Ruoka heti treeni päälle, vai viiveellä?

Failure

Banned
Muscle Challengen ruokaohjelmassa mm. käsketään syömään varsinainen ateria vasta 1,5-2 tuntia treenin jälkeen. Itse olen ollut käsityksessä, että hyvä vetää safkat mahdollisimman pian kun pääsee kotiin salilta, palkkari tietysti salilla heti treenin jälkeen mutta siitä kipin kapin syömään. Tietysti jos kaukana salista asuu, se voi mennäkin pitkäksi tuo väli, mutta eikö optimi olisi nopeasti syöminen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunnolla vaan safkaa naamariin heti kun mahdollista, näin olen täältä lukenut ja tehnyt, eikä ole ainakaan haitannut menoa. Mulla on kokoajan nälkä niin sekään ei ole ongelma, etteikö treenin jälkeen ruoka maittaisi, voi kyllä! :hyper:

Ei nyt ole lähdettä heittää mutta lukenut kanssa et mahdollisimman pian tulisi reenin jälkeen syödä, ei siis mikään kiire ole syömään. Itellä ainakin monesti nälkä reenin jälkeen, vaikka ei ihan heti mitään alas saakkaan. Palkkarit huiviin ja sapuskat sitten tunnin sisään reeneistä yleensä.

Ota huomioon, että tossa vedetään heti treenin jälkeen aminopalkkari, siitä puol tuntia normipalkkaria, joten kyllä siinä hetken voi odottaa ennen kiinteetä ruokaa. Muutenki aika helvettiä vetää ainakin noita 4 Mkcal ruokavalion ruokia treenin jälkeen heti :D Itse jätin tuossa aminopalkkarin pois ja korvasin normi palkkarilla. Siitä sitten ~tunti treenin jälkeen kunnolla ruokaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom