Täysin turha ukko tuo Sapp. Mieshän kääntää selkänsä toiselle ja lähtee karkuun aina kun kaveri saa osuman sen nenään. Iso mies, munat ja kaikki - ja lähtee suunnilleen itkien karkuun heti kun tulee osuma naamaan. Muut kaverit ottaa iskuja naamaansa ja kattokaa kuinka joku Cyril Abidi sitkuttelee kehässä tajunnan rajamailla otettuaan naamaan 10 tyrmäysiskua itseään isommilta ukoilta - se äijä myllyttää siihen asti kun tuomari keskeyttää. Samoin muut kaveri lopettaa ottelemisen kun ne tyrmätään, ei ne ala itkeen heti kun tulee pieni niitti nokkaan. Sapp taas on valmis lopettamaan myllyt kun tulee yks osuma naamaan. Sitten kun Sapp saa vastustajan tönästyä kenttään niin sieltä tulee maassa olevalle vastustajalle heijari takaraivoon (ainakin Musashi ja Bonjasky kokeneet). Toi epäurheilijamaisuus sinetöi mun mielipiteen siitä äijästä.
Paistaahan päivä joskus risukasaankin ja Sapp:kin joskus sattuu voittaan jonkun matsin. Onhan se jotain pientä vuosien varrella oppnutkin, mutta ylipäätään kauheaa katsottavaa sen äijän matsit.
PS. Jos joku aikoo jotain kuittailla minusta, niin sanon suoraan että minä en ole K1-ainesta ja siksi pysynkin poissa niistä kehistä...
Paistaahan päivä joskus risukasaankin ja Sapp:kin joskus sattuu voittaan jonkun matsin. Onhan se jotain pientä vuosien varrella oppnutkin, mutta ylipäätään kauheaa katsottavaa sen äijän matsit.
PS. Jos joku aikoo jotain kuittailla minusta, niin sanon suoraan että minä en ole K1-ainesta ja siksi pysynkin poissa niistä kehistä...