Täällä ei ole tainnut kukaan näistä kirjoittajista ollut vankilassa kun lukee näitä juttuja. Ensinnäkään siellä ei saa tarpeeksi ruokaa, eikä minkäännäköisiä lisaravinteita. Ruoka on 3 kertaa päivässä, ensin aamupuuro ja sen jälkeen 2 lämpöstä ruokaa , mikä ei todellakaan ole herkkua. 5 jälkeen illalla ei tule ruokaa. Joku valitti tuosta, että selleihin tulee vessat ja telkkarit. onko se niin kauheaa? Ennen oli pelkkä palju sellissä, eikä ollu mitään hanaa mistä sais vettä ym. Selli on tosi pieni ja sitten on aivan turha yleistää sitä, että kaikki väkivaltarikoksien tekijät uusivat tekonsa, jos vähän rautaa nostelee. mä sain 16 v tuomion 3 törkeästä pahoinpitelystä, 2 tapon yrityksestä. Ekasta kolmesta sain ehdonalasta ja kahesta seuraavasta tuli ehdotonta, mutta en vieläkään joutunu vankilaan kun valitin hoviin. Sitten mulle tuli tappo ja jouduin vankilaan ja sitten siinä tuli samalla kaikki muutkin lusittavaksi. istui 7 vuotta putkeen ja treenasin koko ajan kovaa ja tein tauointeja. Nyt olen ollut monta vuotta siviilissä ja en ole joutunut vankilaa, enkä ole tehnyt mitään rikoksia. Se on ihan turha yleistää tuota hommaa. Sanotaan, että 80 prossaa niiistä, jotka pääsee siviiliin jotka on treenannut niin alkaa heti viina ja huumet maistua ja ei käy salilla kertaakaan ja ei se voima, eikä lihakset niihin rikoksiin vaikuta. Voisn kertoa yhen esimerkin, kun eräs kaverini, joka on yhdessä rikollisjengissä. oli linnassa tosi iso ja vahva, mutta kun pääsi siviiliin niin saman tien alko narkkaus ja ei menny kauaa kun oli ihan kuiva äijä ja tumoittiin murhasta. Sitten hovissa tuli vapauttava tuomio ja meni muutama viikko niin ampu jo heti yhtä äijää. Ei sen treenaus ole noihin hommiin vaikuttanut yhtään mitään. Siinä oli asiaa teille, jotka ette tiedä asiosta mitään!