Ronnie Colemanin safkat.

Mä oon ne kaks Halmeen kirjaa + voimaoppaan lukenu ja vitut se puhunu mitään kympin rasvoista niissä, 160 kilosta kylläkin...

Olari sanoi:
Mä oon ne kaks Halmeen kirjaa + voimaoppaan lukenu ja vitut se puhunu mitään kympin rasvoista niissä, 160 kilosta kylläkin...

Lue uusiksi.

sen juipin kirjassa se on yhessä kuvassa ihan hyvässä kunnossa, mutta kaukana 160kg 10% rasvoissa, tais olla joku nuoruus vuosien kehokuva. nyttenmin kaveri ollu aika hiljasta poikaa viimeisen ampumavälikohtauksen jälkeen....liekö siirtynyt eläkeläisten sarjaan!heh heh.

ljp sanoi:
Lue uusiksi.

No kerrohan mikä niistä pitäis uusiks lukea kun kerran :arvi: olet?

Olari sanoi:
Jaa, kyllä halme ainakin bodaus lehdessä(en muista numeroa) sanoi että hän on japanin vuosinaan painanut 160kg 10% rasvoissa. Sehän on kyllä silkkaa :anssi: että se on ollut silloin 10% rasvoissa mutta näin se siinä jutussaan sanoi, en tiedä oliko tuo jostain halmeen kirjasta sitten otettu, jumala armahtaa minä en kirjassaan se ei ainakaan sitä sano, että silleen.

Otin netistä Ronnien redemption pätkän. Täytyy kyllä sanoa, ettei kaverilla taida mennä hissi ihan yläkertaan saakka. Kaikki muu näytettin paitsi Ronnien roinan lyöminen, siinä olisi varmasti ollut ohjelmanumeroa kerrakseen. Ei saata ihan gramma eikä kaksikaan riittää vko annoksena, oli sen verran järkyttävä GH pötsi. Sitten salilla aina neiti kiljahdukset suorituksen jälkeen?? Ihme äijä.

Dbol sanoi:
Otin netistä Ronnien redemption pätkän. Täytyy kyllä sanoa, ettei kaverilla taida mennä hissi ihan yläkertaan saakka. Kaikki muu näytettin paitsi Ronnien roinan lyöminen, siinä olisi varmasti ollut ohjelmanumeroa kerrakseen. Ei saata ihan gramma eikä kaksikaan riittää vko annoksena, oli sen verran järkyttävä GH pötsi. Sitten salilla aina neiti kiljahdukset suorituksen jälkeen?? Ihme äijä.
:lol2:

Dbol sanoi:

"Thank god for pure natural strenght!"

Bullshit!

Optimus sanoi:
"Thank god for pure natural strenght!"

Bullshit!

Vitsi vitsinä. :)

Muutenkin tuntuu, ettei Ronnie ole niin tyhmä kuin moni tuntuu täällä ajattelevan.

No ihan sama kenen bodyvideo, niin ei roinaamista näytetä. Aina tulee uusia ihmettelijöitä, kun näkevät ekaa kertaa bodarin treenivideon. Se on vaan sellasta touhua ja turha sitä on päivitellä liikaa...

Joo ainakin Arnold Classic 2003:sessa vaikutti ihan rennolta kaverilta, naureskeli sun muuta.. Taitaa Ronnie olla noissa videoissaan sellasissa testohuuruissa että käyttäytyminen näyttää jälkeenjääneeltä.. mene ja tiedä! Mutta LYÖMÄTÖN potari se ainakin on! :rock:

ruhl sanoi:
Mielestäni Colemanin maha pullottaa yllättävän vähän, kun ottaa huomioon, että hän on tuolla videolla off-seasonilla ja painaa n. 140 kg.

Samaa mieltä. Samanlainen pömppä on meikäläisellä aamiaisen jälkeen.

Jos halutaan nähdä vatsaa, niin katsokaa Lee Priestin training camp video, jossa Lee poseeraa off season-kunnossa. :eek:

Dr Evil sanoi:
Joo samaa mieltä, vaikuttaa lisäksi hauskalta ukolta.
Katso Lee Priestin Blond Mythit, jos haluat nähdä oikeasti hauskan ja fiksun äijän heittävän hyvää läppää. Muutenkin molemmat Blond Mythit on :5:

Tomi sanoi:
Katso Lee Priestin Blond Mythit, jos haluat nähdä oikeasti hauskan ja fiksun äijän heittävän hyvää läppää. Muutenkin molemmat Blond Mythit on :5:
Varsinkin Another Blond Myth:5: Mun mielestä paras bodyleffa ikinä :rock:

Tahvo Tohveli sanoi:
Jos halutaan nähdä vatsaa, niin katsokaa Lee Priestin training camp video, jossa Lee poseeraa off season-kunnossa. :eek:
Eihän Leellä nyt pömppömaha tuossa filmillä ole :jahas: Tavaraa on vaan lihojen päällä todella reilusti.

Tahvo Tohveli sanoi:
No joo, totta tuokin kyllä. Massaa on ainakin riittävästi. :rock:
No todellakin :lol2: Kuinka voi edes mies syödä itsensä niin sairaan kokoiseks
Tämä menee nyt ihan :offtopic: Sorry

Viimeksi muokattu:
Enpä usko että se halme ois ikinä ollu niin isona alle 10% rasvoissa... paljonkos noilla kehonrakentajilla on kisoissa rasvat? Entä offseasonilla?

Back
Ylös Bottom