Ruokailuvinkkejä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oLz!
  • Aloitettu Aloitettu
Hei!
Kaipailisin pikaisesti jotain hyviä ruokailuvinkkejä massakaudelle(kaloreita pitäisi saada n.3500), vaihdoin juuri duunipaikkaa ja nyt työpaikassani ei ole jääkaappia eikä mikroa saatavilla. Olen rakennusalalla duunissa ja työpisteet vaihtelee, niinkuin myöskin työajan pituus (7 alkaa, mutta voi loppua myöhään).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
juu, ruokaa kannattaa syyä ihan vitusti ku oot viel raksalla töissä!!
iteku olin raksal nii söin jotain ruissämpylöitä ja väliin kinkkua ja paljon vettä.

Hei!
Kaipailisin pikaisesti jotain hyviä ruokailuvinkkejä massakaudelle(kaloreita pitäisi saada n.3500), vaihdoin juuri duunipaikkaa ja nyt työpaikassani ei ole jääkaappia eikä mikroa saatavilla. Olen rakennusalalla duunissa ja työpisteet vaihtelee, niinkuin myöskin työajan pituus (7 alkaa, mutta voi loppua myöhään).

En keksi äkkiseltään muuta kuin säilykeruokaa.... kaikkea mahdollista purkkiversiona... nötköttiä? En tiedä miten sen ravintoarvot ovat, tuskin kovin hyvät... mutta onhan näitä vaihtoehtoja. Purkki keittokinkkua yms. Hedelmät voi olla toinen kova juttu, veikkaisin.

Jos rahatilanne sallii, niin osta kunnon setti jotain isoja protskupatukoita. Heität naamariin jonkun mehun kanssa niin saa ihan kivasti hiilareita ja protskua kerralla, ja nälkäkin pysyy ainakin hetken poissa.

Ite mitä olen ollut kesätöissä raksalla, ite vetelin aamu kahvitauol banaanin ja heraa, ruokatunnil jotain perus mössöä ja iltapäivän kahvitauolla raejuusto tonnikala sekotus (chilitonnikala ja reajuusto on muuten tosi hyvää) voit tietysti heittää heran ja tonnikalan sekaan vähän öljyä niin kalorimäärät nousee

Ku mä tein pitkää päivää ulkohommissa niin laitoin pieneen kylmälaukkuun ruuat+kylmäkalleja, voi säilyttää mitä vaan ruokia jos vihtii kylmänä syyä...pysyi esim. jugurtti ihan kylmänä yli 10 tuntia.

Kylmälaukku on helvetin kätevä, tuli kans ite viime kesänä ulkotitä tehdes käytettyy aika ahkestasti. Jos syöt esim parin tunnin välein niin korvaa joka toinen protskudrinkillä maitoon. Kylmikseen mahtu jus hyvin parin aterian verran ruokaa sit. Ja semmosii säilykekeittokinkkuja kannattaa ostaa, "pikkasen" paremman makusia ku tobo vedessä, eikä ravintoarvotkaan oo ihan viturallaan.

Olenpa kuullut että eräs raskaassa työssä ollut (metsuri) olisi tyydyttänyt kaloritarpeensa sulatetulla voilla. Makuelämys voi olla melko "herkullinen", eikä ole välttämättä kovinkaan terveellistä, mutta toimii varmaan tehokkaasi massanlisääjänä..

Massapirtelöhän kulkee näppärästi mukana, jauhot sekoitusastiaan tai suljettavaan rasiaan mukaan ja vesi pullosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom