Hellurei.
Olen 20-vuotias, 184cm pitkä ja ~95 kiloa painava. Tarkoitus olisi päästä 80-85 kiloon ja saada rasvat mahd. alas. Myös päkki olisi kiva saada näkyviin kesään mennessä, kovaa treeniä sitä kohti, syönti vain takkuilee(?). Rasvat tällä hetkellä pyörinevät 20% tienoilla. Itsellä ei ole lukuisista lukuhetkistä huolimatta taitoa saada diettiruokavaliota tasapainoon, joten käännyn teidän puoleen, hyvät asiantuntijat!
Eli 184cm/~95kg ja treeniohjelma menee seuraavasti:
- 3 kertaa viikossa lihaskuntoa ylävartalo-/alavartalopäivineen (suht. raskasta ja intesiivistä harjoittelua)
- 3 kertaa viikossa 20min juoksutreeniä intervalliperiaatteella, mahdollisuuksien mukaan ennen aamiaista
Treenin jälkeen olen pitänyt 60min "rasvanpolttoaikaa", ennenkuin olen ruennut syömään. Olen miettinyt seuraavanlaista ruokavaltiota, mitä tuumaatte?
-----Aamupala-----
Kaurapuuro 40g
Öljyä 1tl
Kananmuna x2
Maito 2dl
Raejuusto 50g
-----Ruoka-----
Kanasuikaleita 300g
Tumma riisi 100g
Salaatti(Kaali, kurkku/tomaatti)
Raejuusto 50g
-----Välipala-----
Maitorahka 250g ja Ananasta
-----Välipala(2?)-----
-----Ruoka-----
Lihaa esim sika-nautajauheliha 200g
2 perunaa
Salaatti(kaali, kurkku/tomaatti)
Raejuusto 50g
-----Iltapala-----
Kalorit: ~2300kcal
Proteiinit: 225 grammaa = 46%
Hiilihydraatit: 178 grammaa = 37%
Rasvat: 81 grammaa = 17%
Kiitos jo etukäteen!
Olen 20-vuotias, 184cm pitkä ja ~95 kiloa painava. Tarkoitus olisi päästä 80-85 kiloon ja saada rasvat mahd. alas. Myös päkki olisi kiva saada näkyviin kesään mennessä, kovaa treeniä sitä kohti, syönti vain takkuilee(?). Rasvat tällä hetkellä pyörinevät 20% tienoilla. Itsellä ei ole lukuisista lukuhetkistä huolimatta taitoa saada diettiruokavaliota tasapainoon, joten käännyn teidän puoleen, hyvät asiantuntijat!
Eli 184cm/~95kg ja treeniohjelma menee seuraavasti:
- 3 kertaa viikossa lihaskuntoa ylävartalo-/alavartalopäivineen (suht. raskasta ja intesiivistä harjoittelua)
- 3 kertaa viikossa 20min juoksutreeniä intervalliperiaatteella, mahdollisuuksien mukaan ennen aamiaista
Treenin jälkeen olen pitänyt 60min "rasvanpolttoaikaa", ennenkuin olen ruennut syömään. Olen miettinyt seuraavanlaista ruokavaltiota, mitä tuumaatte?
-----Aamupala-----
Kaurapuuro 40g
Öljyä 1tl
Kananmuna x2
Maito 2dl
Raejuusto 50g
-----Ruoka-----
Kanasuikaleita 300g
Tumma riisi 100g
Salaatti(Kaali, kurkku/tomaatti)
Raejuusto 50g
-----Välipala-----