Kipi I
Banned
Dariel sanoi:Eks IMO tarkota in my opinion? Tossa lauseessa ei oo järkee :S
Joo eihän siinä oo järkee ku ei se ole ollut 10% rasvoissa 160Kg :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dariel sanoi:Eks IMO tarkota in my opinion? Tossa lauseessa ei oo järkee :S
Olari sanoi:Mä oon ne kaks Halmeen kirjaa + voimaoppaan lukenu ja vitut se puhunu mitään kympin rasvoista niissä, 160 kilosta kylläkin...
ljp sanoi:Lue uusiksi.
Jaa, kyllä halme ainakin bodaus lehdessä(en muista numeroa) sanoi että hän on japanin vuosinaan painanut 160kg 10% rasvoissa. Sehän on kyllä silkkaaOlari sanoi:Mä oon ne kaks Halmeen kirjaa + voimaoppaan lukenu ja vitut se puhunu mitään kympin rasvoista niissä, 160 kilosta kylläkin...
että se on ollut silloin 10% rasvoissa mutta näin se siinä jutussaan sanoi, en tiedä oliko tuo jostain halmeen kirjasta sitten otettu, jumala armahtaa minä en kirjassaan se ei ainakaan sitä sano, että silleen.:lol2:Dbol sanoi:Otin netistä Ronnien redemption pätkän. Täytyy kyllä sanoa, ettei kaverilla taida mennä hissi ihan yläkertaan saakka. Kaikki muu näytettin paitsi Ronnien roinan lyöminen, siinä olisi varmasti ollut ohjelmanumeroa kerrakseen. Ei saata ihan gramma eikä kaksikaan riittää vko annoksena, oli sen verran järkyttävä GH pötsi. Sitten salilla aina neiti kiljahdukset suorituksen jälkeen?? Ihme äijä.
Dbol sanoi:Otin netistä Ronnien redemption pätkän. Täytyy kyllä sanoa, ettei kaverilla taida mennä hissi ihan yläkertaan saakka. Kaikki muu näytettin paitsi Ronnien roinan lyöminen, siinä olisi varmasti ollut ohjelmanumeroa kerrakseen. Ei saata ihan gramma eikä kaksikaan riittää vko annoksena, oli sen verran järkyttävä GH pötsi. Sitten salilla aina neiti kiljahdukset suorituksen jälkeen?? Ihme äijä.
Optimus sanoi:"Thank god for pure natural strenght!"
Bullshit!
lasikuitujeesus sanoi:Vitsi vitsinä.![]()
Muutenkin tuntuu, ettei Ronnie ole niin tyhmä kuin moni tuntuu täällä ajattelevan.

ruhl sanoi:Mielestäni Colemanin maha pullottaa yllättävän vähän, kun ottaa huomioon, että hän on tuolla videolla off-seasonilla ja painaa n. 140 kg.

Katso Lee Priestin Blond Mythit, jos haluat nähdä oikeasti hauskan ja fiksun äijän heittävän hyvää läppää. Muutenkin molemmat Blond Mythit on :5:Dr Evil sanoi:Joo samaa mieltä, vaikuttaa lisäksi hauskalta ukolta.
Varsinkin Another Blond Myth:5: Mun mielestä paras bodyleffa ikinäTomi sanoi:Katso Lee Priestin Blond Mythit, jos haluat nähdä oikeasti hauskan ja fiksun äijän heittävän hyvää läppää. Muutenkin molemmat Blond Mythit on :5:
Eihän Leellä nyt pömppömaha tuossa filmillä ole :jahas: Tavaraa on vaan lihojen päällä todella reilusti.Tahvo Tohveli sanoi:Jos halutaan nähdä vatsaa, niin katsokaa Lee Priestin training camp video, jossa Lee poseeraa off season-kunnossa.![]()
Tylerd sanoi:Eihän Leellä nyt pömppömaha tuossa filmillä ole :jahas: Tavaraa on vaan lihojen päällä todella reilusti.

No todellakin :lol2: Kuinka voi edes mies syödä itsensä niin sairaan kokoiseksTahvo Tohveli sanoi:No joo, totta tuokin kyllä. Massaa on ainakin riittävästi.![]()
Sorry