Ruokavaliosta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
Eli kertokaas mulle mitenkäs tarttis tälläsen aloittelijan syödä? Ja mihin aikoihin? Ja miten kannattaa reeni sijoittaa ruokailujen nähden? Laittakaa mitä syöttä, milloin ja sitä rataa...

Kuulemma tarttis syödä terveellisesti että tulosta kunnolla syntyis. Mä syön varmaan nykyää ainaki aika vähän ja epäsäännöllisesti. Ja se mitä syön on vähä millo mitäkin että... hjelp!

kiitos jo etukäteen :haart:

P.S. Voisko joku selittää kunnolla mitä helv... tarkottaa hiilarit (joojoo se on hiilihydraatti mutta mistä sitä saa ja mihin sitä tarvitaan) ynnä muut sellaset höntsyt?... Nii ja mitä lisäravinteita kannattais ostaa? Palautusjuoman puolesta kovasti puhuvat ainakin...

:wall:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hiilihydraatteja saat mm. viljatuotteista ja hedelmistä.
Hillihydraatit ovat puhtaasti elimistön polttoaineita, ne eivät ole
välttämättömiä, sillä elimistö voi valmistaa polttoaineensa myös proteiineja hyväksikäyttäen.

Lisäravinteista kannattaisi varmaankin ostaa joku
peruspalautusjuoma, mitään ultrahifistelyjä ei aloittelija tarvitse.

No tuota tuota...
Tuohon säännöllisyyteen voin auttaa mm. Protskudrinkit tai jotkut aterian korvikkeet mitä on helppo kantaa mukana.. ja sitten rahka sörsselit on nopeita kotona.

Zone-sarja -42%
Ite oon aina ollu huono syömään, mutta kun aloin kunnolla käymään punttisalilla, niin huomasin nälänkin tulevan helpolla. Ennen jos oli nälkä niin jätin syömättä jos ei ollu mitään hyvää...

Nykyään huomaa monta kertaa päivässä, että on nälkä. Tälleen alkuun oon aatellu syödä ihan mitä vaan saan alas, koska mulle fläsää tulee tosi heikosti ja massaa vähintään yhtä huonolla vauhdilla. Koko kevään painoin 63 kilon kieppeillä ja kesäloman jälkeen, kun aloin syödä on painoo tullu viitisen kiloo lisää.

Ruoka ei oo mitenkään liian terveellistä tai bodariystävällistä, mutta tässä esim. mun eilinen ruokailu:
-aamulla pari leipää
-koulussa paljon lihapullia ja muusia
-koulun jälkeen iso satsi ranskalaisia
-illalla heseltä kana-ateria ja kotona muutama leipä

Eihän toi hyvältä näytä, mut huomattavasti paremmalta, ku jos söis vaikka pelkästään noi ranskalaiset päivään, niinku ennen oli tapana... Keväällä kerkii lenkkeillä! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom