BB PRO Ronnie Coleman

kataq sanoi:
samalla tavalla mie en voi sietää sinuu , enkä varsinkaan ton turun kisoijen jälkee. tainut siulla nousta hattuu tää meno :curs:
Heh, vai niin. Katsotaan sitten sitä kusen hattuun nousemista, jos joskus voitan oikeat kehonrakennuskisat, siis yleisen sarjan isojen miesten seurassa. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Allah sanoi:
Tomi saattaisi naurunpyrskähdyksiensä keskellä jopa ottaa tuon kommenttisi tosissaan, jos kirjoittaisit saman suomeksi.

oikei selvennän vähäsen KUSTA PÄÄ TÄYNÄ

ja tämän johtopäätösen olen tehnyt Tomin kommenteista kisan jälkeen

Tomi sanoi:
Kovakuntoisin? Kyllä. Paras henkilö keulakuvaksi tuomaan lajia positiivisella tavalla suuren yleisön tietoisuuteen? Ei todellakaan. No, ei tosin siitä olekaan kyse tässä lajissa. En vaan voi sietää koko tyyppiä.

joo, samaa mieltä.. vaikkakin ronnie on aikamoinen "persoona", niin toivoisin että lajin keulamies olisi hieman edustavampi jutuissaan ja muutenkin.

gotta luv da offseason ja good 'ol chicken.

En tiedä mikä minussa on vialla, mutta Ronnie on ehdoton suosikkipersoona. Aivan paras asenne treenissä. Ja muutenkin.

That's all folks!

lasikuitujeesus sanoi:
En tiedä mikä minussa on vialla, mutta Ronnie on ehdoton suosikkipersoona. Aivan paras asenne treenissä. Ja muutenkin.

That's all folks!

SAMAA MIELTÄ , tomin suosikki olis varmaan bob paris :lol2:

-edit- elä kummiskaan herpaannu

Mikäs saatanan inkvisiitio täällä on meneillään? Olkoonkin miten klise, mutta silti, hommaa sinä kataqin nahjus itsesi sinne lavalle ja tuo pystit kotiin, äläkä lässytä.

Turha kai sitä tässä threadissa on jankuttaa.
Joskus mennään metsään ja so not.

valio sanoi:
SAMAA MIELTÄ , tomin suosikki olis varmaan bob paris :lol2:

-edit- elä kummiskaan herpaannu
Heh, no miten nuo tuollaisesta voisi herpaantua? Muutenkin kataq ja muutamat muut luulee, että jotkut "Tomilla on noussut kusi päähän, blaa blaa blaa" -tasoiset jutut jotenkin satuttaa tai koskettaa mua. Saatte pojat yrittää vähän kovemmin. :D

:offtopic: Oma suosikkikehonrakentajani ihan persoonana on Lee Priest, vaikka Ronnie murskaa fysiikallaan kaikki muut. Tykkään Leen fysiikasta, reippaasta ja iloisesta yleisolemuksesta, (kts. Leen treenivideot) hulluista jutuista ja treenifilosofiasta. Lee :rock:

Kumma juttu, että just NYT kaikki on dissaamassa Tomia, eikä esim. viikko sitten. Naurettavaa irtopisteiden keräilyä mun mielestä.

kataq sanoi:
oikei selvennän vähäsen KUSTA PÄÄ TÄYNÄ

ja tämän johtopäätösen olen tehnyt Tomin kommenteista kisan jälkeen
Oon varmaan lukenu huonosti foorumia, kun en oo löytäny Tomilta kommentteja joista vois vetää tollasen johtopäätöksen. Ja mikä siinä on, että aina pitäisi olla niin nöyrä ja vähätellä saavutuksiaan? Jos käyttäytyy vähänkin eri tavalla, niin heti on noussu kusi hattuun, ja ollaan niin vitun leijoja.

Nyt pääsin ensimmäistä kertaa ihan oikiasti näkemään nuita poserutiineja ja täytyy sanoa, että on se hirviö. Varsinki tuo selkä on aivan järkyttävä. Siinä Cutler vs. Coleman- pätkässä ko pojat lähti kävelemään pois siitä eestä, näytti net Colemanin lihat aivan niinkö riippuis siinä selässä. On siinä pihviä. Käsittämätön.

Kipi I sanoi:
Noniin. Palautetaan rauha pakkikseen!!
Ensin ihan selkee provo ja nyt sit tällänen kommentti? "Jes"

Tässähän menee pian tosiaan jokanen tredi johonkin helvetin Tonppa väittelyyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom