BB PRO Ronnie Coleman

Olakinte sanoi:
Ron ei tuossa todellakaa tee mitään rinnallevetoja! Mies tekee pystypunnerrusta seisten. Ottaa painot telineeltä. Ei taida olla vielä edes maksimipainot hänelle tuossa kuvassa.
Ai ei TODELLAKAAN tee rinnallevetoja!!!! :jahas:
Kyllähän se tossa kuvasarjassa ilmiselvästi ottaa ne raudat rinnalle ennen pystypunnerrusta. :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siistiä matskua! Ja paljon :) Kiva :thumbs:

Editviä: On muute tosta olympia 94:sta ronsku ottanut HIUKAN lisää selkää :D

Oujee. :worship:
Mun silmään nätein kunto osu vuodelle 99-.

Kyllä mä aina tienny että ronilla isot jalat on, mutta tuossa kuvassa tuo reisi kyllä shokeeras. Paljonkohan offseason reidenympärys? :D

230.jpg

Ronniesta sen verran, että mies on kävelevä sarjakuvahahmo. Toiselta planeetalta. :worship:

Mutta tuolta Pexxin postaamasta linkistä huomasin saman asian, jonka olen aiemminkin pannut merkille. Nimittäin sen, että Brittien GP:ssä -99 on ollut pro-skaboista ylivoimaisesti onnistunein valaistus, ainakin näin yleisön kannalta.

Jotenkin tuossa valossa ja tummaa taustaa vasten nämä lihasjärkäleet pääsevät oikeuksiinsa. Näyttävät kuvissa lähes yhtä dramaattisilta kuin livenä.

Esim. Kevin Levronen posetus British GP:ssä on pro-showta parhaimmillaan. IMHO. Ja nuo Colemanin kuvat samasta kisasta ovat veretseisauttavia. :rock:

Ei jumalauta tuota reittä tuossa hyrren postaamassa kuvassa! :eek: :worship:

Kiinnostas tosiaan tietää paljon on offilla ympärysmittaa reiskoissa.

Tromm sanoi:
Mahtavaa! Paras kehonrakentaja koskaan!
Kovakuntoisin? Kyllä. Paras henkilö keulakuvaksi tuomaan lajia positiivisella tavalla suuren yleisön tietoisuuteen? Ei todellakaan. No, ei tosin siitä olekaan kyse tässä lajissa. En vaan voi sietää koko tyyppiä.

Muistelisin joskus MD:ssä olleen juttua et(arvio tosin tämäkin) ronnien reisi olisi 40 tuuman(100cm) paikkeilla. Tämä mitta taisi olla vielä kisakuntoisena. Noh en muista tarkkaan nyt ja jaksa penkoa lehteä esiin, mutta suuntaa antavana. Bulkkikunnossa siis mennään jo reilusti metrin päälle...

foo sanoi:
Muistelisin joskus MD:ssä olleen juttua et(arvio tosin tämäkin) ronnien reisi olisi 40 tuuman(100cm) paikkeilla. Tämä mitta taisi olla vielä kisakuntoisena. Noh en muista tarkkaan nyt ja jaksa penkoa lehteä esiin, mutta suuntaa antavana. Bulkkikunnossa siis mennään jo reilusti metrin päälle...

Jos tuo on totta niin huhhuh...sehän alkaa jo näyttää isolta.

Nyt täytyy pyytää pakkiksen PROfessoreja apuun. Olen haeskellut mm. Mayhemilta videota Colemanin vaparista Brittien GB:ssä '99. Mayhemin linkki ei ainakaan minulla pelittänyt, siksipä olisin kiitollinen toimivasta linkistä kyseiseen Ronsesterin vapariin.

Pexxi?

Levronen vapari samassa kisassa on jäätävä, se video kokoelmista löytyy...

Tomi sanoi:
Kovakuntoisin? Kyllä. Paras henkilö keulakuvaksi tuomaan lajia positiivisella tavalla suuren yleisön tietoisuuteen? Ei todellakaan. No, ei tosin siitä olekaan kyse tässä lajissa. En vaan voi sietää koko tyyppiä.

samalla tavalla mie en voi sietää sinuu , enkä varsinkaan ton turun kisoijen jälkee. tainut siulla nousta hattuu tää meno :curs:

Tomi sanoi:

:offtopic: Voitko sä yleensäkään sietää paljon ketään?

Älä sitte suutu :)

kataq sanoi:
samalla tavalla mie en voi sietää sinuu , enkä varsinkaan ton turun kisoijen jälkee. tainut siulla nousta hattuu tää meno

Tomi saattaisi naurunpyrskähdyksiensä keskellä jopa ottaa tuon kommenttisi tosissaan, jos kirjoittaisit saman suomeksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom