Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by tommy77
Aloitin tänään rullaluistelukauden! Luistelin 12km ja se tuntu selässä aika ikävältä. Mulla ei oo ollu kyllä mitään ongelmia selän kans.
Originally posted by nirks
Missä päin Suomea pääse jo rullailemaan? Täällä Helsingissä en vielä kyllä uskalla heittäytyä baanalle.
Originally posted by tommy77
Aloitin tänään rullaluistelukauden! Luistelin 12km ja se tuntu selässä aika ikävältä. Mulla ei oo ollu kyllä mitään ongelmia selän kans.
Kyllä täällä Kajaanissa jo pääsee rullaileen. Hiekat on lakaistu pois ja ekat lenkit käyty rullaileen.Originally posted by nirks
Missä päin Suomea pääse jo rullailemaan?
Originally posted by Stu
Miten niin ei Helsingissä pääsisi rullailemaan??? Itse aloitin viime viikolla ja hyvin kulkee, kun laittaa tarpeeksi vaatetta päälle. Hiekat on lakaistu melkein joka paikasta.
Sauvat saapi olla aikas paljon pidemmät kuin kävelysauvat.
Ne on ihan peruskamaa jos on rulliksiakin myytävänä. Hirveen hintaset ne kynnolliset kyllä on...Originally posted by Tolppa
Mietinpä vaan, että kuinkahan hyvin niitä sitte löytyy tällaisesta perusurheiluliikkeestä. Ei viittis hirveesti ruveta metsästämään
Originally posted by akki
Ankka,
Missä päin Kajaania olet lenkin jo heittänyt? Mä olen kovasti yrittänyt syynätä noita teitä, mutta en ole vielä uskaltanut lenkille lähteä, ettei joudu paljoa kiertelemään jotain huonoja pätkiä!