Ruotsi kutsuu

Moro,

Oon menossa Ruotsiin vajaaks viikoks kuun lopusta, ja ajattelin kysyä ihan noin maitorahka-aiheisesti, että kuinka helposti länsinaapurista löytää Valio/Ehrmann-tyyppistä maitorahkaa perusmarketin hyllystä?

Toiseksi, jos tiedätte "ihan OK" -tason saleja paikoissa Tukholma/Uppsala - niin kuulen niistä myös mielelläni - sellasii, mitkä ei välttämättä ois ihan törkyhintasia/kertakäynti, jos kerran tai korkeintaan pari kertaa käy?

kh.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anteeksi minulla ei ole mitään annettavaa tähän ketjuun, mutta jos en väärin muista niin tästä kyseisestä aiheesta on jo hyvä ketju olemassa.

Moro
Oon menossa Ruotsiin vajaaks viikoks kuun lopusta, ja ajattelin kysyä ihan noin maitorahka-aiheisesti, että kuinka helposti länsinaapurista löytää Valio/Ehrmann-tyyppistä maitorahkaa perusmarketin hyllystä?

Toiseksi, jos tiedätte "ihan OK" -tason saleja paikoissa Tukholma/Uppsala - niin kuulen niistä myös mielelläni - sellasii, mitkä ei välttämättä ois ihan törkyhintasia/kertakäynti, jos kerran tai korkeintaan pari kertaa käy?

Tässä yksi aiempi vastaus:

Tunnen velvollisuutta vastata. Olen asunut Falunissa noin neljä vuotta, ja muutamia havaintoja kaupoista on tullut tehtyä.

-Willys: Hyvä peruskauppa, sanoisin että edullisin suurista kaupoista. Valikoima vaihtelee kaupungeittain. Makkaraa, lihaa ja jopa Ehrmannin -rahkaa löytyy toisista Willyistä. Kesoa=raejuustoa on myös Willyn omana merkkinä. Yleensä raejuustoa on kaikissa Ruotsalaisissa kaupoissa.
-Lidl: Samoja tuotteita kuin suomessa. itse ostan kivennäisvettä, rahkaa, Turkkilaista jogurttia, tonnikalaa, ja toisinaan lihaa.
-Öob: Varastomyymälä, joka myy mm. työkaluja, edullisia säilykkeitä ja paljon erilaisia karkkeja ja snacksejä. Purkitetut vedessä olevat tonnikalafileet ovat heillä hyviä ja edullisia.
-Ica-Maxi ja Ica: Vastaa Suomen City-markettia ja k-kauppaa. Ica-Maxissa on paljon valion tuotteita, mm valion maitorahkaa, maitoa, jogurtteja jne. Heillä on myös joitakin treeni pulvereita ja patukoita. Ainakin Falunissa heillä on CityGrossin kanssa paras leipä valikoima.
-CityGross: Ica-Maxin tapainen. Suuret valikoimat. Löytyy paljon Valion tuotteita ja oma osasto erityisesti laktoosi intoleprantikoille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom