Ruokavalio+treeni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi!

Oon yrittänyt selailla mutta en löytänyt toivottua vastausta. Eli lyhykäisesti:

Olen:

Mies 32v, 188cm, 101 kg, nyt 4 viikon aikana pudottanut painoa 4 kg ja tarkoitus olisi 90:iin päästä. Olen syönyt 1600 Kcal/päivä ja oikeastaan säikähdin kun laskin kalorit että aika vähänlaisesti on joten nostin nyt n. 2750 Kcal:iin. Toivoisin että jos joku jaksaisi lukea läpi ja kertoisi parannusehdotuksia koska olen superaloittelija enkä ymmärrä näistä ravinto- ja treeniasioista mitään.

Ruokavalio:
Aamupala: Puuro, rahka+ananasta+pellavansiemenrouhe, 1 viipale reissumiestä+2 kalkkunaleikkeleviipaletta

Välipala: 5 munan munakas, omena

Lounas: 200g naudan paistijauhelihaa+50g tummaa pastaa (Myllyn Paras sydänmakaroni), iso läjä salaattia (salaatti+tomaatti+kurkku+ruohosipuli)

Välipala: Rahka+ananasta, kasviksia

Illallinen: 50g tummaa pastaa (Myllyn Paras sydänmakaroni), 200g Broilerinfilee pippurimarinaadissa.

Iltapala: Purkki tonnikalaa öljyssä, purkki raejuustoa ja ruokalusikallinen oliiviöljyä.

Lisäravinteet: Aamulla monivitamiini+Friggsin omega3. Illalla 30mg sinkkiä ja 350mg magnesiumia sekä 1 Friggsin omega3

Näistä siis yhteensä noin 2750 Kcal, rasva n.134 hiilari n.163 ja proteiini n.248

Palautusjuomaksi otan MASS:in recoverya kunhan polkaisen salitreenin käyntiin.

Treenannut olen pelkästään aerobista (kävely ja pyöräily) mutta tarkoitus olisi ensi viikolla aloittaa niin että 3 kertaa viikossa salia ja joka päivä kevyt aerobinen.

Tässä treeniohjelma:

Päivä1

Penkki 4x8-12
Vinopenkki käsipainoilla 2x8-12
Ristikkäistalja 3x8-12
Vipunostot eteen ja sivuille 4x8-12
Olkapääpunnerrus tangolla 3x8-12
Ranskalainen ojentajapunnerrus 4x12
Ojentajat taljassa 2x8-12

Päivä2

Hack-kyykky 3x10
Jalkaprässi 3x10
Etureidet 4x12
Takareidet 4x12
Pohkeet 4x max
Vatsat 4x 15-25

Päivä3

Leuat 3x max
Ylätalja 5x10
Pull over 3x10
T-kulmasoutu 3x10
Hauis scotissa 4x12
Keskitetty hauis taljassa 3x15