Ruoka ja väsymys

Sen lisäkalorin saisit paljon helpommin ja terveellisemmin rasvoista kuin juomalla sokeripitoista soijamaitoa. Laktoositon maito on prosessoitua myös, ja siksi ihmisille on juuri tullutkin laktoosi-intorelanssin kaltaisia ongelmia, mutta huomattavasti terveellisempää se laktoositon maito on kuin soijamaito.

ai laktoositon maito terveellisempää kuin soijamaito? tuota minä en usko. Se on vaa mielipiteeni. Ja turha siitä väitellä.

Ennemmin kuolet viinaan ku soijamaitoon. lol

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ai laktoositon maito terveellisempää kuin soijamaito? tuota minä en usko. Se on vaa mielipiteeni. Ja turha siitä väitellä.

Ennemmin kuolet viinaan ku soijamaitoon. lol

No se ei sikäli ole uskonasia että jos jaksat vaivautua katsomaan tuoteselostetta siitä mitä paketissa on sisällä niin huomaat mainiosti että soijamaidossa on huomattavasti enemmän erilaisia lisäaineita kuin maitojuomassa. Noita kumpaakaan en kyllä joisi, jos maitoa haluaisin juodaniin ottaisin raakamaitoa. Jos taas tarkoitus on vain kerätä kaloreita niin niitä saa oikeasti paremmistakin lähteistä kuin sokerista.

EDIT: Ja jos jotain maidonkaltaista haluat niin tee itse vaikkapa mantelimaitoa. Se on hyvää, terveellistä ja siitä saat huomattavasti enemmän kaloreita kuin maidosta/soijamaidosta, jos haluat suklaaversiota niin sekoitat sekaan vaan kaakaojauhetta. Simppeliä ja hyvää :)

No se ei sikäli ole uskonasia että jos jaksat vaivautua katsomaan tuoteselostetta siitä mitä paketissa on sisällä niin huomaat mainiosti että soijamaidossa on huomattavasti enemmän erilaisia lisäaineita kuin maitojuomassa. Noita kumpaakaan en kyllä joisi, jos maitoa haluaisin juodaniin ottaisin raakamaitoa. Jos taas tarkoitus on vain kerätä kaloreita niin niitä saa oikeasti paremmistakin lähteistä kuin sokerista.

Mulla on tää suklaasoijamaito purkki nyt edessä. Tää on tää joku uudempi sarjalainen. Vasta tuli kauppoihin.
Miks mä en löydä tuoteselosteesta muuta lisäainetta kuin yksi "luontainen aromi".. hmm kummallista.

Mulla on tää suklaasoijamaito purkki nyt edessä. Tää on tää joku uudempi sarjalainen. Vasta tuli kauppoihin.
Miks mä en löydä tuoteselosteesta muuta lisäainetta kuin yksi "luontainen aromi".. hmm kummallista.

Minkä valmistajan soijajuomaa? Ainakin ne joita olen kaupoissa katsonut sisältävät kyllä paljon muutakin säilöntään liittyvää ainetta jne, koska se soijamaito ei sellaisenaan säily kauhean pitkään. Mutta kokeile tuota mantelimaitoa, siitä saat vielä enemmän sitä haluamaasi kaloria kuin noista

Kyllä tuota mantelimaitoa koitan jatkossa. Mutta oon aika huono vaa säätämää tollasii erikoisuuksia.

Ei tuo ole edes vaikeaa, käytännössä sekoitetaan vain manteleita ja vettä. Ja jos halutaan jotain makua lisää niin sitten jotain makua, vaikkapa sitä sun kaakaota.

Tää on iha Alpro Soyan uusi tuote.

Ainakin valmistajan tuotetietojen mukaan tuotteesta löytyy dikaliumfosfaatti, guarkumi, ksantaanikumi, karrageeni, inuliini ja näiden lisäksi vielä niitä luontaisen kaltaisia aromeja.

Ei tuo ole edes vaikeaa, käytännössä sekoitetaan vain manteleita ja vettä. Ja jos halutaan jotain makua lisää niin sitten jotain makua, vaikkapa sitä sun kaakaota.

Ainakin valmistajan tuotetietojen mukaan tuotteesta löytyy dikaliumfosfaatti, guarkumi, ksantaanikumi, karrageeni, inuliini ja näiden lisäksi vielä niitä luontaisen kaltaisia aromeja.

Kumma ku noita aineita ei täs pakkaukses lue mitäs vittua :D
joo no emmä niistä lisäaineista niin välitä.. niitä tulee melkee väistämät kaikist ruoka aineista enkä jaksa stressata täs lyhyes elämässä sellasist.

Tärkeintä on et ravintoa joka ei väsytä jne. Kuten tää suklaasoijamaito antaa todella hyvän ja jaksavan olon aina.

Kumma ku noita aineita ei täs pakkaukses lue mitäs vittua :D
joo no emmä niistä lisäaineista niin välitä.. niitä tulee melkee väistämät kaikist ruoka aineista enkä jaksa stressata täs lyhyes elämässä sellasist.

Tärkeintä on et ravintoa joka ei väsytä jne. Kuten tää suklaasoijamaito antaa todella hyvän ja jaksavan olon aina.

Näinpä. Ja jos se soijamaito on sun suurin pahe ni aika hyvin on asiat. Sama mulla, jos kuolen siihen että mässään kananmunia ja jauhelihaa koko ajan (minkä vastaisia tutkimuksia varmasti löyty vaikka kuinka monta) ni jo nyt on ihme. Eli syön niitä ruokia mitä syön juuriki sen takia että niistä tulee mulle hyvä ja jaksava olo, niinku tossa sanoit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom