Ruokavaliostani

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juzanem
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä olis ekaviikko ruokavaliostani, tämän teki yks bodari mulle, diettasin samaan aikaan ku se oli kisadietilllä:

Aamupala 7-8.00:

- 60g Puuroa
- 1 Tonnikalapurkki
- 2 Näkkileipää
- 1 Banaani
( 1.5dl Recovery, 5g Kreapyru, 5g Glutamiini, 10ml Kylmäpuristettu oliiviöljy, 1 kpl Monivita)

Välipala 10-11.00:

- 100g Raejuustoa
- 50g Tummaa pastaa
- 2 Kananmunan valkuaista
(500mg C-vita, 2x Kalaöljy, 20ml Kylm.pur.Oliiviöljy)

Lounas 13-14.00:

- 150g Kana
- 50g Tummaa riisiä
- Salaattia
- 1 Ruispala+kinkkusiivu
- 1 Omena
(20ml Kylm.pur.Oliiviöljy, 20g Hera)

Välipala 16-17.00:

- 1 Maitorahkapurkki
- 1 Ananaspurkki
- 1 Banaani

Päivällinen 19-20.00:

(Sama kuin Lounas)!!! 50g riisiä

Iltapala 22.00-23.00:

- 4 Kananmunan valkuaista + 1 Keltuainen
- Salaattia
- 1 Näkkileipä
- 2 Weetabixiä
- 1 Omena
(1x CLA)

TREENIN JÄLKEEN PALATUSJUOMA: 1x Banaani, 5g Kreapyru, 5g Glutamiini,
1.5dl Recovery, 0.5dl Hera + 500mg C-vita

Paljonkohan tuossa olis kaloreita??? :worship:

Vielä pari tyhmää kysymystä paljonko 1dl pastaa,riisiä ja puuroa painaa??? :wall:

KELLON AJAT EIVÄT TÄSMÄÄ EIKÄ OLE SITTE TARKOTUS, KUHAN n.3tunnin välein syön

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei kai kukaan hullu yksitellen ala nuita syöttämään kalorilaskuriin??? onko muuta keinoa, eikö nuita vois jotenki kerralla syöttää? tosin vois tietenki laskea että
1g prodea 4kcal
ja oliko se niin, että 1g rasvaa ja hiilareita 9kcal??? ei muista

ei kai kukaan hullu yksitellen ala nuita syöttämään kalorilaskuriin??? onko muuta keinoa, eikö nuita vois jotenki kerralla syöttää? tosin vois tietenki laskea että
1g prodea 4kcal
ja oliko se niin, että 1g rasvaa ja hiilareita 9kcal??? ei muista

Päätit sitten koittaa, jos joku muu laskis sun puolesta noi :lol2:

hiilarit 1g/4kcal
prode 1g/4kcal
rasva 1g/9kcal
alkoholi 1g/7kcal

Viimeksi muokattu:
en päättäny, vaan ajattelin, että olisko jotkai muuta laskuria?
jos ei niin lasken mieluummin tolla toisella ku alan kalorilaskuriin syöttään yhtään mitään

Yksinkertaisinta on mun mielestä tehdä Excel-taulukko ja sinne sitten ne ruoka-aineet joita käyttää. Menee jokunen tunti kun täyttelee ja nysvää kuntoon, mutta sen jälkeen on helppoa. Helppoa varsinkin jos syö noin puhtaasti .

Mitäs helv... Nyt tais ainaki mun laskut kusta, sain tosta joku 3300 kcal
:D :jahas:, sitte ku saat ite laskettua noi, niin kirjotappa tähän threadiin, kiinnostas itteeki.

no sulla on idiootit kommentit! "hehe, sainpa ilmatteeks ruokavalion, ei mee penniäkään"

Oon mäki saanu ilmasen ruokavalion eräältä ihanalta ihmiseltä täällä, mut en mä ajatellu et se on oikeesti nuin huippu juttu. Ku se nyt ei maksa teetetynäkään ku jonku 50e...

Mut hyvä että se sua ilostuttaa nuinkin suurissa määrin ;b

Ja tavallinen pulliainen nyt pystyy tekemään itselleen suhteellisen hyvän ruokavalion pienellä asiaan perehtymisellä. Eikä maksa sen jälkeen yhtään mitään ja saa koostaa aineista joista itse pitää.

Jos on oikeasti niin laiska, että kaiken pitää tulla helposti ja valmiina niin mistä se into treeneihin tulee?

no sulla on idiootit kommentit! "hehe, sainpa ilmatteeks ruokavalion, ei mee penniäkään"

Oon mäki saanu ilmasen ruokavalion eräältä ihanalta ihmiseltä täällä, mut en mä ajatellu et se on oikeesti nuin huippu juttu. Ku se nyt ei maksa teetetynäkään ku jonku 50e...

Mut hyvä että se sua ilostuttaa nuinkin suurissa määrin ;b

Sitä ku asuu 1000km päässä helsingistä, niin on se sillo jotaki ku apinat perii hintaa siellä, jos kyselee, toki täältä pakkiksen kautta sais mutta jotaki vitun 500kcal miinus diettejä... tuota diettiä tarkkaili koko matkan sm-tason +95kg kehonrakentaja, koko matkan ajan... helmikuusta-> toukokuuhun, seuraava suunnitteilla tammi-> toukokuuhun, reilu 4000-5000 kcal korvilta lähetään alaspäin ja joka viikko/toinen viikko tarkistetaan mun kunto, miten on jaksanu, paino yms...

niin siihen nähen aika vitun halpaa ku ei maksi mitään

:wall: piti vähä avautua...

Ja tavallinen pulliainen nyt pystyy tekemään itselleen suhteellisen hyvän ruokavalion pienellä asiaan perehtymisellä. Eikä maksa sen jälkeen yhtään mitään ja saa koostaa aineista joista itse pitää.

Jos on oikeasti niin laiska, että kaiken pitää tulla helposti ja valmiina niin mistä se into treeneihin tulee?[/QUOT

Siitä sulla ei mitään käsitystä, eikä varaa tulla arvostelemaan!

Jos ei tiedä ite ravintopuolesta, niin ei tiedä treeneistä niinkö häh?

motivaatiota löytyy!

Siitä sulla ei mitään käsitystä, eikä varaa tulla arvostelemaan!

Jos ei tiedä ite ravintopuolesta, niin ei tiedä treeneistä niinkö häh?

motivaatiota löytyy!

Hiukan saa olla oma-aloitteisuutta. Sä pyytelet, että muut laskee sun puolesta kalorit SUN ruokavaliosta?? Ei siinä mitään. Laskekoon ketä haluaa, mutta en mä ainakaan jaksa ja tuskin kovin moni muukaan. En mä sun treenitietoutta ole missään epäillyt. Ihmettelin vaan, että jos kaikki pitäisi tehdä valmiiksi (ja ilmaiseksi) niin mistä se treenimotivaatio tulee?

Varsinkin jos on sellainen kaveri jeesaamassa joka varmasti asioista tietää. Hän toimii sun valmentajana (ilmaiseksi :lol2: ) niin sitten on parempi antaa hänen hoitaa koko homma. Siitä ei tule lasta eikä paskaa, että rupeat muokkailemaan itseksesi sulle rakennettua juttua. Muutokset tekee "valmentaja".

Hiukan saa olla oma-aloitteisuutta. Sä pyytelet, että muut laskee sun puolesta kalorit SUN ruokavaliosta?? Ei siinä mitään. Laskekoon ketä haluaa, mutta en mä ainakaan jaksa ja tuskin kovin moni muukaan. En mä sun treenitietoutta ole missään epäillyt. Ihmettelin vaan, että jos kaikki pitäisi tehdä valmiiksi (ja ilmaiseksi) niin mistä se treenimotivaatio tulee?

Varsinkin jos on sellainen kaveri jeesaamassa joka varmasti asioista tietää. Hän toimii sun valmentajana (ilmaiseksi :lol2: ) niin sitten on parempi antaa hänen hoitaa koko homma. Siitä ei tule lasta eikä paskaa, että rupeat muokkailemaan itseksesi sulle rakennettua juttua. Muutokset tekee "valmentaja".

En kylläkään käskeny laskea kenenkään, vaan ajattelin, että miten olis helppo ja nopea laskea...

Ite olen 2kertaa valmentanu itteäni kisoihin.. en kehu, mutta ja 2 aluemestaruutta voittanu 110kg penkkipunnerrussarjassa 20v ja 23v:ssa..

Bodyjutut on mulle vähän oudompia, joten on hyvä, että "valmentaja" näyttää uusia jippoja, tosin ite tietää parhaiten miten treenata, joka treeni erinlainen, että motivaatio säilyy, pääliikkeet pysyy samana... joka reeni pumppi, sitähän sitä aina tavotellaan, pumppi päällä, säällä ku säällä :D

mut lopetellaan tämä turhanpäivänen "väittely"/"kina"

Suositut

Back
Ylös Bottom