RUK:ssa on kaksi parasta asiaa ylitse muiden. Kun kuulee, että on valittu sinne ja sitten kun pääsee sieltä pois...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
RUK:ssa on kaksi parasta asiaa ylitse muiden. Kun kuulee, että on valittu sinne ja sitten kun pääsee sieltä pois...
Joo. Ja Kirkkojärven marssin ja yleismestaruuden voitto tietysti jaksaa ilahduttaa vuodesta toiseen. :dance:
K230 'Tervas' ja Kärkikomppania.
Nostetaanpa tämäkin kunniakas ketju unholasta!
Löytyykö Pakkikselta viimeaikoina kotiutuneita reservin vänskiä? Itse pääsin pois tammikuussa 2012, ja tuli tosiaan toissavuotinen kesä vietettyä Haminan lämmössä, Kärkikomppanian tiukassa kurissa. Kurssinumero oli 238. Jakakaapa tuoreet ja mikseivät vanhemmatkin reservin upseerit kokemuksianne noista kunniakkaista Hamina-ajoistanne
Haminassahan koulutetaan vaan ne tusina-vänrikit. Vähänkin vaativampi rukki on sitten ihan oma laitoksensa ;)
"jos te olette ikäluokkanne kermaa, en halua edes tietää mitä se kura on" Ylil. Ramu, sissik. Tammikuu 2002. Hetkeä ennen Haminasta poistumista.
Liekköhän Ramu vielä SissiK:ssa?
Omalla tavallaan aika helvetin hyvä tyyppi, ainakin näin 15 vuoden jälkeen muisteltuna.
En osaa sanoa, mutta luulen heidän (myös Esa P.) poistuneen SissiK:n vahvuudesta. Toisin sanoen, SissiK 2 legendaarisinta kaveria on poissa. Käsittääkseni molemmat kävivät rukin sissik:ssa, jäivät kouluttajaksi ylikersantteina, kunnes pääsivät eläkkeelle yliluteina.
"Nyt loppuu se homostelu!" Sama mies, tammikuu 2010"jos te olette ikäluokkanne kermaa, en halua edes tietää mitä se kura on" Ylil. Ramu, sissik. Tammikuu 2002. Hetkeä ennen Haminasta poistumista.
Onhan tos ny kyllä munkin mielestä joku ristiriita jos kaveri haluaa jääkärikokelaaks ja miettii et vittu jos pitääki viettää öitä metsässä. Sitä paitsi tällä hetkellä puolustusvoimilla on säästöjen takia todella vähän maastoharjotuksia vuodessa, eli en lähtisi kyllä kitisemään siitä et pitää olla yksi viikko taisteluleirillä kerrallaan :DLöysin tän ketjun kun googlettelin rukkiin liittyviä asioita, ja ajattelin laittaa tänne kun en vastauksia löytänyt. Eli mulla jääkäri-linjan auk 1 lopuillaan ja pitäisi päättää onko halua rukkiin. Kuinka paljon niitä maastoharjoituksia siellä on, kun tuntuu että nykyisetkin pistää vituttamaan vaikka on vain parin yön mittaisia? Mitä ne sisältää ja onko se niin kuin pelotellaan että ollaan viikko parin tunnin yöunilla?
Löysin tän ketjun kun googlettelin rukkiin liittyviä asioita, ja ajattelin laittaa tänne kun en vastauksia löytänyt. Eli mulla jääkäri-linjan auk 1 lopuillaan ja pitäisi päättää onko halua rukkiin. Kuinka paljon niitä maastoharjoituksia siellä on, kun tuntuu että nykyisetkin pistää vituttamaan vaikka on vain parin yön mittaisia? Mitä ne sisältää ja onko se niin kuin pelotellaan että ollaan viikko parin tunnin yöunilla?
Löysin tän ketjun kun googlettelin rukkiin liittyviä asioita, ja ajattelin laittaa tänne kun en vastauksia löytänyt. Eli mulla jääkäri-linjan auk 1 lopuillaan ja pitäisi päättää onko halua rukkiin. Kuinka paljon niitä maastoharjoituksia siellä on, kun tuntuu että nykyisetkin pistää vituttamaan vaikka on vain parin yön mittaisia? Mitä ne sisältää ja onko se niin kuin pelotellaan että ollaan viikko parin tunnin yöunilla?