Eli jos sitä pihviä haluut lisää ja massaa samaten niin alat vaan syömään. Sitten syöt vielä vähän lisää. Ja lisää... ja vielä lisää. Odotat hetken ja syöt taas. Ja taas. Ja lisää. Etkä mitään ylirasvaista macdonalds hirmushittiä vaan ihan terveellistä kotiruokaa.
Tonnikalaraejuusto on esmes ihan jees.
Hylkäät normaalit lautaset ja ladot aina helvetillisen ison kipon täyteen safkaa.
Luulin vielä vuosi sitten, että on kohtaloni olla helvetin ruipelo ja laiha :D. Luulin myös, etten saa painoani nousemaan syömällä vain paljon. (Luulin syöväni paljon).
- Pitkän pohdiskelun jälkeen otin muistiin kaiken mitä söin päivän/viikon aikana. Tulos oli järkyttävä. En muista tarkkaa lukemaa, mutta about miinuskaloreilla oltiin.
Nyt olen vähintäänkin tuplannut syömäni ruokamäärän. Syön about terveellisesti (en tiedä milloin mennään rajan yli) ja monipuolisesti monta kertaa päivässä. Kun olen kotona, en tee muuta kuin katson telkkaria/olen tietokoneella ja SYÖN. Tällä taktiikalla tullut 3-5 kg painoa kuukaudessa.
Kylkiluutkaan eivät enää paista ;) Eikä jenkkakahvojakaan näy (vielä). Lihaskasvu on parantunut entisestään (kuten jo totesin, elin miinuskaloreilla).
Proteiinia tulee vedettyä sellaset 200-250 g / päivä.
Ja jos oikein laiskottaa, niin hyvä bulkkaus iltapala on vaikkapa muutama kilo jogurttia.
(Myönnetään, tekee tiukkaa alussa, mutta pienellä harjoituksella alkaa menemään.)
En tiedä kannattaako tätä suositella kenellekään, mutta näin itse teen. Tyytyväinen olen kyllä ollut tuloksiin.
Nimim. 10 kg päässä ihannepainosta