Roskisdyykkarit

Itse olen ainakin aina kelannut että kyllä noihin parasta ennen-päiväyksiin jätetään jonkin verran virhemarginaalia, eli ihan huoletta voi useimpia ruokia vetää vaikka olisivatkin päivän tai pari "vanhoja". Kyllä sen mausta/hajusta erottaa jos on oikeasti pilalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen maidon heittänyt vasta sitten pois kun se paakkuuntuu. Päiväyksiä en ole jaksanut edes kattoa. Sama juttu kananmunien kanssa, jos on epäillyttävän pitkään ollu jääkaapissa niin testailen ensimmäisen silmämääräisesti että ei haise.

Sama lähes kaiken muunkin kanssa, jos ei haise tai näytä epäillyttävältä, niin huiviin vaan. Jo kypsytettyä ruokaa en juuri kolmea päivää pitempään uskalla jääkaapissa pitää.

Ei koskaan mitään oireita ole tullut ja kipeänäkään en ole juuri koskaan.

Ja kyllä vituttaa kun hävisi ne -50% alennuksen. Satunnaisesti ostan -30% tuotteita smarketista mikäli se laskee kilohintaa riittävästi.

Edit: tulipas töksähtelevää tekstiä, pistetään aamuvuoron piikkiin.

Niin roskiin.

Ei kun ihmisten koteihin. Olen itsekin käynyt monesti hakemassa näitä tuotteita omaan pakkaseen.

Ihmiset näkee uskomattoman paljon vaivaa että saavat vaikka päivän paremmalla päiväyksellä olevaa maitoa kuin hyllyssä on. Samoin kun joillekin on uskomattoman vaikeaa ymmärtää että jos tuotteella on vaikka päiväys huomenna niin sen voi tänään vaikka paistaa ja se ei ole huomenna pilaantunutta jos sen ruuan on valmistanut. Jotenkin osalla ihmisitä on tuo parasta ennen homma vääristynyt sillä jos aikoo juoda tänään maidon ja siinä onkin huomisen päiväys niin silti se ei kelpaa.

tämä on kyllä huvittavaa katseltavaa. Vaikka se tuote olisi kuinka vaikea tahansa ottaa sieltä, niin kyllä sen yhden tai kahden päivänä takia sitä hyllyä kaivetaan ties kuinka kauan. :D

Ja pitääkin talvella kun ilman kylmenee niin käydä ninjailemassa paikallisen k ja s marketin roskikset joskus. Pieni kyläpahanen niin tuskin ovat lukkojen takanakaan, tosin täällä sitten kaikki tuntee kaikki :D

Tarvettahan sille ei nyt olisi mutta vaikea on tuntea K tai S kartellin suuntaan sympatiaa.

Kyllä tuo dyykkaaminen ollut satunnaisesti mielessä jo pidemmän aikaa, mutta vielä ei ole tullu kokeiltua. Ei normi duunissa kävijän paljon tarvi katsella ruoan hintoja (ellei nyt sit tykkää vetää jatkuvasti jotain saatanan kallista sisäfilettä) , mutta se määrä minkä kaupat heittää roskiin vielä syötäväks kelpaavaa ruokaa pistää kyl miettimään.
Taidan houkutella emännän mukaan lähiaikoina ja käydään katsastamassa lähikauppojen roskisvalikoimat :)
Tuskin pelkkä rahan säästäminen on monellekaan se ainoa syy käydä dyykaamassa....

Ja kyllä vituttaa kun hävisi ne -50% alennuksen. Satunnaisesti ostan -30% tuotteita smarketista mikäli se laskee kilohintaa riittävästi.

mietipä mikä sen ruoan kate olisi kaupoissa? Olisko sillä jotain vaikutusta tuon alennusprosentin kanssa? Kyse ei ole tuon päivämäärätavaran myymisessä siitä, että "sais ees jotain takas", vaan pitäähän hintamielikuva myös säilyttää.

Kaupan missä on aina niitä punalapputuotteita, maine menee punalappukaupaksi ja sitten kun myydään pelkkää punalappua ei katetta ole ja mitä tapahtuu kaupalle? No pois pois semmoiset, tulos tai ulos. Ja tätäkautta on asiakas omalla käytöksellään taas nostanut ruoan hintaa.

Ja mietittävää niille jotka pitävät ruokaa kalliina: Laske minulle rajahinnat. Mitä jonkun tuotteen pitäisi maksaa. Ota huomioon alkulähde ja kaikki kulut joita tulee matkan varrella. Kuskit, viljelijät, teollisuus, kaupan kassa, jne. jne.

Niinkuin tuossa yllä jo sanoinkin että ei riitä S ja K kaupoille juuri sympatiaa. Kuljettajille, kassoille ja jopa viljeliöille sitä riittää vähän enemmän. Ruoka on täällä jo riittävän kallista, miksi sitä rahaa ei riitä viljeliöille tai kuljetusyrityksille ei ainakaan ruoan hinnasta ole kiinni.

Kävisin lidlissä jos järkevän matkan päässä sellainen olisi.

Niinkuin tuossa yllä jo sanoinkin että ei riitä S ja K kaupoille juuri sympatiaa. Kuljettajille, kassoille ja jopa viljeliöille sitä riittää vähän enemmän. Ruoka on täällä jo riittävän kallista, miksi sitä rahaa ei riitä viljeliöille tai kuljetusyrityksille ei ainakaan ruoan hinnasta ole kiinni.

Ei tässä mitään sympatiaa tartte.
Laske paljonko sen ruoan pitäisi maksaa ja perustele. Toihan on aivan naurettava väite sanoa ruoan olevan kallista, jos ei ole antaa verrokkia paljonko sen pitäisi maksaa. Ja tähän ei sovi yksikään muu maa maailmassa vertailuun, on kuitenkin niin eri lähtökohdat joka asiassa mikä ruoan hintaan vaikuttaa.

Laske se ruoan hinta, lähetä laskelmat helsingin sanomille niin varmasti alkaa tapahtua.

Sori ny kaikki dyykkarit, mutta naurattaa pelkkä ajatuski siitä että te normaalit urheilullisen näköset nuoret pakkislaiset ootte kaivamas roskiksia kaikkien puolikuolleitten spurgujen kans. Ei saatana mitä touhua! :D

Sori ny kaikki dyykkarit, mutta naurattaa pelkkä ajatuski siitä että te normaalit urheilullisen näköset nuoret pakkislaiset ootte kaivamas roskiksia kaikkien puolikuolleitten spurgujen kans. Ei saatana mitä touhua! :D

En itse dyykkaa, ainakaan vielä. Mutta onhan se nyt helvetin tyhmää maksaa ruoasta minkä saa ilmaiseksi.

Vois perustaa jonkin dyykkarin ruokablogin jossa kerrottas miten dyykatty safka käsitellään, kuinka pestään paskaiset vihannekset ja mikä on oikeaoppinen tapa poistaa homekohdat vanhoista juustoista.

Itsellä ei ole mitään dyykausta vastaan. tekisin sitä itsekkin mutta lähikaupan roskis on metalli häkissä ja tarvis polttoleikkurin et sinne pääsis :) Itseä jurppii vain tuo että kaupat heittää esim einesruokia pois jotka ovat helposti syömäkunnossa vielä 4päivää viimeisen mainitun myyntipäivän jälkeen, Helsingissäkin on niin paljon porukkaa kellä ei oo varaa safkaan niin veis sinne Hurstille tai johkiin mestaan ne safkat että ihmiset joille se ois tärkeetä sais ees jotain syödäkseen. Pahoittelen mahdollisia kirjotusvirheitä.:D

Prkl pitiköhän alkaa dyykaan on toi ruoka nykyään sen verran kallsita. Eikä se eväs päivässä tai parissa miksikään mene, eikö sitä joidenki ruokien parasta ennen päiväystä siirretty 2 päivää taaksepäin silloin kun liitytiin Euhun. Eu siis sanoi että nyt nämä ruuat menee 2 päivää aikaisemmin syömäkelvottomiksi.

... mikä on oikeaoppinen tapa poistaa homekohdat vanhoista juustoista.

Muistaakseni olen lukenut neuvon, että juustossa pitää poistaa homehtuneen kohdan lisäksi noin sentin paksuudelta "ehjän näköistä" juustoa, jolle syvyydelle homeitiöt ilmeisesti pääsee tunkeutumaan.

Niin joo, en jotenkin tullut edes ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta... Tosin miten roskisten lukottomuus siihen vaikuttaa? Voivathan työntekijät nyt jo pihistää ennen roskiin heittoa.

Nykyää roskiksia pietään enemmänki tuhopolttojen sun muun ilkivallan takia lukossa.

Näin tuossa eräänä päivänä kun Berliinissä muutama dyykkari dyykkasi kaupan roskiksia ja henkilökuntaa tuli täysien muovikassien kanssa ja antoi vielä ne näille dyykkareille käteen. Lähtivät siitä sitten kiittäen kuka minnekin.

Siksi, että vähäosaisten on jo pikkuhiljaa aika oppia, että ilmaista toimeentuloa ei olekaan.
Menkööt töihin. Sieltä saa rahaa millä voi ostaa makkaraa.

Ilmainen toimeentulo on esimerkiksi minulla. Rahaa tulee tilille eikä tartte tehdä mitään. Kyllä rahat ruokaan riittää, mutta rahaa säästää jos menee roskiksia tonkiin, mutta toisaalta miksi säästää kun ei oo mun rahoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom