ruisleivän hiilari määrät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nantes
  • Aloitettu Aloitettu
joo elikkäs haluan vaan ihan varmistaa sellaisen asian että,
kun ruisleipä pussissa (vaasan) lukee näin: 1pala= x määrä hiilaria.
niin takoittaako se hiilarimäärä 2puolikastaleipää, eli 1 kokonainen mikä sisältää ni molemmat puolet?:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
niin takoittaako se hiilarimäärä 2puolikastaleipää, eli 1 kokonainen mikä sisältää ni molemmat puolet?:jahas:

Asian voi tarkistaa ottamalla esim. 660g pussin, jossa on 12 kpl. Kun jaat 660 / 12 = 55g. Puolikkaita on silloin paketissa 24 kpl ja ne painavat 55g / 2 = 27,5g. Näin olleen huomaat, että kun pussissa ilmoitetaan arvot / 100g ja / 27,5g niin jälkimmäinen vaihtoehto tarkoittaa arvoja / 1 puolikas. Ruispaloissa tosin on vehnäjauhoa niin paljon, että oikea nimitys niille olis vehnäjauhopalat.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=57369

Kisoihin menossa, etkä punnitse leipiäsi tai tiedä niiden painoa muutama viikko ennen kisoja (tai ylipäätänsä saat vielä mahtumaan leipää ruokavalioon)? Kukin tyylillään... Tai sitten olen käsittänyt väärin kisaamisesi.

Kisoihin menossa, etkä punnitse leipiäsi tai tiedä niiden painoa muutama viikko ennen kisoja (tai ylipäätänsä saat vielä mahtumaan leipää ruokavalioon)? Kukin tyylillään... Tai sitten olen käsittänyt väärin kisaamisesi.

Käsittääkseni Nantes on menossa seuraavaksi armeijaan...

Jaa, voipi olla, että käsitin väärin tuolla Jyväskylän B&F treadissä...

Niin käsitit. Hän mielestäni sanoi että ihailee niitä jotka lavalle menevät, ja JOS hän kisaisi niin ei menisi ellei näyttäisi bodarilta.

:lol2:kiitos kuomat kun korjasitte asian:) älä nyt pidä mua ihan typeränä että en tiedä tasan tarkkaan mitä määriä mitäkin laitan suuhuni sitten kun oon kisadietillä:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom