Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
blobbari sanoi:Kysymykset vielä uudelleen:
1. Pitääkö pitemmän dieetin aikana muuttaa ruokavaliota tiukempaan suuntaan kun paino putoaa?
2. Lasketaanko palautusjuoma päivän kalorimäärään? Jos tarkoitus on syödä n.1900 kcal, niin pitääkö minun vähentää yllä olevasta ruokavaliosta vielä palkkarin verran että ruokavalion on kohdallaan?
blobbari sanoi:2. Lasketaanko palautusjuoma päivän kalorimäärään? Jos tarkoitus on syödä n.1900 kcal, niin pitääkö minun vähentää yllä olevasta ruokavaliosta vielä palkkarin verran että ruokavalion on kohdallaan?
Jatkan JSmithiä.
On varmasti varsinkin alkuun. Aerobista kannattaa lisätä dietin edistyessä.blobbari sanoi:3. Onko 30min kuntopyöräilyä ja tuo kuntoplussan juoksuohjelma riittävä määrä aerobista?
blobbari sanoi:Kysymykset vielä uudelleen:
1. Pitääkö pitemmän dieetin aikana muuttaa ruokavaliota tiukempaan suuntaan kun paino putoaa?
2. Lasketaanko palautusjuoma päivän kalorimäärään? Jos tarkoitus on syödä n.1900 kcal, niin pitääkö minun vähentää yllä olevasta ruokavaliosta vielä palkkarin verran että ruokavalion on kohdallaan?
3. Onko 30min kuntopyöräilyä ja tuo kuntoplussan juoksuohjelma riittävä määrä aerobista?