ruoka-allergikolle vinkkii

Mulla on ongelma että oon allerginen kaikille maitotuotteille (myös maitoproteiini), kalalle ja pähkinöille. Vähän vinkkii nopeista proteiinipitosista välipaloista ja sit siitä miten sais soijaprotskun maistuvammaks.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ongelma että oon allerginen kaikille maitotuotteille (myös maitoproteiini), kalalle ja pähkinöille. Vähän vinkkii nopeista proteiinipitosista välipaloista ja sit siitä miten sais soijaprotskun maistuvammaks.

Mä ostaisin suosiolla vähän kalliimpaa mutta parempaa maustettua soijaprodea, vaikka jostain nettipuljusta jos ei kaupoista löydy(yleensä ei löydy lisäravinnekaupoistakaan kuin sitä yhtä sorttia). Siitä pirtelöitä tms...Tee soijamaitoon,niin saat maidosta vielä lisäproteiinia.

On se mun soijaprode mansikan makusta mutta maistuu aivan anaalilta eikä lainkaan mansikalta. Et kannattaisko koittaa jotain mehua veden tilalla?

On se mun soijaprode mansikan makusta mutta maistuu aivan anaalilta eikä lainkaan mansikalta. Et kannattaisko koittaa jotain mehua veden tilalla?
Totta kai voit ja kannattaa.

vaihda sellaseen kun ei maistu anaalilta? :)

Nauroin... :D

Itsellä samaa ongelmaa, keho (Crohnin tauti) tykkää kyttyrää maitotuotteista jne. Tänään ostin varmaan parin vuoden tauon jälkeen heraa ja maltoa "kokeilumielessä" ja nappasin juoman naamariin salin jälkeen. Hieman vaikuttaa siltä, että en ainakaan juuri kyseistä komboa viitsi käyttää. En ole varma johtuuko herasta, maltosta, kreatiinista vai kaikista...

Olisiko pelkästä soijaproteiini palkkariksi?

soypro-910g-344-p.jpg

Onko tämä sitä anaalin makuista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom