Ruokavaliot kootusti etusivulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gordion
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
48
Rekisteröidyin tänne itse aikoinani siksi, että kaipasin tietoa terveellisestä ruokavaliosta. Searchin ja Faq:n kautta olen paljon informaatiota löytänytkin, mutta haluaisin silti ehdottaa seuraavaa - ihan vaikka niitä mahdollisia uusia jäseniä ajatellen, jotka tulevat näille sivuille samasta syystä kuin itsekin aikoinani.

Etusivulta löytyy siis pysyvä topic treeniohjelmista, miksei siis myös ruokavalioistakin? Sinne voisi kootusti keräillä porukan erilaisia menetelmiä bulkkikaudella, dieetillä ja niin edelleen. Tuosta voisi kukin soveltaa sitten omaan käyttöönsä, mikäli siltä tuntuu.

Itse olen tehnyt nyt pari viikkoa uutta punttiohjelmaani. Muovasin sen räpiköityäni läpi tuon koko treeniohjelmia-ketjun. Sieltä löytyi hyvää apua, joten voisikohan samaa soveltaa myös ruokailuasioissa?

Olisihan tämän voinut laittaa suorana palautteenakin, mutta halusin vain testata mitä muut palstalaiset asiasta ovat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän tilanteeseen sopisi mm. se "kehonrakentajan syömisen kultaiset 10 sääntöä " vai mikä ihme se olikaan :D

- Kehonrakentajan ruokavalio

Erinomainen linkki tuossa ylhäällä. Olisikohan ylläpidolla mitään sitä vastaan, jos se nostettaisiin pysyvästi YLÖS?

Joo ei sillä ole mitään väliä, mikä thread pannaan pysyvästi ylös, kunhan siihen on Sakkeus osallistunut. :worship:

Graniitin keskiviikko

Olisin kiitollinen, mikäli viitsisitte kommentoida ruokavaliotani ja päiväohjelmaani. Tarkoitus on kerätä vähän lihasmassaa ja samalla laihtua muutama kilo. Mitat 195 cm/ 89 kg.

Aamu 7.30:
- 30 minuuttia kuntopyöräilyä tyhjällä vatsalla. Puoli tuntia ennen suoritusta 200 mg kofeiinitabu.

Aamiainen 8.30:
- kaurapuuro, jossa ruokalusikallinen oliiviöljyä. Lisänä 2 dl rasvatonta jogurttia.
- kaksi viipaletta ruisleipää, joissa päällä vain kinkkua ja kurkkua.
- kuppi vihreää teetä.

Lounas 12.00:
- Maustamaton sianlihapihvi (paistettu) kera pakastevihannesten (kukkakaali, porkkanat, broccoli jne...)

Kuntosali:
- Olkapäät+ojentajat (tunti)

Välipala 15.30:
- Protskudrinkki

Päivällinen 19.00:
- 200 grammaa kanaa ja raejuustopurkki maustettuna paistetulla sipulilla.

Illalla vielä 21.00
- hunajameloni

Syönkö siis tarkoitusperiini nähden oikein? Mitään kehonrakentajan kroppaa en halua, mutta ehkäpä hartiat voisivat olla vähän leveämmät, vatsa tiukempi ja hauiksessa enemmän massaa...

Kiitos vastauksista!

;)

Re: Graniitin keskiviikko

Originally posted by graniitti
Illalla vielä 21.00
- hunajameloni

Tohon asti meni ihan ok. Hedelmien hiilarit on nopeita ja hiilareita pitäis muutenkin välttää ennen nukkumaanmenoa.

Hunajamelonin GI on 65, joten ei se kovin nopeaa hiilihydraattia kyllä edusta. Iltapalaksi tosiaan protskudrinksu ja lusikallinen rypsiöljyä, nam :)

Originally posted by JohnnyB
Hunajamelonin GI on 65, joten ei se kovin nopeaa hiilihydraattia kyllä edusta. Iltapalaksi tosiaan protskudrinksu ja lusikallinen rypsiöljyä, nam

Oot oikeessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom