Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tromm sanoi:Ronnien videot on ollu just siks niin hyviä kun ne on kuvattu saastaisella Metroflexillä. Tuossa trailerissa ei ainakaan ollut jälkeäkään vanhasta likaisesta hardcoresta. En ostaisi.
RRKalle sanoi:Äijä tituleeraa itseään kehomunkiksi ja pitää metroflexiä saastaisena? Sanokaa mua pilkunnussijaksi, mutta eikö tuolla näkyny jopa kyltti mankun käytöstä? Ja siisti mestaham se oli. HC kylläkin, romuja vaikka muille jakaa, mutta ei likainen. Lähetä privaa kun olet Turussa päin niin näytän kunnon HC-salin. Ei sielläkään pölykeuhkoa saa (ehkä), mutta voi olla Mayörs-pumppareille yllätys.
Google auttaa. Sapp on pelannut jefua sekä otellut mm. K1:ssä ja jos jonkinmoisessa muussakin.flex_90 sanoi:...kun tuo sapp tuossa mainittiin niin voisko joku valasta miehestä jotain ??
näyttää ainakin hirmuselta karjulta :D
Hääh? Missä turussa on kunnon HC-sali?RRKalle sanoi:Lähetä privaa kun olet Turussa päin niin näytän kunnon HC-salin. Ei sielläkään pölykeuhkoa saa (ehkä), mutta voi olla Mayörs-pumppareille yllätys.
K1-matseja vääntävä Sappnigster sanoi:Google auttaa. Sapp on pelannut jefua sekä otellut mm. K1:ssä ja jos jonkinmoisessa muussakin.
Dopey sanoi:K1-matseja vääntävä Sapp ja NFL:ssä JeFua pelaava Sapp ovat kyllä eri henkilöitä, joilla vaan on sama sukunimi.
Tiedän. Mutta kuten Marx sanoi, on Bob Sappkin pelannut jefua.Dopey sanoi:K1-matseja vääntävä Sapp ja NFL:ssä JeFua pelaava Sapp ovat kyllä eri henkilöitä, joilla vaan on sama sukunimi.
RRKalle sanoi:Mikäs toi doherty gym juttu on? Eikö Metroflex ole enää mitään?
Jenkkihän se on, kaikki ukot siellä on vähintään high schoolissa pelannut. Tarkistus Wikipediasta ja toden totta mies on pelannut Chicago Bearsissa yhden NFL-matsin ja ollut ilmeisesti neljä vuotta harjoitusjoukkueessa, joten ei mikään turha ukko. I stand corrected.nigster sanoi:Tiedän. Mutta kuten Marx sanoi, on Bob Sappkin pelannut jefua.
Tromm sanoi:Jostain luin kun Brian Dobson itse kertoili salistaan ja sieltä kuulemma puuttuu yks seinäkin. Siitä tulee sitten kaikki hiekka ja paska tuulen mukana sisään. Mutta tosiaan ihan videoista ja kuvista tämä mun käsitykseni tulee. Saattaahan se olla livenä nähtynä ihan erilainen.
Pitääpä laittaa Turun HC-luola muistiin. :thumbs: