Ronnie Colemanin videossa oleva ruoka?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tätä puitiin ton filmin omassa ketjussa...
koita ettiä täältä

UltimateWarrior sanoi:
Voisko joku ystävällisesti kääntää minulle mitä tarkoittaa "Gritts", joita hän syö aamupalaksi? :worship:

Sanakirja ei löytänyt kahdella tt:llä mitään, mutta yhdellä löytyi.

grits s,['grÈts],pl, maissirouhe, ryynit pl, suurimo (suurimot)

UltimateWarrior sanoi:
Voisko joku ystävällisesti kääntää minulle mitä tarkoittaa "Gritts", joita hän syö aamupalaksi? :worship:

Muistaakseni ne oli riisihiutaleita.

Edit: toi maissihiutale on varmaankin oikeampi :)

Jees, tulipahan katsottua Ronnien leffaa ja siinä hän puhuu pikakaurapuurosta.

Mua on jo pitään kiehtonu se "Master Piece - The Best Barbeque Sauce In the World".
Onko kukaan maistanu? Saako sitä muualta ku jenkeistä tilaamalla. Videon nähtyäni yritin
ettiä nettikauppaa josta olis saanu tilattua. En löytäny.

Nixsu sanoi:
Vielä tyhmempi kysymys mitä lienee se ruoka mihin se laittaa tuota Master Piece kastiketta? Kanaako se lienee?

Kanaa se vissiin on. Ja ottakaa huomioon, että kanalle on oma lautanen ja ranskalaisille oma, kun ei mahdu samalle lautaselle. :hyper:
Kanaa on ihan min. 500g lautasella, mutta varmaan lähemmäs kilo. Kilostakin kanaa saa n. 200- 300g proteiinia ja yhdellä aterialla. :D

IsoDino sanoi:
Kanaa se vissiin on. Ja ottakaa huomioon, että kanalle on oma lautanen ja ranskalaisille oma, kun ei mahdu samalle lautaselle. :hyper:
Kanaa on ihan min. 500g lautasella, mutta varmaan lähemmäs kilo. Kilostakin kanaa saa n. 200- 300g proteiinia ja yhdellä aterialla. :D
Kanaahan se tosiaan on :)
Haha joo samaa oon kanssa naureskellut, että vähintään riittävästi tulee sitä proteiinia per ateria =))

Odu sanoi:
Mua on jo pitään kiehtonu se "Master Piece - The Best Barbeque Sauce In the World".
Onko kukaan maistanu? Saako sitä muualta ku jenkeistä tilaamalla. Videon nähtyäni yritin
ettiä nettikauppaa josta olis saanu tilattua. En löytäny.
Kalimero aina reteilee kun sillä on sitä jääkaapissa.

Gdane sanoi:
Paras on se pönttö, mikä sillä on kanaa töissään mukana :lol2:
Autossa sitä sitten tyhjentää hymyssä suin... Mitähän nuo työkaverit sanos ku alkais ittekki kantaa "vanhaa kunnon kanaa" ämpärissä röissä mukana :hyper:

Joo ja hokis jokapäivä syödessään "vanhaan kunnon kanaa". :rock:

Alkuperäinen resepti taitaa olla salainen, mutta täältä löytyy resepti Masterpiece-kloonin tekemiseen:

http://www.recipezaar.com/40980

Valitettavasti voi olla vaikeaa löytää Suomesta kaikkia aineksia (liquid smoke, molasses jne.).

Suomentelin tuon Masterpiece-reseptin jos joku vaikka kokeilisi ja kommentoisi..

K.C. Masterpiece Original Barbecue Sauce

- 4dl vettä
- 1,8dl vaaleaa siirappia
- 1,2dl tomaattipyrettä
- 1,2dl etikkaa (ilmeisesti valkoviini-)
- 3rkl melassia (sokerin sivutuotteena syntyvä aine, käytetään ainakin eläinten rehuna)
- 3rkl fariinisokeria
- 1tl savuaromi (tunnetaan Suomessa myös nimellä savusuola)
- 1/2tl suola
- 1/4tl sipulijauhe
- 1/4tl pippuri (ilmeisesti musta-)
- 1/8tl paprikajauhe
- 1/8tl valkosipulijauhe

1. Kaikki ainekset sekoitetaan keskikokoisessa kattilassa kuumalla levyllä tasaiseksi.
2. Anna kiehahtaa, vähennä lämpöä ja anna "tiivistyä" 45-60min tai kunnes paksua.
3. Jäähdytä ja pidä jääkaapissa yön yli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom