Roskalehdet ja roskaihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helvetti, minä olen pitänyt Tukiaista täysin pellenä mutta on hänessä jotain hyvääkin.

Tukiainen on ihan selvästi tutustunut Richard Lynnin tutkimuksiin ja se on aika harvinaista tavallisten tallaajien keskuudessa.
Juu varmasti on... Aika moni tavallinen tallaaja osaa kyllä erottaa eron Tukiaisen ja Lynnin välillä. Ei mutta hei nythän mä vasta ymmärrän niiden Joensuun skinien pointin. Nekin ovat varmaan lukeneet vain Lynnin tutkimuksia.

Tuksu taisi kuulua näihin roskaihmisiin? Tämä topic lienee oikea paikka sitten tälle:

jaime_vs_tuksu745.jpg

http://xs131.xs.to/xs131/08362/jaime_vs_tuksu745.jpg
Kuka pakkis Urho on "päässyt" pitämään käsiänsä tuksun tisseillä?

no mitäs helvettiä nyt!?? :curs:

"Tänään ohjelmassa

TIEDOTE 10.5.2009 klo 12.00. Tuksu-TV on lopetettu. Hymyllä ja Johanna Tukiaisella oli tosi-tv:stä kahden kuukauden sopimus, jota hän ei kuitenkaan pystynyt noudattamaan kolmea päivää kauempaa. Tukiaisen Hymylle toimittaman tiedonannon mukaan huoneistossa asuvien erimielisyydet on suurin syy kameroiden sammumiseen. Hymy kiittää mielenkiinnosta! Jotain muuta kiintoisaa ja uutta on luvassa…"

http://www.hymy.fi/tuksu-tv/tanaan

Kohublondi Johanna Tukiainen tilittää tanssiryhmänsä sivuilla pitämässään blogissa 24 tuntia vuorokaudessa pyörivän tosi-tv-ohjelmansa olleen täydellinen virhe. Nyt nainen haluaa lopettaa, neljän päivän pyörimisen jälkeen, koko ohjelman.

Hymy-lehden verkkosivuilla pyörivä ohjelma on Tukiaisen mukaan pitänyt sisällään kauheaa ryypiskelyä ja ihmisten haukkumista.

- Mä pyysin jo anteeksi sitä rasistista möläytystäni kun pirtua oli juotu 80% sellaista, mä rakastan kaikenmaailman ihmisiä ja pidän heitä samanarvoisina.

- Ei mua nyt oikeasti kiinnosta raha, nämä jaksot eivät ole olleet kristillisten arvojemme mukaisia. Viihdeala ja mun usko ovat oikeasti vähän ristiriidassa keskenään, en mä tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Voisin lopettaa koko media alan ja alkaa vaikka saarnaamaan seurakunnissa.

Nainen myös muistelee kaiholla entistä pitkää seurusteluaan, Johanna erosi kahdeksan vuoden suhteesta talvella.

- Haluaisin mielelläni olla edelleen mun oman nallekarhun Mikan kainalossa, jota mä olen aina rakastanut suunnattomasti.

Nainen myös tilittää blogissa, kuinka häntä häiritsee hänen yksityiselämänsä ruotiminen netissä.

- Lopetan nyt yksityisasioistani puhumisen.

Mutta seuraavassa lauseessa hän kuitenkin paljastaa taas intiimejä asioita: -

Ensinnäkään mulla ei ole mitään romanssia meneillään tälläkään hetkellä kenenkään kanssa, olen selibaatissa. Selibaatti voi välillä tehdä hyvääkin pitkän, vuosia kausia kestäneen loistavan seksielämän jälkeen. Se on niinkuin dieetti, itsensä puhdistamista.

Blogin lopussa Johanna tilittää vielä lisää siitä, kuinka hän haluaisi takaisin ex-miehensä Mikan kainaloon.

- Johki nasu kirjoittelee täällä masentuneena, sillä Johannan Nalle Puh on kadonnut metsille.......NYYH Miksi se jääräpäinem Nalle Puh nyt ymmärrä sitä, että olisin varmasti paras nainen hänelle jonka hän voi saada.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/875148?tukiainen_johanna

Katoin ensin, että se oli Indica.

^ Hoho. Tulee ihan mieleen se Rankkurin ja Indican muinainen toisilleen vittuilu tuosta jawheadin kommentista. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom