Voisko joku ystävällisesti kääntää minulle mitä tarkoittaa "Gritts", joita hän syö aamupalaksi? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

UltimateWarrior sanoi:Voisko joku ystävällisesti kääntää minulle mitä tarkoittaa "Gritts", joita hän syö aamupalaksi?![]()
UltimateWarrior sanoi:Voisko joku ystävällisesti kääntää minulle mitä tarkoittaa "Gritts", joita hän syö aamupalaksi?![]()

Taitaa sitten olla riisisuurimoita, koska grit=suurimo.JohnnyB sanoi:Muistaakseni ne oli riisihiutaleita.
Nixsu sanoi:Vielä tyhmempi kysymys mitä lienee se ruoka mihin se laittaa tuota Master Piece kastiketta? Kanaako se lienee?
Kanaahan se tosiaan onIsoDino sanoi:Kanaa se vissiin on. Ja ottakaa huomioon, että kanalle on oma lautanen ja ranskalaisille oma, kun ei mahdu samalle lautaselle.![]()
Kanaa on ihan min. 500g lautasella, mutta varmaan lähemmäs kilo. Kilostakin kanaa saa n. 200- 300g proteiinia ja yhdellä aterialla. :D

http://www.quakergrits.com/QG_Products/original.htmnigster sanoi:Taitaa sitten olla riisisuurimoita, koska grit=suurimo.
edit. tai maissisuurimoita
Kalimero aina reteilee kun sillä on sitä jääkaapissa.Odu sanoi:Mua on jo pitään kiehtonu se "Master Piece - The Best Barbeque Sauce In the World".
Onko kukaan maistanu? Saako sitä muualta ku jenkeistä tilaamalla. Videon nähtyäni yritin
ettiä nettikauppaa josta olis saanu tilattua. En löytäny.
Gdane sanoi:Paras on se pönttö, mikä sillä on kanaa töissään mukana :lol2:
Autossa sitä sitten tyhjentää hymyssä suin... Mitähän nuo työkaverit sanos ku alkais ittekki kantaa "vanhaa kunnon kanaa" ämpärissä röissä mukana![]()