BB PRO Ronnie Coleman

Kyllähän tosta sappista vielä ottelija tulee, koska tällä hetkellä kaikki lyöntitekniikasta asti ovat niin puutteellisia, mutta silti jyrää aika hyvin tuolla voimalla ja koolla, mutta miettikääpä jos saisi hankittua edes kohtalaisen tekniikan, niin tiedän PELOTTAVAA

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dino84 sanoi:
:offtopic:
ketä oli se kiinalainen/japanilainen vaalee hiuksinen jättiläinen jolle sappi hävisi muutama kuukausi sitten?

Mushashia vastaan ainakin otteli... Vaikka Sapp turvautui kyseenalaisiin
ottelumetodeihin (hakkasi vastustajaa niskaan toisen ollessa köysissä),
Mushashi voitti. 101,5 kg vs 152 kg... En lähtis itse kokeilemaan vaikka
miten olis tekniikka hallussa!

Musashia vastaan otteli menneisyydessa, tässä haettiin sitä 2.5 metristä korean friikkiä.

Sapp on huippuvalmennuksessa reenannut vuosia ja sitä ennen wrestlingiä ja omaksi huvikseen säkkiä, eikä silti osaa yhtään mitään. Sappista ei ikinä tule ottelijaa eikä hän sitä edes koita.

RRKalle sanoi:
tässä haettiin sitä 2.5 metristä korean friikkiä.

hong man choi.

ensor200509232209001.jpg

RRKalle sanoi:
Sapp on huippuvalmennuksessa reenannut vuosia ja sitä ennen wrestlingiä ja omaksi huvikseen säkkiä, eikä silti osaa yhtään mitään. Sappista ei ikinä tule ottelijaa eikä hän sitä edes koita.

No eipä taida tulla sustakaan... Vai koska se sun K1 debyytti olikaan tulossa?

NTFS sanoi:
No eipä taida tulla sustakaan... Vai koska se sun K1 debyytti olikaan tulossa?

Voi ei!

Mua on nyt virallisesti NÄPÄYTETTY!
En voi uskoa että menin arvostelemaan Bob Sappia, tuota kung-fun kuningasta, vaikken itse ole edes K-1!1-turnauksissa otellut! Olen kyllä aika david kun moista päästin suustani.

Aika noloa, seuraavaksi kuullaan NTFS:ltä vielä musertava kuittaus siitä missä kohtaa sanoin väärin, koska ei Bob Sapp ole pelkkää friikkimatsien matskua ja japsien oheistuotemyynnin edistämistä, sen NTFS tietää. Mies joka itse on elävä legenda, NTFS, Fedorin salainen nurkkamies ja Boris Sheikon valmennettavista vahvin!

helpon näkösesti tuntuu Sapp tippuvan pienemmänkin miehen hanskasta ainaki noissa K-1 otteluissa mitä itse olen nähnyt

Ghosteri sanoi:
helpon näkösesti tuntuu Sapp tippuvan pienemmänkin miehen hanskasta ainaki noissa K-1 otteluissa mitä itse olen nähnyt
Et varmaan viittaa Mirko Crocopiin? :D

Mitä muuten Sappiin tulee, niin miehen tilasto Sherdogissa on 8-2-1 (V-H-T). On niitä huonompiaki nähty. Vaikkapa monen mielestä suuri ja oi niin mahtava ex-UFC Couture on 14-8. ;) Ja pistihän Sapp paljon paremmin kampoihin Nogueiralle ku useimmat. Tästä huolimatta myönnän, että kaveri on showpelle, jonka tekniikka on... no ei sitä ole. Piti vaan tuoda tuo toinenki puoli esille. :rolleyes:

Ghosteri sanoi:

Niin no noi pienemmätkin miehet on sellaisia satakiloisia keijukaisia, kyl ne minun mielestä on isoja kavereita kaikki

Sherdogin tilastot on pulunpaskaa. Voin suoralta kädeltä nimetä enempi tappioita kuin 2. Sefo, Choi ja Nogueira ja lisää löytyy kahmaloittain:) Mutta on Sapp parille kovallekin kaverille pistänyt hanttiin tai voittanut, lähinä silloin kun hänen massansa oli uutta kehissä.

Ei se paska tekniikka tolla massalla vielä sinänsä mitään, mutta kun ottelutyyli kaikin puolin on vähän niin ja näin. Aivan liian kiltti ja pelokas ihminen kehässä pärjätakseen. Välillä hakkaa päälle niin saatanasti ja adrenaliiniryöpyn jälkeen puuskuttaa kun Mervi Tapola keikkalavalla. Ennen matsia ja erätauoilla pelokas ilme naamalla kulmauksessa.

Vaikka pride ja K-1 pitävät yllä friikkisirkusta, tykkään enemmän katsoa sitä kuin UFC:n tekniikoiltaan identtisten ottelijoiden tappavan tylsiä, täyden ajan kestäviä, tasaisia mattopaininujuamisia joissa ei välillä edes saada lukotuksen yritystäkään aikaan. Vaikka Japanin kehissä on lahjattomia luonnonoikkuja, siellä seassa ovat myös maailman parhaat ottelijat

Niihin Sherdogin tilastoihin ei lasketa mukaan erikoisilla säännöillä oteltuja showmatseja, joihin Sapp on kas vaan erikoistunu. :D Varmaan puuttuu sen takia montaki häviötä. Toisaalta muistelen Sappin voittaneen Le Bannerin kerran jota ei sitäkään tilastoissa näy. En kyl nyt jaksa alkaa tarkistelemaan mistään, joten saatan puhua paskaa.. :rolleyes:

Joo,on se aika mörssäri se sapp.Puolustajana pelannu jenkkifutista.Nykyisin ottaa k1:ssä matseja.Painoa jotain 160-170.On se jotain nimimiehiäkin tyrmänny hirveillä heijareilla mut aika paljon nokkiin saanu.Teknisesti aika surkee.Suojauksesta ei pal voi puhua.Tosin täytyy myöntää et on se pikkusen parantanu esitystään.Yrittää edes blokata potkut ja suojata päätään..

:wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom