Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikoinaan Turussa asuessa omasta mielestä parhaat rullat löyty Raision puolelta Riokebabista. Ai perhana, ei olisi pitänyt lukea tätä ketjua. Kuola valuu..
Jyväskylässä ei ole kebujen laatu mitään ihmeellistä.
Mikä lienee Kebabhousen laatu näinä päivinä?Itse muutamia vuosia sitten siellä hengailleena suosin kyseistä paikkaa
Jyväskylässä siis
Raisiossa tosiaan oli joku kebabmesta joka oli sisustettu kuin tuhannen ja yhden yön tarinoista, lentävämatto vain puuttui. Siinä mestassa oli todella hyvä ja iso rullakebab, muutaman kerran työkeikoilla työ siellä syötyä. Pizzat oli myös hitokseen hyvät jos oikein muistan.
Ihan Raision "keskustassa" K-kaupan takana.
Tampereen hervannan Castellosta saa kanarullan, 5/5
Hervannan Hevalista saa kyllä mainion kebabin muuten, paras kebu mihin olen Tampereella törmänny. Sillä on kyllä kokoakin että lähtee isompikin nälkä, joskus työkaverit jättää sen kesken kun eivät jaksa. Harvassa paikassa minä jätän nuo mahdolliset ylimääräiset syötyä, mutta tuolla ei yleensä viiti enää mättää sen oman kebun päälle kun sillä se nälkä kuitenkin lähtee.
E: Ei perkule, pakko viimeistään viikonloppuna käydä tuolla.. Alko sellanen syljeneritys kun edes puhui aiheesta :D