Ruokis Australiassa

Pientä ihmistä nyt mietityttää... Miten saan pidettyä ruokavalioni kunnossa, mikäli lähden vaihtoon Australiaan. Millaista sapuskaa siellä on perinteisesti tarjolla?

Rajoitteena on vielä se, että olen lakto-ovovegetaristi. Eli lihan kasvatus tapahtuu täällä Suomessa munilla, soijalla, linsseillä, heralla, maitotuotteilla (juustot yms.). Onko kyseisiä sapuskoja yhtä helposti tarjolla Australiassa? Entä hintataso? Olen todella tietämätön näiden juttujen suhteen...! Onpa tullut käytyä vaan lähinaapureissa ja niissäkin ennen tätä fitnekseen hurahtamista :rolleyes:

Jos joku nyt haluaa yrittää kääntää meikäläistä lihansyöjäksi, niin voi pitää mielipiteet ominaan....noita yrittäjiä on ollut jo tarpeeksi :curs: Kasvaa se liha ilman lihaakin...

Kaikki info liittyen Australiassa syömiseen ja treenaamiseen on muutenkin tervetullutta :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ole lakto-ovovegetaristi vaan ihminen, mutta tunnetustihan Australiassa grillataan ja kunnolla:)

Ihan samalla tavalla kun Suomessaki... Varsinki kaupungeissa ja isoimmissa ketjuissa esim. Coles mättöä löytyy joka makuun ja suuntaukseen, No worries...
Muista koittaa vegemiteä!! *jaiks*... ;)
Kokeile kans Kengurun häntää, nam... Ainii, vege... Sorke ;)

Treenit hoituu saliketjussa nimeltä Fitness First

Loistavaa, täältähän heruu heti infoa :)

Kengun häntä kyllä kuulostaa hyvin mielenkiintoiselta, taidan silti jättää väliin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom