Heti alkuun halua kiitellä erittäin valaisevasta ja asiallisesta ja hienosta vastauksesta!
Kommentoimpas hieman lisää tähän, koska ei sitä kaikkea muista aina postauksiin laittaa
Tuota säästöliekkiä olen hieman epäillytkin, koska on ollut aivan armotonta vitutusta ja väsymystä miltei koko dieetin ajan :( Kyrpii ku tiuskinu kaikille aivan älyttömästi. Tuosta lihaksen häviämisestä en oikeen osaa sanoa. Tein ennen dieettiä 60 kilolla (noob olen joo :D) 5x5 ja sit lopussa ku tosiaan aloin käymään puntilla ni tein 3x5 jokaista liikettä samalla painolla. En usko oikeen, että lihaksista olisi aivan älyttömästi lähtenyt, vaikka on varmaan voinut lähteä ihan kivasti.
No tuota tuo rasva on vähän semmosta, että en oikeen osaa sanoa. Kyllähän metukassa ainaki aika paljon rasvaa on :D Vissiin just sitä epäterveellistä rasvaa. Toisaalta tuli joskus eli helvetin harvoin otettua joku ruokalusikallinen rypsiöljyä.
Tosiaan noista kuiduista minä en tiiä mitään muuta ku sen, että ruisleivästä kai niitä kuituja pitäis irrota jonki verran? Vihanneksia enkä kasviksia oo koko työharjottelun aikana oo syöny YHTÄÄN! Nyt kuitenkin ku oon koulussa taas niin tulee otettua vähintään se puoli lautasellista salaattia ruokaan
Tosin se salaatinkastike voi olla aika petollista vissiinkin vai?
Sitten vähän lisää kymysyksiä. Eli tuota eikö se oo ihan hyvä asia, että paino ei tipu mut kuitenki vyötäröltä häviää? Minusta se kertoo siitä, että kuitenkin kokoajan joko läskiä tai lihasta häviää ja jompaa kumpaa tulee myös tilalle? Minusta nuo lääkärit ei oikeen tiiä ku ne aina vaan kattoo sitä vaa'an lukemaa :(