BB PRO Ronnie Coleman

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Flexin leveä selkä takaa oli kyllä miehen huonoin poseeraus. Tai ainakaan minä en ole nähnyt hyvää kuvaa sellaisesta.
Tuplat takaa taas on hieno valtavien olkapäiden ansiosta.

http://youtube.com/watch?v=I9QJpwpLZWI&mode=related&search=

Tosta voit katsella kun miehet ovat vertailussa, että ei se Flexin leveä selkä takaa, paljoa jää Colemanin vastaavasta joka on maailman kovin, että jos toiseksi kovin leveä selkä poseraus maailmasta on sun mielestä huono niin..

Tosta voit katsella kun miehet ovat vertailussa, että ei se Flexin leveä selkä takaa, paljoa jää Colemanin vastaavasta joka on maailman kovin, että jos toiseksi kovin leveä selkä poseraus maailmasta on sun mielestä huono niin..

Colella oli vielä tuolloin tuo keskikroppa ihan mallillaan. Toki massaakin on tuosta tullut lisää ja paljon.

Jumalauta mikä sika toi Ronster on. Cutlerilla ei tule olemaan mitään tsäänssejä jos tuo helvetin lihakasa vielä vetää itsensä kireäksi. Silti, Coleman on mennyt musta pilaamaan fysiikkansa tuolla helvetillisellä koonlisäyksellä. Jumalauta että sen pääkin on kasvanu matkan varrella. :lol2:

'97 oli sen kroppa oli todella siisti. Mutta massa jyrää.
Ronnie '97
Toinen pätkä '97

Ps. Huomatkaa että Ronster on sponsored by NöxNöx, eli sillä kasvaa todistetusti. :D

mitenhän tolla kestää vanhana polvet sun muut tota kauheeta massaa

mitenhän tolla kestää vanhana polvet sun muut tota kauheeta massaa

No näille ei kauheesti voi sitä vanhuutta luvata. Ja kyllä se massa siitä nopeesti karisee kun treenit loppuu...

Ei kaiketi vertailtu. Pre-judgingissa kuitenkin huomasi hyvin juuri tuon, että Badell on se, joka kuuluu kolmanneksi.
Miten ihmeessä muscularity roundilla voidaan verrata kilpailijoita, jotka vaan seisovat line-upissa? Kun kuitenkin pakolliset poset on arvostelun kohteena?

Täytyy kyllä sanoa että ovat ammatissaan huipputekijöitä nää Olympiatuomarit. Vähän kun tekniikka kehittyy vielä niin voidaan järjestää kisat niin ettei osallistujien tartte tulla edes lavalle. Videolla vaan kotisaleilta pari posea per äijä ja shekit postiin.

Olen 100% varma että tuomareille oli sanottu ennen kisaa, että Jay ja Ronnie ovat kaksi parasta eikä muita edes verrata heihin. Miten muuten voi olla niin ettei kukaan tuomari halunnut verrata edes Jayta seuravaksi parhaisiin kummallakaan esikarsintakierroksella?

Harvinaisen hyvältä näyttää kyllä tuolla videolla (olen tuon pätkän toki nähnyt aiemminkin). Oletko nähnyt kyseisen vuoden olympiaa? Siinä kyllä selkä näyttää kapealta eikä erityisen erottuvalta.

Dopey sanoi:
Miten ihmeessä muscularity roundilla voidaan verrata kilpailijoita, jotka vaan seisovat line-upissa? Kun kuitenkin pakolliset poset on arvostelun kohteena?
En oikein tainnut tajuta mitä tarkoitat...

Mä kuitenkin tarkoitin sitä, että Gustavo oli selkeä kolmonen verrattuna siitä alemmaksi sijoittuneisiin kavereihin. Kuitenkin olisi sitä pitänyt verrata Cutleriin IMHO.

Miten muuten voi olla niin ettei kukaan tuomari halunnut verrata edes Jayta seuravaksi parhaisiin kummallakaan esikarsintakierroksella?
Niinpä.

Näitä on aina niin kiva spekuloida sekä ennen, että jälkeen olympian :D.

Syynä oli viikko tuon Riminin Olympian jälkeen järjestettävä Suomen ensimmäinen ammattilaiskilpailu Finnish Grand Prix. Touhusin kilpailun kasaan yhdessä Risto Isohannin kanssa.

:offtopic:
Salimme lehtihylly pitää sisällään muutamia aarteita -80-90-luvun Bodauslehdistä. Yhdessä näistä on oikein kattava paketti mm. Finnish GP:stä.
Kyseinen GP oli Keijo "Reikku" Reimanin ensimmäinen ammattilaiskisa, jossa hän sijoittui 11. Voittaja oli Lee Labrada ja mm. Olev Annus oli 12. Jounin kirjoituksen mukaan Reikku kärsi tuolloin vielä jonkin verran nimettömyydestä ja olisi hyvän kuntonsa sekä tyylikkään poseerauksensa puolesta voinut olla sijan tai pari ylempänä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Harvinaisen hyvältä näyttää kyllä tuolla videolla (olen tuon pätkän toki nähnyt aiemminkin). Oletko nähnyt kyseisen vuoden olympiaa? Siinä kyllä selkä näyttää kapealta eikä erityisen erottuvalta.

Olen nähnyt ja kyllä se siinäkin mielestäni on maailman toisiksi kovin.

Flexistä saa kyllä kukin ihan makunsa mukaan arvion jos valitsee "oikean" kuvan. Parhaimmillaan flexin selkä oli paksu ja erottuva varsinkin suhteessa rakenteeseen. Sitten on kuvia joissa näyttäis, että lihasta on selvästi ohuemmin päällä. Itse tekisin arvioni lähempänä huippukuntoa olevien kuvien perusteella kuin löysempien kondisten mukaan. Ehkä reilumpaa kuitenkin niin.

wheeler.html

Ronnie on kuulemma pikkuisen yli 300 paunaa tällä hetkellä. Tavoitekisapaino siinä 290 nurkilla :hyper:

Yks sandow taas lisää. Yeah buddiii

RonnieColeman2.jpg

Varmaan monipuoliset puheenaiheet kaverilla.. vai ehtineekö herra jutella ku kokoajan pitää työntää ruokaa naamaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom