Olen keski-ikäinen 3xviikossa treenaava mieshenkilö 175/72. Ohessa olisi eilinen ruokavalioni:
Aamu: 2dl jogurtti, 120g raejuusto, blenderiin ja juomaksi
Lounas:200g raejuusto, 200g tonnikala, 200g tomaatti
Välipala:400g rasvaton rahka 200g ananas omassa mehussa
Illallinen: 300g sianliha, 300g pasta, 100g vihannekset
Iltapala 2xreissumies, juusto, kinkku pari siivua kutakin
kommentoikaa, olenko oikeassa suunnassa ruokailujeni suhteen ja missä kohtaa pitäisi parannella. En ole itse mitenkään hyvä näissä ruoka-asioissa. Info perustuu pitkälti täältä luettuun.
Kyseisen ruokavalion variaatioilla olen pudottanut painoani 6kg puolen vuoden aikana. Tavoitteena on pitää kroppa kunnossa ja kenties ottaa vatsanseudulta hiukan pois. Paljoa siellä ei ole ylimääräistä, mutta katsoessani ikätovereitani, olen huomannut herrojen menneen hiukan löysään kuntoon.
Luonnollisesti tässä iässä hyvä skottilainen ja viini kuuluu kerrasta kahteen kuukaudessa kohtuudella nautittuna ruokavalioon.
Aamu: 2dl jogurtti, 120g raejuusto, blenderiin ja juomaksi
Lounas:200g raejuusto, 200g tonnikala, 200g tomaatti
Välipala:400g rasvaton rahka 200g ananas omassa mehussa
Illallinen: 300g sianliha, 300g pasta, 100g vihannekset
Iltapala 2xreissumies, juusto, kinkku pari siivua kutakin
kommentoikaa, olenko oikeassa suunnassa ruokailujeni suhteen ja missä kohtaa pitäisi parannella. En ole itse mitenkään hyvä näissä ruoka-asioissa. Info perustuu pitkälti täältä luettuun.
Kyseisen ruokavalion variaatioilla olen pudottanut painoani 6kg puolen vuoden aikana. Tavoitteena on pitää kroppa kunnossa ja kenties ottaa vatsanseudulta hiukan pois. Paljoa siellä ei ole ylimääräistä, mutta katsoessani ikätovereitani, olen huomannut herrojen menneen hiukan löysään kuntoon.
Luonnollisesti tässä iässä hyvä skottilainen ja viini kuuluu kerrasta kahteen kuukaudessa kohtuudella nautittuna ruokavalioon.