Roomalaisesta penkistä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja An771
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tuommoinenhan on salilla ollut, en oo vaan erehtynyt käyttämään...

roomalainen.jpg

Onkohan mulla oikeanlainen muistikuva kun muistaisin että kohdistaa aika hyvin alavatsoihin?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
eikos alavatsoihin ota paremmin kaikki liikkeet missa nostellaan jalkoja eika ylaruumista? Muutenkin tollanen penkki on suht. turha ei unohda koko vempain.

Kelaa koko alottelijoiden osio lapi niin loydat ihan sutena vinnkeja kunnon vatsalihasten kasvattamiseen. (huom. en sanonut etta kayta seartsia! ;) )

Joo kyllä tässä parin vuoden aikana oon tota sääntöä käyttänytkin... Muistelin vaan jonkun maininneen noin, ja kun tosta hahmottaa, taitaa se kohdistaa ylävatsoihin.

Tosta mieleeni tulikin, miten teette

WtVerticalLegRaise.gif

jos on periksiantava selkätuki.

Salilla on tommonen periksiantava selkätuki, joka antaa periksi, kunhan on tarpeeksi ylhäällä. Itse oon tehnyt silleen, ettei sitä periksiantoa ole tapahtunut, kun oon ajatellut että siinä tulisi tehtyä liike lantiolla liiaksi (sitä tutkimatta, ihan arvioinut vaan).

Miten teette?

Kyllä minkä vaan vatsalihasliikkeen saa kohdistumaan sinne minne haluaa, kun keskittyy siihen. Tee voimapyörää, siinä on varmaan paras liike vatsoille mitä on ikinä keksitty.

Joo voimapyörää teinkin puolisen vuotta sitten vielä, ja onkin pirun kova liike, nyt kun taas aloitin uudestaan, ei onnistu enään, sattuu alaselkään ilkeästi :( ...

Arvelisin kuitenkin, että toi johtuu siitä, että lihakset ei ole vielä palautunu entiselleen tauon jälkeen.. :/

Ps. Voimapyörä, jonka vois kohdistaa alavatsoille olis kova :worship:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom