Voisko joku ystävällisesti kääntää minulle mitä tarkoittaa "Gritts", joita hän syö aamupalaksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
UltimateWarrior sanoi:Voisko joku ystävällisesti kääntää minulle mitä tarkoittaa "Gritts", joita hän syö aamupalaksi?
UltimateWarrior sanoi:Voisko joku ystävällisesti kääntää minulle mitä tarkoittaa "Gritts", joita hän syö aamupalaksi?
Taitaa sitten olla riisisuurimoita, koska grit=suurimo.JohnnyB sanoi:Muistaakseni ne oli riisihiutaleita.
Nixsu sanoi:Vielä tyhmempi kysymys mitä lienee se ruoka mihin se laittaa tuota Master Piece kastiketta? Kanaako se lienee?
Kanaahan se tosiaan onIsoDino sanoi:Kanaa se vissiin on. Ja ottakaa huomioon, että kanalle on oma lautanen ja ranskalaisille oma, kun ei mahdu samalle lautaselle.
Kanaa on ihan min. 500g lautasella, mutta varmaan lähemmäs kilo. Kilostakin kanaa saa n. 200- 300g proteiinia ja yhdellä aterialla. :D
http://www.quakergrits.com/QG_Products/original.htmnigster sanoi:Taitaa sitten olla riisisuurimoita, koska grit=suurimo.
edit. tai maissisuurimoita
Kalimero aina reteilee kun sillä on sitä jääkaapissa.Odu sanoi:Mua on jo pitään kiehtonu se "Master Piece - The Best Barbeque Sauce In the World".
Onko kukaan maistanu? Saako sitä muualta ku jenkeistä tilaamalla. Videon nähtyäni yritin
ettiä nettikauppaa josta olis saanu tilattua. En löytäny.
Gdane sanoi:Paras on se pönttö, mikä sillä on kanaa töissään mukana :lol2:
Autossa sitä sitten tyhjentää hymyssä suin... Mitähän nuo työkaverit sanos ku alkais ittekki kantaa "vanhaa kunnon kanaa" ämpärissä röissä mukana