Ruokavalio kuntoon...

Noniin, nyt kun olen aikani tutkinut ja hutkinut treeni ja ravinto osastolla ja olenkin saanut ruokavalion huomattavasti terveellisemmäksi kuin ennen niin vielä kaipaisin vinkkejä. Tarkoituksena olisi saada lisää *yllätys yllätys* lihasmassaa ilman hirveätä rasvanlisäystä. Olen miettinyt massanlisääjiä jne mutta olisiko vain syytä lisätä reilusti tuhtia ja terveellistä ruokaa? Lisää vain kaloreita? Luulisin että proteiinia tulee tarpeeksi.. yli 150g

Aamulla klo 9.00
Maitorahkaa 250g, kaurahiutaleita, 1kpl E-EPA500 kapseli ja Twinlabs Daily One vitamiini

klo 11.30
Lounas (yleensä jotain texmex pataa paistijauhelihalla), maitorahkaa 250g

klo 14.00
Kahvia ilman sokeria

klo 18.00
Lämmin ateria, monesti pataruokaa

klo 20.00
Whey3 30g protskudrinkki (treenien yhteydessä)

klo 22-23
Maitorahkaa 250g ja ruisleipää

Treenattua tulee:

MA: Kamppailulajeja
TI: Punttitreeni
KE: Kamppailulajeja
TO: Punttitreeni
PE: Kamppailulajeja
LA: Lepo
SU: Juoksulenkki

Kiitos ja kumarrus kaikille kilteille jotka jaksaa vastata :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Totta varmasti!
Ongelmana on vain työ, liikun työssä paljon enkä ehdi syömään kuin välipalan ja lounaan ja kaffet. Illalla taas ei viitsisi hirveästi enää vetää ruokaa naamaan sillä ainakin olen ollut siinä luulossa että "iltasyöminen lihottaa"...
Siksi ajattelin että jos korvaisi massanlisääjillä syömistä

SaliTheVirus sanoi:
Totta varmasti!
Ongelmana on vain työ, liikun työssä paljon enkä ehdi syömään kuin välipalan ja lounaan ja kaffet. Illalla taas ei viitsisi hirveästi enää vetää ruokaa naamaan sillä ainakin olen ollut siinä luulossa että "iltasyöminen lihottaa"...
Siksi ajattelin että jos korvaisi massanlisääjillä syömistä

Haluat kasvaa, mutta et halua lihoa? Hoho.. :) Eli ihan turha panikoida noista iltasyömisistä. Illalla (4h ennen nukkumaanmenoa) voit jättää hiilarit pois, mutta päivän kokonaiskalorit merkitsee enemmän. Massanlisääjät on protskua+maltoa (sokeria), joten mielummin ihan normaalia safkaa syömällä nostaa niitä kaloreita. Välipalana voit töissä vetästä protskua+rypsäriä jos kiire tuppaa olemaan.

Vedä nyt hyvä mies tossa klo 14 kahvitauolla jotakin muutakin kuin kahvia. 7h on aivan liian pitkä aika olla syömättä. Sitten treenin jälkeen palautumisjuoma hiilareiden kanssa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom