Ruuat joista et tykkää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Syötkö myös maitorahkaa? Sehän on oikeasti tuorejuustoa, vaikka harvempi sitä tietää.

Kuten ekassa viestissä totean, inhoan kaikkia erikoisjuustoja. Raejuusto ja maitorahka ovat aivan peruskamaa: eivät haise, eivät maksa eikä kukaan tarjoa niitä tupareissa/etkoilla/tms. muka jonain "oi tää on aivan herkkua" -kamana, minkä jälkeen joku tunkee sierainten eteen jotakin aivan kuvottavalle kissanoksennuksen, navetan ja kuusi kuukautta pesemättä olleen vitun hajuista sekoitusta ja hokee "namnam".

Onneksi suomessa aseita ei saa helpolla.

Kaalilaatikko, sinihomejuusto mikä lie, chilipalot oli minkä värisiä hyvänsä, paprikat, valkosipuliperunat (hyi helvetti kun etoo ajatuskin), juomista piimä, enkä nykyisin tykkää oluen mausta ( join sitä nuorempana tankkiautollisen verran, kai kyllästyin makuun ) Onhan niitä sit vielä jotain, oon oikeestaan aika nirso mut onneks saa valita mitä suuhunsa laittaa :d

olen todella kaikkiruokainen ja syön vaikka pässin kiveksiä, mutta ainoat mitkä ei mene on porkkanalaatikko, perunalaatikko ja läski(tosin tämä menee ribseissä, mut ei muussa).

Intin maksapihvit(ei mene kyllä alas muutkaan maksasta tehdyt jutut) ovat kauheudessaan ihan omaa luokkaansa. En tosin ole maistanut niitä, eikä liene tarvettakaan. Joka kerta ku niitä on mukessa tarjolla niin oksennusrefleksi alkaa tulla jo matkalla mukeen ja muken sisällä on jo todella vaikeaa pidättää oksennusta koska se haju on jotain sanoin kuvailemattoman kauheaa.. Lähinnä ydinjätettä koko moska, ja jotkut vetelee sitä vielä suurena herkkuna..

Itse pidin kans kyseistä moskasta! :D

ja pakko lisätä vielä noi valmisruoat(en syö, kun ne haiseekin karseelta) ja valmiiksi marinoidut lihat. kyllähän niitä nirsoilun kohteita löytyy, kun oikein tonkii :D

Hapansilakka ja khai lu yltää kirkkaimpaan kärkeen. Lisäksi kesäkeiton syöminen on aina yhtä traumatisoivaa.

Hapansilakka ja khai lu yltää kirkkaimpaan kärkeen. Lisäksi kesäkeiton syöminen on aina yhtä traumatisoivaa.

hapansilakka ja khai lu? vaikuttaa vähäsen hakemalta haetulta...! No ok, onhan tämän otsikko "ruuat josta et pidä" tjs :) Oletko muuten maistanut sitä hapansilakkaa?

hapansilakka ja khai lu? vaikuttaa vähäsen hakemalta haetulta...! No ok, onhan tämän otsikko "ruuat josta et pidä" tjs :) Oletko muuten maistanut sitä hapansilakkaa?
Olen maistanut. Merkki oli Oskars Surströmming. Khai lu taas on indokiinan alueelta kotoisin oleva ruoka, jota testasin Laosissa alkuvuodesta.

Mä taas vastaavasti olen ruvennut pitämään raejuustosta ja maitorahkasta. Aikasemmin en voinu sietää niitä ja nyt lähemmäs kaksi vuotta syöny vähintään sen yhen maitorahkan päivässä. Maksalaatikko on sellanen mitä en syö kyllä kirveelläkään, tuli yläaste aikoina syötyä sitä kesätöissä melkein päivittäin, kun ei ollu oikeen muutakaan vaihtoehtoa, niin ei kiitos enää ikinä. Kalastakaan en pahemmin välitä mutta syön, jos ei muuta ole tarjolla.

Lihavalmisteet, joita siis myydään lihana, mutta eivät kuitenkaan ole lihaa eivätkä siis ole eläintä nähneetkään. Mausteet, e-koodit yms. ainekset täyttävät tuoteselosteen.

Herne, maissi, paprika - yhdessä, erikseen tai sekotettuna muun ruuan sekaan, oksennus on taattu. Sitten on vielä lihojen reunoilla olevat 'läskit' tai mitkä lie rasvat, pakko aina leikata pois tai syödä irvistellen. Lisäksi kaloista en välitä pätkääkään, pois lukien tonnikala, se on namiii...

Suositut

Back
Ylös Bottom