ruokailustani

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jusse__
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
07.00 - 09.00: pari ruisleipää ja hedelmää + 4dl maitoa
11.00 - 12.00: Lämmin ruoka koulussa/ tai viikonloppuna kotona puuro ja pari ruisleipää + 4dl maitoa
TREENI KLO 16.00
17.00: Lämmin ruoka ja pari ruisleipää + 4dl maitoa
20.00 - 21.00: ruisleipää, hedelmää, purkki tonnikalaa/raejuustoa + 4dl maitoa

onkohan tässä liian vähän? pituus: n.180cm paino: 64kg

Perehdyppä proteiinien kiehtovaan maailmaan.

Aamulla voisit vetästä lisäksi muutamia kananmunia, niin se nälkäkin pysyy sitten kauemmin pois.

Jos tarkemmin vois kuvailla mihin tarkoitukseen tuota ruokailuasi haluat tarkentaa, niin vinkin antaminen vois olla helpompaa. :thumbs:

Pari välipalaa tonne väliin ja nostat pikkuhiljaa tota syömisen määrää nii tottuu syömään vähän enemmän.
<EDIT>
11.00 - 12.00: Lämmin ruoka koulussa/ tai viikonloppuna kotona puuro ja pari ruisleipää + 4dl maitoa
TREENI KLO 16.00 <EDIT/>

Tos näyttäs olevan aika pitkä tauko ruokailus koita sijoittaa siihe joku pieni välipala mut ei kuitenkaan mitään raskasta ettei mene treeni vituiksi kun mahaa kiristää ..hedelmiä maitoo ...purkkirahkaa ?

Proteiiniä suosittelisin sun kokoselle kaverille vähintään 120g päivässä. Tasaisesti viidelle aterialle jaettuna tekee 20-30g per ateria.

Ennakoiden seuraavaa kysymystä: Protskua saa mm. maitorahka, kananmunat, kala, kana, liha.

Tämä ruokailu on itselläkin iso ongelma. Pitkän aikaa olen naureskellut, että turhaa puuhaa laskeskella, mitä syö, mutta kiitos Pakkotoiston olen ruvennut selaamaan jokaisen purkin kylkeä, miten paljon protskua ja energiaa saan. Karu totuus valkeni, etten syö riittävästi.

Määrän nosto on suhteellisen helppoa, kun syö kuten aikaisemmin ja lisäksi 1 palautusjuoma päivässä ja purkki raejuustoa. Noin suurinpiirtein olen lähtenyt liikkeelle omassa ongelmassa. Paino noussut n.10kk aikana 65->73. Nälkä kasvaa syödessä ja 80 onkin seuraava tavoite. Ainiin oma pituus n.184. Niin vyötäröön tuo paino ei ole jäänyt.

07.00 - 09.00: pari ruisleipää, kananmunaa (2kpl) ja hedelmää + 4dl maitoa
14.00: hedelmää + maitoa (jos olen koulussa silloin, niin otan vaikka jonku omenan tj. mukaan ja syön välitunnilla? :P)
TREENI KLO 16.00 (Treenipäivinä käytän proteiini jauhetta siitä tulee se 30-40g?)
17.00: Lämmin ruoka ja pari ruisleipää + 4dl maitoa
20.00 - 21.00: ruisleipää, hedelmää, purkki tonnikalaa/raejuustoa + 4dl maitoa

jos tämä näyttäisi paremmalta?

kannattaa ottaa tohon 1400 tapahtuvaan ruokailuun maitorahka sekoiteetuna fun light mehuun
sen saa kätevästi sheikkeriin ja sen kippaa aika äkkiä kitusiin :) ja jos ei omaista sheikkerii nii vaikka sitten kikkailee sen ex. limupulloon...

Ja jätä tuosta iltapalasta toi ruisleipä pois eli mahdollisimman vähän hiilareita ... ota vaikka vähän extra tunaa siihen tilalle TAAI raejuustoa TAAI maitorahkaa ja perään tietysti pieni kulaus kylmäpuristettua rypsäri ;)

kuinka paljon toi maitorahka ja fun light mehu maksaa? löytyyköhän nuita täältä peräkylän marketeista :D

ite käytän sparin rahkaa maksaa täälä jotkin 0,78cnt purkki valion rahka on jotakin 1e kipis ja fun light tiiviste on jotakin 1,50e pullo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ÄRRGH! Perustele ennenku "opastat". :curs:

Lidlin Milbona-rahka maksaa euron/puol kiloa ja on ihan yhtä hyvää ku muutki rahkat!!1

Kaira sanoi:
ÄRRGH! Perustele ennenku "opastat". :curs:
Täydennä mitä puuttuu ? ei oo kiellettyä varmaan.
Kaira sanoi:
Lidlin Milbona-rahka maksaa euron/puol kiloa ja on ihan yhtä hyvää ku muutki rahkat!!1

NOH ku ite ostin kyseistä rahkaa niin se oli 0,55 cnt PURKKI.
Ja en kyllä sanonu mitään et ei kannata ostaa vaan sanoin oman mielipiteen '"kiellettyä ?"
MUUTTA makuasioosta ei voi kiistellä sano koira ku perseen nuoli.

Dalmar sanoi:
lidlistä taitaa saada jotaki 500g purkkeja 0,55cnt hintaan mut ne o iha :kakka:

Lidlin rahka maksaa 99c puolen kilon pönikkä ja on hyvää. Proteiinia löytyy kivat 12.2g per 100g tuotetta ja maku on ainakin allekirjoittaneen mielestä parasta mitä rahkarintamalta löytyy. :kuola:

panohai sanoi:
Lidlin rahka maksaa 99c puolen kilon pönikkä ja on hyvää. Proteiinia löytyy kivat 12.2g per 100g tuotetta ja maku on ainakin allekirjoittaneen mielestä parasta mitä rahkarintamalta löytyy. :kuola:

Juuri näin, oon täysin samaa mieltä!!

Ja Ehrman maksaa 55 centtiä / 250 grammaa s-ryhmän kaupoissa. Tosin voihan jossakin Lidlissä olla rahkasta tarjous päällä ja saada alle sen 99 centtiä, muuten se kyllä on ollut aina toi sama hinta.

Vinkki toi maitorahka kannattaa sekottaa tohon valion rasvattomaan kiisseliin tai sitten ananas murskan sekaan.

kaiken lisäks viellä hyvääkin.

Nortti sanoi:
Vinkki toi maitorahka kannattaa sekottaa tohon valion rasvattomaan kiisseliin tai sitten ananas murskan sekaan.

kaiken lisäks viellä hyvääkin.
Tarkotit varmaan sokerittomaan kiisseliin... Vai onko jossain kiisseleissä rasvaakin?

Eli jos sitä pihviä haluut lisää ja massaa samaten niin alat vaan syömään. Sitten syöt vielä vähän lisää. Ja lisää... ja vielä lisää. Odotat hetken ja syöt taas. Ja taas. Ja lisää. Etkä mitään ylirasvaista macdonalds hirmushittiä vaan ihan terveellistä kotiruokaa.
Tonnikalaraejuusto on esmes ihan jees.
Hylkäät normaalit lautaset ja ladot aina helvetillisen ison kipon täyteen safkaa.
Luulin vielä vuosi sitten, että on kohtaloni olla helvetin ruipelo ja laiha :D. Luulin myös, etten saa painoani nousemaan syömällä vain paljon. (Luulin syöväni paljon).

- Pitkän pohdiskelun jälkeen otin muistiin kaiken mitä söin päivän/viikon aikana. Tulos oli järkyttävä. En muista tarkkaa lukemaa, mutta about miinuskaloreilla oltiin.

Nyt olen vähintäänkin tuplannut syömäni ruokamäärän. Syön about terveellisesti (en tiedä milloin mennään rajan yli) ja monipuolisesti monta kertaa päivässä. Kun olen kotona, en tee muuta kuin katson telkkaria/olen tietokoneella ja SYÖN. Tällä taktiikalla tullut 3-5 kg painoa kuukaudessa.
Kylkiluutkaan eivät enää paista ;) Eikä jenkkakahvojakaan näy (vielä). Lihaskasvu on parantunut entisestään (kuten jo totesin, elin miinuskaloreilla).

Proteiinia tulee vedettyä sellaset 200-250 g / päivä.
Ja jos oikein laiskottaa, niin hyvä bulkkaus iltapala on vaikkapa muutama kilo jogurttia.
(Myönnetään, tekee tiukkaa alussa, mutta pienellä harjoituksella alkaa menemään.)

En tiedä kannattaako tätä suositella kenellekään, mutta näin itse teen. Tyytyväinen olen kyllä ollut tuloksiin.

Nimim. 10 kg päässä ihannepainosta

nyt tuli tilattua tota whey3:a ja ruokailuni näyttäis tälläiselta nyt:
klo 08:00 1 kananmuna, 2-3 ruisleipää (makkaraa, juustoa ja voita), 4dl maitoa, jugurtti
klo 12:00 lämminruoka, 2 leipää (voita), 4dl maitoa, salaattia.
klo 16:00 treenin jälkeen 1dl Whey3 sekoitettuna maitoon ja hedelmää.
klo 17:00 lämminruoka, 2-3 leipää (makkara, juusto ja voi ) 2dl maitoa
klo 20:00 purkki tonnikalaa, 2dl maitoa ja 1 kananmuna

kertokaa jos on jotain lisättävää jne :)
pituus 180cm paino n.66kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom