BB PRO Ronnie Coleman

ljp sanoi:
Lool, no sieltähän se tuli :) Olin kattonut videon, mutta tuo kommentti oli jäänyt kuulematta.
Katoin itekkin eilen sen kohdan pariin kertaan ja kyl on hyvä :lol2: Siitä en ole vielä saanu mitään selvää mitä se karjuu ennen sitä legpress baby... sarjaa? Time to break the record...sitä se möykkää ja joku muu mistä en saa selvää :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tylerd sanoi:
jokainenhan sen täällä tietää, että äijä on ylivoimaisesti paras kehonrakentaja kautta-aikojen. .
Tjaa kyllä mää oon ainaki sitä mieltä että Dorian on ollu tähän astisista Mr Olympioista Best ever.Ei omaa lähelekään Colemanin massaa mutta se tiukkuus oli kyllä Dorianilla aivan omaa luokkaansa.

neutraali sanoi:
Tjaa kyllä mää oon ainaki sitä mieltä että Dorian on ollu tähän astisista Mr Olympioista Best ever.Ei omaa lähelekään Colemanin massaa mutta se tiukkuus oli kyllä Dorianilla aivan omaa luokkaansa.
No niinno....olihan se aika huikea ilmestys, mutta jotenkin toi Ronnie hurmaa älyttömällä massallaan, toki Dorianilla oli kyllä vitun paksua lihaa
:worship:

Lauri Perkele sanoi:
Eikä muuten tiedä. Isoimpia se saattaa olla, mutta parhaasta kaukana.

No, jos Ronnie Coleman kerran voittaa Olympia-tittelin vuosi toisensa jälkeen, niin ainakin tuomareiden mielestä, ja monen muunkin, hän on paras omassa lajissaan eli ammattilaiskehonrakennuksessa!

Tylerd sanoi:
Kukas se sun mielestä on sitten paras?

No vaikka Sergio Oliva, tai Gunter. Aivan sama.

JohnnyB sanoi:
No, jos Ronnie Coleman kerran voittaa Olympia-tittelin vuosi toisensa jälkeen, niin ainakin tuomareiden mielestä, ja monen muunkin, hän on paras omassa lajissaan eli ammattilaiskehonrakennuksessa!

Ja tässä lajissahan aikaisemmilla meriiteillä ei tunnetusti juuri ole vaikutusta sijoitukseen. Liiton säännötkin alkavat komealla litanialla siitä, miten joku kanadanjuutalainen on tehnyt pyyteetöntä työtä lajin eteen, all hail raato. Tuomareiden sana pelkkää totuutta.

Liitteet

• post-15-46222-Special_Guest_Ronnie_Coleman.jpg
    post-15-46222-Special_Guest_Ronnie_Coleman.jpg
    38,4 KB · Katsottu: 887
Lauri Perkele sanoi:
...Tuomareiden sana pelkkää totuutta.

Tee Lauri P. tälläinen kysymys itsellesi: Kuka voittaa kilpailun, sekö jota sinä, tai minä, pidät parhaana vai se jonka tuomarit asettavat ykköseksi?!

Se on ihan sama mitä täällä sanoo tai ajattelee, tuomarit sen voittajan ratkaisevat, oli kilpailu mikä tahansa.

Jokaisella meillä on oma mielipiteemme parhaasta :)

JohnnyB sanoi:
Se on ihan sama mitä täällä sanoo tai ajattelee, tuomarit sen voittajan ratkaisevat, oli kilpailu mikä tahansa.

Jokaisella meillä on oma mielipiteemme parhaasta :)

Eli periaatteessa asioista ei kannata olla mitään mieltä? Vaikka kilpatasolla lajissa tarvitaankin luonnoton määrä lihasmassaa, pitäisi hyvän kehonrakentajan olla mielestäni muutakin kuin järjetön köntti: mielellään malliltaan Michelin-ukkoa sutjakkaampi.

Markus Ruhl suvereenin hymynsä kanssa on sitten asia erikseen.

Ehkä tarkoitusperiäni selventää lause, joka ärsytti minua suuresti.

Tylerd sanoi:
..ja jokainenhan sen täällä tietää, että äijä on ylivoimaisesti paras kehonrakentaja kautta-aikojen.

Lauri Perkele sanoi:
Eli periaatteessa asioista ei kannata olla mitään mieltä? ...

En sanonut ettei jokaisella saisi olla mielipidettä asioihin vaan otin kantaa tuomarityöskentelyyn, jota myös tekstistäsi lainasin. Tuomareiden päätökseen ei pysty vaikuttamaan vaikka kuinka olisi oma mielipide joku toinen, ellei sitten ryhdy tuomariksi.

Lisäksi itse itseäni lainaten:
JohnnyB sanoi:
Jokaisella meillä on oma mielipiteemme parhaasta

Lauri Perkele sanoi:
No vaikka Sergio Oliva, tai Gunter. Aivan sama.

Ja tässä lajissahan aikaisemmilla meriiteillä ei tunnetusti juuri ole vaikutusta sijoitukseen. Liiton säännötkin alkavat komealla litanialla siitä, miten joku kanadanjuutalainen on tehnyt pyyteetöntä työtä lajin eteen, all hail raato. Tuomareiden sana pelkkää totuutta.
Gunter :lol2: vaikka onkin kova niin eihän sillä ole mitään saumaa millään osa-alueella Ronnieen, Sergio Olivan ollkäpäät-käsi osasto on vieläkin kova, mutta katoppa Sergiota kokonaisuutena ja jos pystyt kirkkain silmin väitämään, että esim jalat olisi edes lähellekkään Ronnieta, niin :anssi: sanon minä.
No mielipiteistä ei parane kiistellä, jos Gunter tai Oliva on jonkun mielestä Ronnieta parempi niin olkoon se hänen mielipide :jahas: no joo, totakin kuvaa kun kattoo niin onhan Oliva ihan verrattavissa Ronnieen :lol2: Dorian menee aika lähelle.....muttei kokonaisuutena mun mielestä ainakaan ohi

Viimeksi muokattu:
Olet oikeassa Tylerd, mutta ei Oliva ole mitenkään vertailukelpoinen tämän päivän bodareiden kanssa. Hänen ajastaan kehonrakennuksen kroppaihanne on muuttunut niin radikaalisti. Ken tietää miltä hän olisi näyttänyt tämän päivän standarteilla

Tylerd sanoi:
Dorian menee aika lähelle.....muttei kokonaisuutena mun mielestä ainakaan ohi
Toi kuva on siltä ajalta kun Ronnie näytti vielä hyvältä. Nykyään ei miehen malli ole ainakaan minun makuuni.

Pecman sanoi:
Toi kuva on siltä ajalta kun Ronnie näytti vielä hyvältä. Nykyään ei miehen malli ole ainakaan minun makuuni.
Olet oikeassa, että Ronnie on kyllä muuttunut tosta kuvasta aikalailla. On moni mun mielestä paremman näköinen kun Ronnie, mutta ei vaan pärjää Ronnien massoille sitten millään. Se vaan on paras vaikkei kaikkia miellytäkkään. :offtopic: Esim. ite pidän Lee priestiä paljon paremman näköisenä sillon kun ei ole vertailussa jonkun jumalattoman massanmonsterin kanssa. Another Blond mythissä Lee näytti sairaan hyvältä. Yks kuva oli aika huvittava jossa oli posedownissa Quincy Taylor ja Lee Priest :lol2: Ronnie vaan hakkaa kaikki lavalla koska on paras :D Oli laji mikä tahansa niin paras aina voittaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom