Ruokaa autiolle saarelle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu
n. 100 hirveä, joita sitten metsästelisin yksi kerrallaan, hirvenliha on :kuola:
Olettaen tietysti, että minulla olisi vakiovarusteena rynnäkkökivääri...
Saisinko myös käsipainot? Kun viimein kyllästyn hirvien ammuskeluun niin voin kuntoilla itseni hengiltä... :D
Oikeasti kestäisin sellaista elämää varmaan kahden hirven verran... :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Big Evil sanoi:
n. 100 hirveä, joita sitten metsästelisin yksi kerrallaan, hirvenliha on :kuola:
:rock:

Big Evil sanoi:
Olettaen tietysti, että minulla olisi vakiovarusteena rynnäkkökivääri...
Saisinko myös käsipainot? Kun viimein kyllästyn hirvien ammuskeluun niin voin kuntoilla itseni hengiltä... :D
Oikeasti kestäisin sellaista elämää varmaan kahden hirven verran... :nolo:

Annetaan armonkäydä oikeudessa, saat ne käsipainot mukaan :thumbs:

Willie sanoi:
Olen muuten ihmetellyt Selviytyjät-sarjoja, joissa porukka heitetään autiolle saarelle 30-40 päiväksi ja he saavat valita mukaansa yhden henkilökohtaisen tarvikkeen (todennäköisesti painorajoitus). Minkä vuoksi hei eivät ota mukaansa rasvaa? Litran rypsiöljypullossa saisi mukavan lisän päivittäisen energiantarpeeseen, sillä siitä riittäisi 300 lisäkaloria jokaiselle 30:stä päivästä.

Ameriikan Selviytyjissä tarvike ei saa olla mitään survival-kamaa ja siksi porukalla on siellä mukana huuliharppuja ja golfmailoja.

Suomen Robinsonissa taisi olla kilon rajoite ja parilla oli mukana sapuskaa tyyliin kilo pähkinöitä tai heraprotskua.

Kumma kyllä kellään ei ollut öljyä. Jos safkaa ei saisi ottaa, itse ottaisin varmasti mukaan saman mitä kertausharjoituksiin eli pelikortit :-)

torni2002 sanoi:
Ameriikan Selviytyjissä tarvike ei saa olla mitään survival-kamaa ja siksi porukalla on siellä mukana huuliharppuja ja golfmailoja.

Njoo, muutenhan sinne ois voinu käydä ottamassa periamerikkalaiseen tyyliin vaikka rynäkkökiväärin ja sillä kalastella, metsästellä ja osoittaa mielipiteensä heimoneuvoston äänestyksissä.

Mutta topicciin liittyen, ottaisin mukaani... Jonkun Playboyn playmaten, jonka sitten loppujen lopuksi söisin ja sitten rahtilaiva toisikin jo uutta tilalle... ;)
(koska eikö niitä pitänyt olla rajattomasti tarjolla? :D)

Kait se eväs olisi kananmuna tai yleensäkin jonkin linnun muna. En keksi täydellisempää yksittäistä ruoka-ainetta. Lisäravinteena jokin mahdollisimman täydellinen ateriakorvika, joka sisältää kuitua.

-Marchi- sanoi:
Njoo, muutenhan sinne ois voinu käydä ottamassa periamerikkalaiseen tyyliin vaikka rynäkkökiväärin ja sillä kalastella, metsästellä ja osoittaa mielipiteensä heimoneuvoston äänestyksissä.

Tuollainen olisi kyllä tuonut paljon lisäväriä kyseiseen sarjaan.. sitä olis jopa ehkä jaksanut sitten seuratakin ;)

Itse ottaisin mukaan pirusti soijaa, näin vegenä.. ja jos joku lisäravinne vielä niin sitten vahva vitamiini/mineraali/omega3+6 -valmiste. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom