Rullakebab

Eli dieetti menossa ja kiinnostais saada jonkinlaista osviittaa rullakebabin ravintoarvoista. Eli tiedoksi niille jotka tähän herkkuun törmänneet, että kyseessäon pizzataikinaan tehdystä rullasta jonka sisällä kebabia, kastiketta ja salaattia:dance2: Laittakaa ihmees myös hyviä kebabpaikkoja:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ravintoarvot nyt heittelevät varmasti paljon paikasta toiseen, mutta ei tuo dietille sovi, kuin korkeintaan joksikin cheattipäivän herkuksi.

Mä söin viime lauantaina, kesti koko päivän (tai no, joku 7h) syödä yks rullakebu ja illalla mietin et tuli kyl varmaan vähemmän kaloreita ku normaalisti :D

Ehkä kerran kuukaudessa voi tollasia mättää. Mieluummin ottaa vaikka kebabin salaatilla, tosin siinäkin kastikkeet voi olla petollisia.

Ite tulee otettua yleensäkin kebut ilman majoneesia, vaikka ei sekään tietty näistä vielä terveysruokaa tee. ;)

Yleensähän kebupaikoissa on lisäksi joku tulinen/mieto kastike joka riittää hyvin. Ei oikein maistu majoneesissa uivat kebut...

IMHO kunhan muuten syö "bodariystävällistä" ruokaa niin sitten kun tekee mieli vaikka just rullakebabia niin syö sitten niin maan perkeleesti tuijottamatta ravintoarvoihin, olipa kyse sitten dietin cheattipäivästä tai massakauden mäsäytyksestä. Katkeaa vaan turhaan verisuoni päästä kun alkaa herkutteluhetkellä stressaamaan ravintoarvoista. Siinä on vielä sekin että kun silloin tällöin vetää oikein kunnon satsin herkkua niin kummasti ainakaan itselle ei ole yhtään vastahakoista palata rahka- tai tonnikalapurkin ääreen:D

Rullis on kyllä paras kebab-annos mitä löytyy, ainakin mitä Suomesta löytyy:kuola:

Ite tulee otettua yleensäkin kebut ilman majoneesia, vaikka ei sekään tietty näistä vielä terveysruokaa tee. ;)
Kebabissa majoneesia? Eipä ole ennen tullut vastaan. Kaikki kebabit mitä olen syönyt, on uitettu jossain tomaattipohjaisessa ja jogurttipohjaisessa kastikkeissa.

Eli dieetti menossa ja kiinnostais saada jonkinlaista osviittaa rullakebabin ravintoarvoista.

Scanburgerin rullakepsulle on laskettu seuraavanlaiset ravintoarvot (per annos):
881 kcal, 22,5 g proteiinia, 68,3 g hiilihydraatteja ja 55,9 g rasvaa.

http://www.scanburger.fi/index.php?name=Content&nodeIDX=1591

En ole koskaan tuota Scanin versiota kokeillut, joten en osaa sanoa kuinka se vertautuu vaikkapa kokonsa puolesta etnisten kepappiloiden rulliin...

joo aika huono verrata karvakäsien kebapeihin.täällä ainaki nii iso et hyvä ku saa syötyy ja lihaa varmaa 2-3 kertaa enemmän ku tossa naru rullassa ;)

Millanenhan sun dieetti on ja miten se on sujunut jos kerta edes harkitsetkin rullakebabin syömistä dieetillä?

Mites se nyt tähän liittyy? Mä ainakin dieetillä lähes _jatkuvasti_ harkitsen kaikenlaisen "paskan" suuhuni laittamista.
Sä varmaan jaksat vetää pelkällä tunalla vaikka kevyet 6kk ajattelematta kertaakaan mitään herkkuja. Tsemppiä.

hyvin sitä voi ainaki kerran viikossa vetästä kebabin huiviin.ite laihuin viimesyksynä 10kg ja söin joka viikonloppu pizzaa ja muita herkkuja.kebappia tuli ja aika usein veettyy.tekee vaan hyvää kerran viikossa vetästä muutaki sapuskaa.

Senkun syö vaan, jos osaa laskea kaloreita. Kyllä esimerkiksi 2500 kcal diettiin mahtuu aivan hyvin yksi kepsu.
Minä söin omalla dietilläni parikin kertaa viikossa kotitekoista kepsua (kebabsuikaleita, wok-vihanneksia ja jogurttitomaattikastiketta - 900 kcal ja 60g proteiinia) ja hyvin laihduin. Vaikka olisin vetänyt 2 tuollaista settiä päivässä plus ne perinteiset tunaraejuusto-bodysapuskat, niin olisin silti laihtunut.
Järjestelykysymys.

Kyllähän toi mässypäivä varmaan hidastaa, enkä usko et sillä on aineenvaihdunnan nopeutumisen kannalta tosissaan merkitystä perustreenaajan kohalla.

Mut itellä lauantai, kun on viikon ainut vapaapäivä harrastuksista ja saa syödä mitä haluaa, tuo kyl lisää motivaatioo syödä niinku pitää, kun tietää et saa taas syödä jotain herkkua muutaman päivän päästä. Ja kyllähän ne sit herkut maistuu hyvältä, kun on melkee viikon oottanu :D

Kebabissa majoneesia? Eipä ole ennen tullut vastaan. Kaikki kebabit mitä olen syönyt, on uitettu jossain tomaattipohjaisessa ja jogurttipohjaisessa kastikkeissa.
Jaa, no sitten olen näemmä unohtanut muiden kebumestojen touhut kun kantapaikka on niin vahvasti mielessä. Vakiokommentti siellä onkin "väkeva kastike, ei majoneesia". Eli Turun Ege-kebabissa majoneesit tulisi kovaa vauhtia mukaan jollei muuta sano. Viimeksi tänään käytiin tuolla ruokatunnilla...

edit. on niitä majoneesi-mestoja kyllä useampikin Turussa.

Suositut

Back
Ylös Bottom