On hiukan paha mennä väittämään makuasiasta annettua mielipidettä "vuoden hömppäkommentiksi", mutta mikäs siinä.
Jokaisella on oma mielipiteensä; mun mielestäni Colemanilla on monelle mustalle kehonrakentajalle ominaiset hyvät linjat, kehon malli ja lihasten yhteensopiva lookki. Tietysti tämä kokonaisuus on kärsinyt sitä mukaa kun massaa on tullut enemmän, mutta Rühlin fysiikasta on esteettisyys kaukana. Lihakset näyttävät, kuten esimerkiksi KP on monta kertaa sanonut, isolta palapeliltä mihin on vain läntätty yhteensopimattomia tajuttoman kokoisia lihasryhmiä. Rühlin rakenne on paljon romuluisempi kuin Ronnien, Ronniella on syntyjään melko kapeat luut ja taitekohdat kun taas Rühl on isoluinen luonnostaan suuri mies. Lisäksi Ronnie saa itsensä paljon kuivempaan ja säikeikkäämpään kuntoon kuin Rühl.
Mielestäni Ronniella on siis selkeästi esteettisemmän ja paremman näköinen malli, vaikka noissa massoissa se estetiikka on aika hakusessa myös häneltä. Mutta vaikka pidänkin Ronnieta parempana kehonrakentajana, olen itse Rühl-fani.