Oon täs käyny punttiksel n. 1v ja tuli mieleen kysyä ruokavalion todellisesta merkityksestä treenaamisen ohella. Eli, kun te treenaatte ja ette tankkaisi protskua/hiilareita sillä tavalla kuin nyt tankkailette pitkin päiviä, niin kuinka paljon se mielestänne olisi vaikuttanut nykyiseen tilanteeseenne lihaksien kannalta?
Eli kuinka monta prosenttia paremmaksi voisi sanoa protskua/hiilareita jne tankkaavan treenarin kehitystä lihasten kasvussa/voimassa kuin sellaista joka vetää vain ns. normaalia "sitä sun tätä" sapuskaa päivät pitkät?
Itse kuitenkin syön rajista+tunaa ja rahkahässäkkää sekä tietenkin vitamiineja.
EDIT: Niin ja onko ns. perusbodarille nuo lisäravinteet tarpeellisia tai suositeltavia? Vai ovatko ne periaatteessa enemmän pro-kehonrakentajille? Eli pärjääkö niitä ilman ihan hyvin lihasmassankasvatuksessa jne.?
Ja sellainen kysymys vielä että onko jees että mulla on sali MA-KE-PE ja sitten aerobista TI-TO-LA? Vai onko mielestänne siinä liikaa jumppaa viikolle? Pitäisikö mielestänne järkätä esim. aerobinen jotenkin erilaisesti?
Jeah, eka postaus finaalissa. GG
Kiitän ja kumarran asiallisista vastauksista in advance
Eli kuinka monta prosenttia paremmaksi voisi sanoa protskua/hiilareita jne tankkaavan treenarin kehitystä lihasten kasvussa/voimassa kuin sellaista joka vetää vain ns. normaalia "sitä sun tätä" sapuskaa päivät pitkät?
Itse kuitenkin syön rajista+tunaa ja rahkahässäkkää sekä tietenkin vitamiineja.
EDIT: Niin ja onko ns. perusbodarille nuo lisäravinteet tarpeellisia tai suositeltavia? Vai ovatko ne periaatteessa enemmän pro-kehonrakentajille? Eli pärjääkö niitä ilman ihan hyvin lihasmassankasvatuksessa jne.?
Ja sellainen kysymys vielä että onko jees että mulla on sali MA-KE-PE ja sitten aerobista TI-TO-LA? Vai onko mielestänne siinä liikaa jumppaa viikolle? Pitäisikö mielestänne järkätä esim. aerobinen jotenkin erilaisesti?
Jeah, eka postaus finaalissa. GG
Kiitän ja kumarran asiallisista vastauksista in advance