitä ,että jengi aukoo sulle takaisin, kun olet itse ensiksi aukonut.
Kannattaa opetella kirjoittamaan asiallisesti, niin kummasti vähemmän muilta tulee negatiivisia vastauksia :thumbs:

Mun mielestä suuri muutos on tapahtunut Edward Nortonilla leffojen "Rounders-Ässä hihassa" ja "American history X" välissä. En tiedä kuvauksista mutta elokuvat on julkaistu samana vuonna joten väliä kuvauksilla luultavastikin alle vuosi. Jokainen kys. elokuvat nähnyt kyllä huomaa radikaalin muutoksen.

Trinity sanoi:
Ei nyt liity ihan tähän, mutta just oli Conanissa Hilary Swank, joka kertoi treenanneensa "MIllion dollar baby" -leffaan 3kk, ja saaneen tuona aikana 8,5kg lihasta. 2h salia plus 2,5h nyrkkeilyä päivässä.
No niin, tämäkin vielä! :itku:
Swank sai lähes saman verran lihasta kuin Reynolds, mutta puolta lyhyemmässä ajassa. Ei onnistu natuna, varsinkaan naiselta!!!!1!! Anaboleja on varpisti vedetty, näkeehän sen, että Hilaryn leukaki on kasvanu. On se hurjaa tuo touhu Hollywoodissa. :hyper:

Ehrmann sanoi:
Otetaan rasvat pois sulta, oletko sitten isompi? Eikun odota, mua ei kiinnosta
Sinua itseäsi suurinpiirtein lainaten:
Ei kiinnosta pätkääkään mitä replytät mun whinepostiin :thumbs:
Piä poika lippu korkeella!

edit: Nickin kohdalla lukee "Ehrmann: Bannattu". Mitä mitä?! :D Tuliks oikeesti bannit vai kirjotitko ite ton tohon "kuvaukseen". Piä sitteki se lippu sielä alhaalla..

Trinity sanoi:
Ei nyt liity ihan tähän, mutta just oli Conanissa Hilary Swank, joka kertoi treenanneensa "MIllion dollar baby" -leffaan 3kk, ja saaneen tuona aikana 8,5kg lihasta. 2h salia plus 2,5h nyrkkeilyä päivässä. Juonu kananmunan valkuaisia ja protskujuomaa yms. yms. Tässä kuva leffasta:

Ettei olisi ollu 8,5lbs eikä 8,5kg? Silloin tuo olisi n. 4 kiloa ja alkaisi jo kuulostamaan mahdolliselta.

Eipä ollu... 19lbs eli 8,6kg tais olla joo. Just nyt tällä hetkellä tulee muuten uusintana SubTV:ltä... eli nyt ruudun ääreen jos kiinnostaa!

Suositut

Back
Ylös Bottom