Ruokavalio

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen miettinyt syönkö tarpeeksi, kun tuntuu että paino ei nouse ja on tyssännyt kehitys. Olen Käynyt salilla 2,5 vuotta ja ekan vuoden aikana lihasta tuli 10kg. Viime kesänä tuli 2kk aikana lihasta 1,5kg ja rasvaprossa tippu 13.9 -> 9,5. Ja syksyllä mittasin uudelleen niin lihaskatoo oli tullut sen 1,5kg. En tiedä johtuko treenistä vai syömisestä. Olen vaihtanut 4 jakosen hyvän treeniohjelman, saan lihakset yleensä kipeäksi seuraavalle päivälle ja pumppiin, mutta paino ei näytä nousevan.Tein ennen sen virheen että en syönyt 2 ateriaa päivässä, mutta nyt olen ottanut sen ruokavaliooni maaliskuusta lähtien. Laitan tähän eilisen syömiseni suunnilleen, en tiedä paljonko olisi se 3000kcal ja en tiedä saavutanko edes sitä. Nyt olen kesälomalla niin aamupala hieman pienempi kun syön reilu tunninpäästä herätyksestä lounaan kun menen sen jälkeen salille. Aamupala: 3 kuppia kahvia, banaani ja mansikkapiirakka 2 siivua. Lounas: Iso syvälautasellinen kaalikeittoo(sisältää jauhelihaa) Välipala: Palautusjuoma 390 kcal (salin jälkeen) Päivällinen: 2 fileepihviä, voi nokareen kanssa pieniä perunoita 6-7 kpl ja maitolasi. Välipala: Kahvia 2 kuppia, mansikkapiirakkaa ja skyr rahka. Iltapala: rasvatonta maitorahkaa mehukiisselin kanssa, ja pari leipää kinkun ja juuston kanssa.

Tossa olisi 28 päivänen ruokailu suunnilleen.Tossa ruokailussa syöny tota mansikkapiirakkaa kahvin kanssa kun tein loman kunniaksi. Yleensä syön myös iltapalaksi kananmunia tms. Yleensä aamulla syön ruisleipää tai skyr rahkan tms. Riippuu mitä on jääkaapissa. Haluisin että jos joku tekisi minulle 3000-3500 kcal ruokavalion, ei tarvitse laittaa kahta lämpöstä ruokaa, kun ne aina vaihtelee tms. Sellanen missä näkyisi aamupala, välipalat ja iltapala tms. Ja olen opiskelija niin jos voisitte tähdätä siihen että ruoka ei olisi kamalan kallista. Esim puuro, rahkat, tonnikalat, ruisleipät,kananmunat tms tms. Jos joku jaksaa nähdä vaivaa niin kiitän! 3000kcal ruokavalioita on varmasti pitkin nettiä mutta en ole löytänyt hyvää. Kiitos!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kalorilaskuri.fi tai kännyappi FatSecret. Sinne alat syöttää syömisiäsi ja katsot, mitä niistä tulee. 1 g rasvaa ja 2 g proteiinia per painokilo, loput hiilareista. Jos ei oo riittävästi, syöt lisää, merkkaat nekin ja katot miltä sit näyttää. Kasviksia ja hyviä rasvoja tossa sun listassa ei ainakaan ole riittävästi :) Epäselväksi jäi myös, mitä syöt aamulla jos ei oo loma ja mansikkapiirakkaa.

Juu jonkin sorttinen kalorilaskurisovelluksella tai -sivustolla on hyvä opetella seuraamaan ja arvioimaan syömisiään. Itselläni toimii MyFitnessPal todella hyvin. Mieltymyksen mukaan valitset yhden ja lähdet sillä liikkeelle. Kyllä tuossa tulee 3000 täyteen ellei ylikin.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom