Rullakebab

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aikoinaan Turussa asuessa omasta mielestä parhaat rullat löyty Raision puolelta Riokebabista. Ai perhana, ei olisi pitänyt lukea tätä ketjua. Kuola valuu..
Jyväskylässä ei ole kebujen laatu mitään ihmeellistä.

Allekirjoitan täysin ton Jyväskylän kepapeista. Stadista tänne muutettuani oliki järkytys miten surkeeta kamaa täällä on.. Haaparannan keikalla tuli käytyä pitkän kepap-tauon jälkeen Torniossa ostarin viereisellä kepappipaikalla, ja ristus että oli hyvää rullakepappia. Suosittelen lämpimästi kaikille.

Aikoinaan Turussa asuessa omasta mielestä parhaat rullat löyty Raision puolelta Riokebabista. Ai perhana, ei olisi pitänyt lukea tätä ketjua. Kuola valuu..
Jyväskylässä ei ole kebujen laatu mitään ihmeellistä.

Mikä lienee Kebabhousen laatu näinä päivinä?Itse muutamia vuosia sitten siellä hengailleena suosin kyseistä paikkaa

Jyväskylässä siis

Mikä lienee Kebabhousen laatu näinä päivinä?Itse muutamia vuosia sitten siellä hengailleena suosin kyseistä paikkaa

Jyväskylässä siis

Kebabhouse "menettelee" jotenkuten täällä Jyppäkylässä. Itse haen kebabini Jämsästä samalla kun käyn porukoitani morjestamassa.. siellä on iiiihan parhauttaherkkua ja jättisuurta.

Raisiossa tosiaan oli joku kebabmesta joka oli sisustettu kuin tuhannen ja yhden yön tarinoista, lentävämatto vain puuttui. Siinä mestassa oli todella hyvä ja iso rullakebab, muutaman kerran työkeikoilla työ siellä syötyä. Pizzat oli myös hitokseen hyvät jos oikein muistan.
Ihan Raision "keskustassa" K-kaupan takana.

Raisiossa tosiaan oli joku kebabmesta joka oli sisustettu kuin tuhannen ja yhden yön tarinoista, lentävämatto vain puuttui. Siinä mestassa oli todella hyvä ja iso rullakebab, muutaman kerran työkeikoilla työ siellä syötyä. Pizzat oli myös hitokseen hyvät jos oikein muistan.
Ihan Raision "keskustassa" K-kaupan takana.

tiedän mestan.lentävämatto on ollu varmaan pesussa koska siellä todellakin on sellainen..tai ainakin niin itselle sanottiin kun heräsin tajuttomuudesta siitä portaiden vierestä lauantai aamuyöstä

voi vittu.. se tunne kun tähän ikään mennessä ei oo kantis paikan rullaa pystynyt vielä kertaakaan vetelee huiviin yheltä istumalta. puntarissa sata että ei tässä nyt aivan totaalisen neitejäkään olla. mä luulen että se jööti painaa lähemmäs kiloa. antakaa nyt saatana jotai vinkkejä millä tästä voi suoriutua. asia kummitellut takaraivossa jo vuosia! ehkä jonain päivänä...

Turussa on kyllä omien kokemusten parhaat rullakebabit, mitä itse olen päässyt kokeilemaan. Kerran hain aivan keskustasta (olisiko ollut Arezzo) aivan taivaallisen hyvän ja järkyttävän ison rullakebun, hintaakin tais olla vain 6 euroa.

Tampereen hervannan Castellosta saa kanarullan, 5/5

Hervannan Hevalista saa kyllä mainion kebabin muuten, paras kebu mihin olen Tampereella törmänny. Sillä on kyllä kokoakin että lähtee isompikin nälkä, joskus työkaverit jättää sen kesken kun eivät jaksa. Harvassa paikassa minä jätän nuo mahdolliset ylimääräiset syötyä, mutta tuolla ei yleensä viiti enää mättää sen oman kebun päälle kun sillä se nälkä kuitenkin lähtee.

E: Ei perkule, pakko viimeistään viikonloppuna käydä tuolla.. Alko sellanen syljeneritys kun edes puhui aiheesta :D

Minä en kebablihasta välitä. Kerran söin kaupungissa sellaisia kaksi kun vaikka hintaa oli 8e niin kaksihan niitä joutui syömään että nälkä lähti. Siinä oli kebablihaa, kermaperunoiden kanssa. Kunnon ruokia jos ei muuten syö vaan vetelee jotain rahkoja sun muuta paskaa niin kaipa ne kebabannoksetkin sitten hyvälle maistuu :D
Itse syön kunnon ruokaa joka päivä niin saa aina nauttia.

Hervannan Hevalista saa kyllä mainion kebabin muuten, paras kebu mihin olen Tampereella törmänny. Sillä on kyllä kokoakin että lähtee isompikin nälkä, joskus työkaverit jättää sen kesken kun eivät jaksa. Harvassa paikassa minä jätän nuo mahdolliset ylimääräiset syötyä, mutta tuolla ei yleensä viiti enää mättää sen oman kebun päälle kun sillä se nälkä kuitenkin lähtee.

E: Ei perkule, pakko viimeistään viikonloppuna käydä tuolla.. Alko sellanen syljeneritys kun edes puhui aiheesta :D

Heval on kyllä käsittämättömän hyvä ravintola. Otit sitten pizzan tai kebabin, niin aina saa todella maistuvan tuotteen nenän eteen. Ei ehkä se halvin, mutta ehdottomasti paras. Kalevassa Evin on myös aivan pätevä, mutta ei riitä. Drinasta sai ainakin joskus isoja annoksia, mutta ei mun mielestä maussa pärjää edellä mainituille.

Joskus tuli kulutettua Hevalin palveluita enemmänkin, mutta nyt ehkä kerta kuukaudessa tai kahdessa riittänee.

Vieläkö Hevali elää ja tarjoo hyvää sapuskaa. Mä en kumma kyllä edes muista minkä makusta, vaikka siellä on tullut joskus käytyä. Voisi verestää muistia kohta. Kerran tai pari Evinissä käynyt, hyvää sielläkin. Mikäs se paikka keskustorin läheisyydessä, lähellä bussiparkkia? Mansekebab, ei se se, punjab? Se oli kyllä pettymys sen kerran ku kävi, vaikka piti olla laatupaikka.

Suositut

Back
Ylös Bottom