Roskalehdet ja roskaihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehdotan että roskalehdistä ja roskaihmisistä ei mainittaisi missään edes puolella sanalla. Tämä ratkaisisi ongelman.

Huolestuttavaa että monet pitävät jotenkin tyhmänä ja asioita seuraamattomana jos ei tiedä kuka joku Henna tai Aapo, Arppo yms. on ja miltä se näyttää.

kyllä seiska on vallan hyvää skeidalukemista. tietää mistä duunipaikan mammat kaffepöydässä jutustelee, eikä jää ulkopuoliseksi.

on tullut kotiinkin, vois alottaa uudestaan kun tulee joku hyvä tarjous ja ihana tilaajalahja.

tuksun blogis:

UUSI KESKUSTELULINJANI ON NYT AVATTU! WWW.PUHELINKKI.FI! ESITÄN BIISIN KALAJOEN JUHANNUSFESTAREILLA TÄMÄN VIIKON LAUANTAINA!

Kun emme kerta päässeet sopuun RMJ festareiden kanssa keikkapalkkioistani, peruutin luonnollisesti keikan. Mutta eipä hätää, sain uuden diilin! Esiinnyn Kalajoen juhannusfestareilla tämän viikon lauantaina! Minua ennen esiintyy Movetron ja minun jälkeeni esiintyy Waldo! Huh huh....olen siis kovassa porukassa! Biisini on tosin lyhyt esiintyminen, mutta saa varmasti taas paljon mediahuomiota ja minua jännittää kovasti! Enemmän seuraavassa Seiskan blogissani!

Minulla on nyt maksullinen numero, johon ihmiset voivat soittaa ympäri Suomea ja keskustella mieltään painavista asioista tai muuten vaan rupatella kanssani. Numero on: 0700 9 5108.
Kerron siitäkin vielä enemmän Seiskan blogissani! Nautinnollista juhannusta kaikille!

Lämpimin halauksin, Johanna Tukiainen

shocking...

Hauskinta tuossa noissa Matti-tarinoissa on se, että jengi jaksaa edelleenkin jauhaa ja ihmetellä niitä kahvipöydissä miettimättä sen suuremmin millainen show on kyseessä.

2007 olin odottamassa päämiestä saapuvaksi crowne plazasta (hotelli stadissa) niin paikalle kurvasi järjettömän pitkä valkoinen limusiini jossa kyydissä oli herra sievinen ja se missi emäntä. Samppanja pullo kädessä jossa oli 7 päivää tarrat. Ottivat muuten varmaan 3 kertaa sen autosta ulos tulon ennenkuin kuvaaja oli tyytyväinen...

En voi kuvitella mitään sen suurempaa häpeää kun että oma naama joskus jostain syystä olisi 7 päivää lehdessä. Silloin mä vittu tappaisin itteni!

vitunmoisista talousrikoksista ja veropakolaisuudesta voisin ihan mielelläni päätyä seiskaan, olettaen että juttu koskisi karkuun pääsemistäni ja jonkun Ukrainalaisen 18-vuotiaan sponsor-girlin naimista palmujen katveessa.
"Seiska exclusive: Tattikuningas Bahamalta - Hahaa, haistakaa tuulipuvut pitkä vittu!"

Eikö näitä tyyppejä voi jo asettaa syytteeseen vaikka käräjäoikeuden halventamisesta?

Iltasanomat:

Matin ja Mervin lempi leiskuu - 14. erohakemus vedettiin takaisin

Matti ja Mervi Tapola-Nykäsen riidat on jälleen kuitattu, sillä MTV3:n Viihdeuutisten mukaan Mervi on vetänyt avioerohakemuksen pois Tampereen käräjäoikeudesta.

Mervi jätti järjestyksessään parin 14:nnen avioerohakemuksen käräjäoikeuteen toukokuun 8. päivä. Paperien veto takaisin oli yhteispäätös.

Suomen kansan vivahteikkaamman parin kevät on ollut myrskyisä, sillä Matti heilasteli hetken 23-vuotiasta Jennaa.

Siis voi jeesus mitä paskaa. :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom