Roskalehdet ja roskaihmiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mitähän sen nenälle on tapahtunut? Toisin sanoen kuka on vetänyt turpaan?

Tuosta tuli mieleen jos Tuksulla ja Nykäsen Matilla vielä joskus tulis suhde niin se olisi jo paskalehtien lööppisirkuksen multihuipentuma. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, ainakin mun kuuloon tossa taustalla ois jonkun näköstä ulinaa. Oisko se sitten tuo Julia. Ihmettelen tosin, miksei se oisi sitten kuvaan ängennyt.

Iltalehdestä: "Johanna Tukiaisen saamat vauriot vaativat plastiikkakirurgin apua"..

Onneks se muuten ollekkaa sen tarpeessa, eiku..

124222731187.jpg

Tämän Tukiaisen ohella mua vituttaa sama kuin Nykäsenkin kohdalla. Ne eivät itse ymmärrä kuinka pellejä ne on ja kuinka nuo seiskat hymyt ym. rahastaa niillä ja todellisuudessa varmaan nauravat partaansa toimituksen takahuoneessa. Siis kyllä ne varmaan tietää sen, että tekevät itsestään tuollaisia pellejä mutta eivät ymmärrä sitä.

onhan se noinkin, mutta jos joku maksaisi ihan oikeaa tiliä siitä että välillä painaisin kännissä jotakuta leegoon ja pitäisin maailman paskinta blogia niin ettei tarvitsisi oikeisiin töihin mennä niin voisin kyllä ruveta. Yksi tyhmä temppu niin viikon tili on taas ansaittu, voittaa 37,5h avokonttorissa 1-0.
Tuksupuksulla taitaa tosin olla niin ettei muita ansaintikeinoja edes ole olemassa vaikka pisnes-koulussa onkin.

703859.jpg

Onko se Nykänen käynyt jo Tukiaisenkin luona?

Nyt pääsen onneks eroon Seiskasta, koska sain jonkun älyttömän arvonnan tuloksena 4 viikkoa sitä saakelin kuralehteä kotiin. Nyt tuli joku loppukysely siitä, ja ajattelin vähän purkaa tuntojani siihen. Tämä nyt vain on mun mielipide, mutta on vain alkanut tuntumaan, että tollaisten paskajuorujen ja ihme höpöhöpöjuttujen lukijoiden täytyy vain olla jotenkin vähän liian uteliaita toisten elämästä, ja toisekseen noi tyhjästä esiin pomppaavat "julkkikset" on itsekin kyllä päästään vialla ja pahemman kerran. Ketä oikeasti kiinnostaa jonkun Tukiaisen asiat? Mulle ainakin tulee vain oksennus kurkkuun, kun näen sen naaman oli se sitten pilalle hakattuna tai ei. Ehkä onneks toi Libresse naamassa peittää pahimmat jäljet.

Ärsyttää muutenkin tää nykyajan uutisointi, kun halutaan ottaa jotain ihme idiootteja vapaaehtoisesti julkisuuteen. Sen nyt ymmärrän, että jos ajaa vaikka formuloita, pelaa jääkiekkoa tai laulaa euroviisuissa, niin voihan sitä nyt jotain uutisia henkilöstä julkaista, mutta ei saakeli vois vähempää kiinnostaa nää aivan tyhjästä esiin pompanneet pääministerin morsiamet ja Tukiaiset. Tässä juuri luin vielä jostain netistä yläasteikäisillä teetettyä kyselyä tulevaisuuden ammatista yms. jutuista, niin hyvin suuri osa vain halusi olla julkkis. Siinä sitä sitten on tulevaisuuden toivoja oikein urakalla, kun jokainen yrittää kilpaa toistensa kanssa vähän pökätä pääministeriä tai mitä lie poliitikkoa, että saisi ovet auki julkisuuteen.

Oon aina ku liikun miamissa päin.

Ahaa, rahamiehiä. Tuksun kanssa luksusjahdin kannella Ranskasta roudattuja sadan tonnin samppanjoita lipitätte. Tuksu bulkkaa mansikoilla ja kermavaahdolla, sinä kiristelet kesää varten rahkalla ja ananaksella. :D

Tukiainen takoo rahaa (suomen mitta-asteikolla) sillä, että tuulipuvut voivat kokea ylemmyydentunnetta itseään kohtaan ja samalla hieman huomiollaan häntä epäsuorasti sponsoroiden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom