ruokaa+kynttilät.. mutta mitä musaa..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu
'Laivajazz', eli sellainen rauhallinen pianojazz tai muu hilllitty jazz sopii hyvin taustamusiikiksi.
Kuten esim. Gerry Mulligan: Dream a little dream

Edit: katoin että olet (vasta) 16 joten saataa olla että muija on sulaa vahaa jo muutenkin :D
Mutta tuollaisesta panostamisesta naisen eteen harvemmin on haittaa :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bloodhound Gang: Bad Touch

Sweat baby sweat baby sex is a Texas drought
Me and you do the kind of stuff that only Prince would sing about
So put your hands down my pants and I'll bet you'll feel nuts
Yes I'm Siskel, yes I'm Ebert and you're getting two thumbs up
You've had enough of two-hand touch you want it rough you're out of bounds
I want you smothered want you covered like my Waffle House hashbrowns
Come quicker than FedEx never reach an apex like Coca-Cola stock you are inclined
To make me rise an hour early just like Daylight Savings Time

Do it now
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
Gettin' horny now

Love the kind you clean up with a mop and bucket
Like the lost catacombs of Egypt only God knows where we stuck it
Hieroglyphics? Let me be Pacific I wanna be down in your South Seas
But I got this notion that the motion of your ocean means "Small Craft Advisory"
So if I capsize on your thighs high tide, be five you sunk my battleship
Please turn me on I'm Mister Coffee with an automatic drip
So show me yours I'll show you mine "Tool Time" you'll Lovett just like Lyle
And then we'll do it doggy style so we can both watch "X-Files"

Do it now
Do it again now
Gettin' horny now

Irtoaa ihan varmasti. :hyper:

Edellä mainittu Massive attack on pop.

Itse kannatan myös sitä kevyttä jazzia. Aina kun sellaista kuulee, ajattelee, että se sopii loistavasti taustamusaks :)

Funky sanoi:
Sillä ei loppujonlopuksi ole mitään väliä. Pistä vaikka metallicaa soimaan.
Jos seura ja ruoka on hyvää ei sillä musikilla loppujonlopuksi ole väliä, varsinkin jos se soi takana hiljaisella.

Onpa! Ainakin itselleni musiikki on niin tärkeää, että sillä on tosiaankin väliä mitä tuollaisessa tilanteessa soi. Minä kuitenkin suosittelisin valitsemaan sen musiikin itse, sillä minua aina kiinnostaa ihmisten musiikkivalinnat. Jos tytsä alkaa jutella ko. musiikista jotain niin ei varmaan ole kiva selitellä jotain tyyliin "emmää oikein tiä, pakkiksella vaan sanoivat että tällä saa :hyper:"

tai sitten käytän ehkäpä pakkisten poikien perusteluja ;)
no en koskaan tälläsia ole järjestellyt.. mutta oli vähän kränää ni aattelin hyvitellä
vähän :)

ja kun tossa joku huuteli että tootte kuustoista... mun ikähän tossa vasemmalla vaan
lukee ;)

Kyllä annettuun tilanteeseen sopisi joko Wesley Willisin eeppinen tulkinta
"Suck my dog´s dick" tai The Mentorsin "Golden Showers". Olen puhunut, ugh. :hyper:

edit:

Ehkäpä Gidon Kremerin "Hommage á Piazolla" on sittenkin paree. :)

Jos tyttö on vielä kuuttatoista käymässä tai nuorempi, nin eikös se Barry White kuullosta vähän kornilta...

Himiä tai vastavaa soimaan, se likka kuitenkin pyytää vaihtamaan musaa, jos jotain jazzia tai jamppa tuomista ja väsyneitä käsiä sille soitat... :david:

Vaikka porukka on nuorta niin musiikkimaku viittaa kyllä jonnekin 80 luvulla vietettyihin nuoruusvuosiin?

Omista kokoelmista moiseen (täysin hypoteettiseen) tilanteeseen valitsisin:

- Air: premieres symptomes
- Beth Orton: trailer park
- Portishead: Portishead
- Röyksopp: Melody AM
- Tosca: Suzuki (tai fuck dub EP :) )
- Kruder & Dorfmeister: koko tuotanto
- Various: Jackie Brown soundtrack

jne jne jne :haart:

Yksi kohtuullisen varma valinta tunnelmointiin on Norah Jones.

;)

Prof sanoi:
ja kun tossa joku huuteli että tootte kuustoista... mun ikähän tossa vasemmalla vaan
lukee ;)

Way to go! Muista sitten kertoa miten meni. Omasta mielestä musiikilla ei ihan kauheesti oo väliä, jos panostus on muuten tota luokkaa. Miehen mulle laittama ruoka, oli se sitten vaikka makaroonilaatikkoa, toimii useimmiten.

Oon kuitenkin samaa mieltä Tiukkiksen kanssa. Luota omaa fiilikseen äläkä Pakkiksen isoihin poikiin.

Narutumppu sanoi:
Harry Belafonte, Barry White, Sade, Röyksopp, Portishead, Dreamtheaterin hitaat, onhan näitä.
Tai sitten klassista. Jos haluaa oikein överiksi vetää, niin vaikka Franz Schubertin Viides, nelikätisiä pianokonserttoja, tai sitten "Gretchen am Spinnrade" loppumattomalta nauhalta... :hyper:
barry white ihan ehoton varsinkin naisseuran kanssa :kippis1:

onion sanoi:
Älä kuuntele Wendyä! Teet niin kun me käsketään, niin pesää tulee. ;)

Alkuperäisessä viestissä ei muistaakseni mainittu pesän saamisen olevan ykköstavoitteena ;)

Maggie Reilly tai Tanita Tikaram voisivat myös olla hyviä taustavaihtoehtoja. Joku ehti jo ehdottamaan jotain klassistakin, eikä sekään välttämättä huono vaihtoehto ole - itse olisin ainakin sulaa vahaa, jos päivällisen taustalla soisivat Debussyn pianokappaleet Clair de lune'sta lähtien :love:

onion sanoi:
Ei ei ei!!! Ei mitään musakkeja. Panet sitä heti vaan! Ei siihen mitään räpellystä tarvita. Tsikenit lärviin ja jätät pastatkin lautasenreunalle ja melot! :D

+ :whip: mukaan niin varmaan saat :jahas:

mutta asiaan.. Monia hyvä vaihtoehtoja on tullut jo mutta laitetaan yksi vielä joukkoon mukaan , Vanessa Mae. Pääasia varmaan että musiikki on rauhallista ja tunnelmaa luovaa eikä mitään norjalaista kalanruoto örinää.. (ellei kyseinen gimma juuri pidä siitä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom