Ruokia josta saa paljon kaloreita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shekki
  • Aloitettu Aloitettu
Tänne jotain hyviä ruoka ehdotuksia josta saa paljon kaloreita! Itselläni aika tuskaa päästä yli 3300kcal, enkä ole asiaan perehtynyt, eikä haullakaan paljon löytynyt. Jotenka nyt kalori määrä kuntoon! :hyper:
Voi pistää ihan koko päivän ateriat. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei pakko pistää tänne mitään jos ei taho, mutta en, en ole tosissani.
Ajattelin että ehkä täältä voisi löytää helposti apua, kuitenkin tuo kalorimäärä aika olennaista bodauksessa.

marsu_1803_2.jpg

Lähinnä vaan naurattaa ajatus, että kokonaisen päivän aikana et saa reilua 3k kcal syötyä, kun itse syön reilu 4k kcal n. 3-5 h.
Tässä aika pommi resepti:
4 x paahtoleipä
200g mansikka hilloa
100g Nutella

Paahda leivät, levittele jokaiselle hilloa sekä nutellaa, lättää yhteen, syö
Melko kevyet 1000 kaloria

Itse syön tällähetkellä 5200 kcal päivässä ja pyrin pitämään rasvat mahdollisimman alhalla.
Lähes kaikki pöivän rasvat tulee pähkinöistä aamupalalla.

Eli blenderiin 120g maapähköitä, 2-3dl heraa. 1-2 banaania ja maitoa. Myös voi vielä kaurahiutaleita viskoa. Kevyesti päälle 1000kcal aamupala !

Läskisoosi ja potut. Siihen viis viipaletta ruisleipää runsailla täytteillä ja litra kulutusmaitoo ja jälkkäriks litra jäätelöö niin eiks se oo siinä kolme donaa ellei jo enemmänkin ?

0.7dl punaista maitoa + purkki rainbowin kermarahkaa, ananasta ja rkl neitsytkookosöljyä *slurps* eksoottinen herkku ;)

Mulla ei itellä mene "jakeluosastolle", miten joku ei saa syötyä tarpeeksi kaloreita? :wtf: Yksinkertanen setti mistä saa hyvin kaloreita: 200g jasmin riisiä(kuivapaino),jauheliha 10%400g ja siihen sekaan vielä papuja/wok-vihanneksia200g :kuola: Itellä ei tee tuommonen setti tiukkaakaan joskus, kun on tullu pitempi väli syömingeissä :D Vittu ja nyt on sitten näläkä, pitikin avautua :itku: Niin ja oon 15v poika,paino73-74kg,pituus 173cm :D

Mulla ei itellä mene "jakeluosastolle", miten joku ei saa syötyä tarpeeksi kaloreita? :wtf: Yksinkertanen setti mistä saa hyvin kaloreita: 200g jasmin riisiä(kuivapaino),jauheliha 10%400g ja siihen sekaan vielä papuja/wok-vihanneksia200g :kuola: Itellä ei tee tuommonen setti tiukkaakaan joskus, kun on tullu pitempi väli syömingeissä :D Vittu ja nyt on sitten näläkä, pitikin avautua :itku: Niin ja oon 15v poika,paino73-74kg,pituus 173cm :D

15tunnin työpäivät ja puntti siihen päälle, enkä saanut syötyä tarpeeksi.
ps. tokihan se on helppoa syödä jos syö vaan paskaa tai sitten olis aikaa tehä ruokaa ja syödä sitä.

Mä taas mietin että millä logiikalla mulla on vaikeuksia saada tarpeeks kaloreita... siis tarvii vaan syödä mut ei. Pitäis varmaan hommata blenderi ja vetää soseena aamupalat alas ja siihen päälle viä muut ateriat.

Todellisuudessa tääkin kaveri syö n 2000 kcal. Laita tarkka lista mitä syöt päivän aikana, ei täällä kukaan voi sua muuten neuvoa.

Suositut

Back
Ylös Bottom