Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mattibodari sanoi:Joku Alicia Keysin tai Beyoncen levy soimaan.
Tai sitten DMX:n Grand Champ! :D
Prof sanoi:Eli minkäs laista musiikkia voisi soittaa ihan hiljasella siinä taustalla kun syö..
eli tarjolla on kanaa ja pastaa... kermakastikkeessa..
Valkkaria....
jäätelöä kinuski kastikkeella ;)
Help me ;) pitäis joksikin reippaaksi tunniksi saada musat..
Voi olla vähän hassu kysymys mutta vastatkaa nyt vain ;D
Edit1: niin ja nainen istuu tietenkin vastapäätä...
Prof sanoi:Eli minkäs laista musiikkia voisi soittaa ihan hiljasella siinä taustalla kun syö..
eli tarjolla on kanaa ja pastaa... kermakastikkeessa..
Valkkaria....
jäätelöä kinuski kastikkeella ;)
Help me ;) pitäis joksikin reippaaksi tunniksi saada musat..
Voi olla vähän hassu kysymys mutta vastatkaa nyt vain ;D
Edit1: niin ja nainen istuu tietenkin vastapäätä...
Jos tytsä arvostaa rehellisyyttä niin saat taatusti. :thumbs:Tiukkis sanoi:Jos tytsä alkaa jutella ko. musiikista jotain niin ei varmaan ole kiva selitellä jotain tyyliin "emmää oikein tiä, pakkiksella vaan sanoivat että tällä saa "
Prof sanoi:tänään sit ois hoohetki ;)
jotenkin sopivasti sattu hauis-ojentaja päivä..
Vau. Mulla ei ikinä seisois jos jännittäisin noin paljon ja odotukset olisi yhtä korkealla. Paljon parempi vaihtoehto mielenterveyden ja stressaamisen kannalta on se, että ei odota illalta liikaa. Sitten jos satut saamaan seksiä, niin voit täristä letkeästi ja näytellä yllättynyttä. :whip:Prof sanoi:tänään sit ois hoohetki
hain lähestulkoon kaikki biisit mitä ehoteltiin.. en niitä 'fiksuimpia'.. tai no osan niistäkin ihan huvikseen ;)
väänsin niistä sitten kokoelmalevyn.. tässä nyt jälkiruokia just vääntelen. Nainen saapuu tossa kuuden maissa.. Nyt salille ni on hauikset pumpis ku se tulee... LOL jotenkin sopivasti sattu hauis-ojentaja päivä..
teemupii sanoi:Mistäs muuten meinaat ko. naisen kanssa jutella tällä kynttiläillallisella? Itse olen huomannut että naiset eivät ole kiinnostuneet ollenkaan mua kiinnostavista asioista (seksi, homovitsit, piereskely, autot, kuinka alempana toinen kives toista on, jne.) Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia, eli siis naisten kanssa ei ole mitään asioita joista haluaisi puhua?
gnut sanoi:kun tavoitteena ei ole saada älykästä elämänkumppania, niin ei sillä pään sisällöllä niin kauheasti väliä ole.
gnut sanoi:Jostain luin, että kun kaksi naista (A ja B) on keskenänsä puhuneet kolmannesta (C) pahaa selän takana, niin nämä kaksi (A ja B) tuntevat olevansa ikuisesti parhaita ystäviä. Joku naisten lehti se ehkä oli, mistä tämän luin. Ehkä siinä oli pientä pointtia. Ajattelin, että tuota voisi kokeilla, vaikken nainen itse olekaan..
No kuitenkin, pisimmät keskustelut olen just käynyt naisten kanssa silleen, että puhutaan pahaa jostakin toisesta. Aika moneen naiseen se tuntuu tepsivän. Täytyy kyllä sanoa, etten mitenkään arvosta näitä seläntakana puhuvia naisia, mutta kun tavoitteena ei ole saada älykästä elämänkumppania, niin ei sillä pään sisällöllä niin kauheasti väliä ole.
gotto sanoi:Naisten kanssa on kyllä paha puhua mistään. Koskaan ei tunnu kiinnostavan, kuinka meinasin oksentaa kyykkysarjan jälkeen, mutta jos yrittääkin keskustella vaikkapa kulttuurin heijastumista kieleen, ei siitäkään tule yhtään mitään-On se perkele.
Meinaat roiskia näytölle vai???Tomi sanoi:Toivottavasti illalla: